![]() |
|
Man
22 Nee Nee, ik doe niet aan Sodomie Hetero Ja, dat heeft elke gezonde Nederlandse man boven de 18 toch? Ik denk dat dit een slotje gaat worden, want ben je gewoon op zoek naar mensen met bepaalde resultaten (vrouwelijke hetero-maagden, of ervaren homo-jongens of wat dan ook) om die mensen te gaan pm'en enzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Wat is je geslacht? Man.
2. Hoe oud ben je? 20. 3. Heb je weleens sex gehad met iemand van hetzelfde geslacht? Nee. 4. Zo nee, zou je het ooit willen? Nee. 5. Wat is je geaardheid? Heteroseksueel. 6. Heb je weleens seks gehad met iemand van het andere geslacht? Ja. 7. Hoe oud was je toen je voor het eerste seks had, en waar vond dat plaats? 12, in een kelderbox. |
![]() |
||
Citaat:
||
1 wat ben je man of vrouw? Vrouw
2 hoe oud ben je? 21 3 heb je sex gehad met eigen geslacht? ja 4 zo nee wil je het wel of nooit ? nvt 5 geaardheid homo bi lesbi gay ? bi 6 heb je sex gehad met het andere geslacht ? ja 7 wanneer heb je voor eerst sex gehad welke leeftijd en waar? 16, bij hem thuis. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me best aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht, maar behoefte aan seks met die persoon heb ik niet. Maar misschien verandert dat wel hoor. Anaal en oraal lijken me beide sowieso niks.
Mgoed ik ben sowieso redelijk a-seksueel, dus het zegt niet zoveel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
crossover met een ander topic hier ![]() Hmm ja ik vind vrouwen ook wel aantrekkelijk, maar opwindend? Er meer mee wíllen? Nee, geen grote drang daartoe.
||
Citaat:
Tsja, ik heb er altijd over getwijfeld waar nu de grens ligt van iemand bi noemen. Ik noem mezelf geen bi, ik heb geen seks met vrouwen en ik denk niet dat ik het ooit ga hebben, al is het alleen al omdat ik van plan ben bij mijn huidige vriend te blijven. Maar moet je iets echt doen om het te voelen? En zo nee: hoe sterk moet je iets voelen om het te mogen erkennen? En zo ja: hoe ver moet je gaan voor je het kunt erkennen? Dat "iedereen is een beetje bi" gemiep vind ik ook maar geneuzel, maar ik vraag me het toch weleens af.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 familie met eenzelfde achternaam, uit een gemeenschappelijke stamvader voortgekomen 2 sekse, kunne 3 groep wezens die van nature tot dezelfde soort behoren 4 generatie 5 (biologie) biologisch taxon, een groep dieren of planten, onderdeel van een familie en bestaande uit een of meer soorten 6 geslachtsorgaan 7 (taalkunde) woordgeslacht |
![]() |
|
Ik leen het geslacht van m'n buurman altijd.
ot: 1 wat ben je man of vrouw ? Vrouw 2 hoe oud ben je 22 3 heb je sex gehad met eigen geslacht Nee 4 zo nee wil je het wel of nooit Nee. Voel me er niet tot aangetrokken en ben er ook niet nieuwsgierig naar. 5 geaardheid homo bi lesbi gay ? Neen. 6 heb je sex gehad met het andere geslacht ? Ja. 7 wanneer heb je voor eerst sex gehad welke leeftijd en waar ? 20ste verjaardag, hotelkamer in Leeds, bij toenmalige vriendje.
|
![]() |
1 wat ben je man of vrouw
man 2 hoe oud ben je 14 3 heb je sex gehad met eigen geslacht nee 4 zo nee wil je het wel of nooit Ja, lijkt me best lekker eigenlijk 5 geaardheid homo bi lesbi gay ? hetro 6 heb je sex gehad met het andere geslacht ? nee 7 wanneer heb je voor eerst sex gehad welke leeftijd en waar ? nooit, nergens ![]() |
![]() |
|
wat ben je man of vrouw ?
Man 2 hoe oud ben je 16 3 heb je sex gehad met eigen geslacht NEE 4 zo nee wil je het wel of nooit Nooit 5 geaardheid homo bi lesbi gay ? Hetero 6 heb je sex gehad met het andere geslacht ? JA 7 wanneer heb je voor eerst sex gehad welke leeftijd en waar ? Op me 15de en op me slaapkamer!! |
![]() |
||
Citaat:
je bent BI maar wilt geen sex met eigen geslacht??? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Experimenteren met leden van hetzelfde geslacht - Homoseksueel? powersneder | 50 | 21-04-2013 15:37 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek films met een motief nickybrinkman | 29 | 24-03-2007 18:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit als ziekte Verwijderd | 279 | 25-09-2005 12:18 | |
Seksualiteit |
Homo Chill Out | 20 | 07-11-2002 15:24 | |
Seksualiteit |
Zou jij met iemand van je eigen geslacht naar bed gaan? Droppie-temp | 262 | 07-10-2002 17:06 | |
Seksualiteit |
fantaseren over sex met je eigen geslacht?? Nefratete | 3 | 26-09-2002 10:33 |