Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 13:49
Chill Out
Chill Out is offline
Volgens mij zijn er heel veel jongens en meisjes die denken dat ze misschien wel homo/lesbie zijn maar dat niet kunnen zeggen omdat hun vrienden etc. dat niet accepteren. Hebben jullie daar ervaring mee of niet en wat vinden jullie hiervan. Het is niet de bedoeling dat alle 'stoere' lui hier metteen op reageren met: "natuurlijk niet" etc. want die zijn juist het probleem.

Barst maar los.....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 16:07
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Chill Out schreef:
Volgens mij zijn er heel veel jongens en meisjes die denken dat ze misschien wel homo/lesbie zijn maar dat niet kunnen zeggen omdat hun vrienden etc. dat niet accepteren. Hebben jullie daar ervaring mee of niet en wat vinden jullie hiervan. Het is niet de bedoeling dat alle 'stoere' lui hier metteen op reageren met: "natuurlijk niet" etc. want die zijn juist het probleem.

Barst maar los.....
Ik ben niet lesbisch of bi, maar het lijkt me idd niet makkelijk het te vertellen. Ik denk dat mijn vrienden het wel zouden accepteren, familie ook, maar er word toch nog steeds door de maatschappij "raar" naar omgekeken. (woorden zoals 'vies' e.d.)

Het lijkt me, als je denkt dat je homo of lesbisch bent, dat je niet alvast gaat vertellen dat je misschien wel homo of lesbisch bent.
Alleen als je er zelf mee zit, je er zelf niet uitkomt of er gewoon over wilt praten wel.
Als vrienden het niet accepteren dan zijn het gewoon geen goede vrienden voor jou. En als je op een gegeven moment zeker weet dat je homo/lesbisch bent, dan hoef je het nog niet zomaar te vertellen. Over het algemeen zien mensen het toch wel aankomen denk ik, en is de evt. klap niet zo groot.

Maar het komt denk ik wel voor ja dat mensen het niet durven/kunnen zeggen omdat het niet geaccpeteerd wordt. Lijkt me erg vervelend..

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 17:58
Blabal
Blabal is offline
het is me weleens voorgekomen dat ik een meisje verkering heb gevraagt en dat ze de volgende dag aankwam met dit antwoord: Nee, ik val niet op jongens

was wel ff schrikken
Oud 29-10-2002, 18:08
punkyfish
punkyfish is offline
Ik vraag me wel eens af of al die meisjes die zeggen dat ze bi zijn dat ook tegen hun ouders vertellen, of dat alleen hun vrienden dat mogen weten.

Zelf ben ik er nog niet echt uit of ik bi ben of niet, seksueel iig wel.
Oud 30-10-2002, 04:24
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ben er zelf ook niet uit... En ik ben van de mening, als je het zelf niet weet, dan hoef je je ouders er niet mee "lastig te vallen", of ze moeten super open zijn.
Kan wel handig zijn voor irri situaties te vookomen, bv men stiefvader zei altijd als men eerste vriendinnetjes binnenkwamen "Ah ik dacht dat Den Dogge homo was, me zen vriendjes altijd..."... (zijn abusrde humor, hij noemde me dogge, naar men achternaam, ik hem snoeck naar zijn achternaam... irrelevant ok )
Hem en men ma zou ik kunnen vertellen dat ik misschien bi ben (als ik het zelf dan wat weet), zou er open over kunnen praten enzo. Men pa is van het "ouderwetse zwijg - alles - dood" en "alles is een taboe" - type, hij zou gaan beginnen drinken ofzo als hij denkt dat ik homo ofzo ben - hij is nogal paranoide type (hij krijgt al stress als hij naar wc gaat en plots merkt dat papier op is, dan zit hij vanop plee naar stiefma te brullen... "probleemgezin"? Hilarisch ja )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 09:17
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Ben er zelf ook niet uit... En ik ben van de mening, als je het zelf niet weet, dan hoef je je ouders er niet mee "lastig te vallen", of ze moeten super open zijn.
Ja, maar ik bedoel eigenlijk die 13/14-jarige meisjes die zeker weten dat ze bi zijn... Ik denk niet dat hun ouders dat ook (mogen) weten, op zich.
Oud 30-10-2002, 10:10
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Mijn reactie was op chill out's topic... Hij vroeg of vrienden / ouders het zouden accepteren. Wat ik dan beantwoordde..

buiten vrienden dan : die zouden het zowiezo begrijpen, ze zijn allemaal nogal open en we doen voor de gein zowiezo erg gay met momenten (lekker shocking, in ons stamcafé deden we soms een rondje 'kus alle vrienden op mond', mannelijk of vrouwelijk, zodat alle narrow - minded klanten zouden weggaan... Bazin vond het leuk, deed zelf soms mee, echt goei cafe geweest... sigh)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 10:23
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Ja, maar ik bedoel eigenlijk die 13/14-jarige meisjes die zeker weten dat ze bi zijn... Ik denk niet dat hun ouders dat ook (mogen) weten, op zich.
kvind niet dat die al kunnen bepalen of ze wel of geen bi zijn

de echte hecte gevoelsn komen pas nah een lange serieus met sex erbij relatie
en das meestal op 16 ofsow.
kvind dat je dan pas de leeftijd heb om dat te kunnen zeggen mahjah

ik ben 17 dus ik mag zeggen IK BEN GEEN HOMO
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:05
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
kvind niet dat die al kunnen bepalen of ze wel of geen bi zijn

en das meestal op 16 ofsow.
kvind dat je dan pas de leeftijd heb om dat te kunnen zeggen mahjah

ik ben 17 dus ik mag zeggen IK BEN GEEN HOMO
Ik weet al vanaf mijn 11de dat ik absoluut niet op meisje val. Ik keek gewoon niet naar meisjes, en vond jongens erg interessant. Overigens weten de meeste homo's het al op een vroege leeftijd. Je voelt jezelf gewoon anders omdat je niet kunt meepraten over 'lekker wijven' enzo. Natuurlijk vertellen de meeste het pas als ze veel ouder zijn, maar dat wil dus zeker niet zeggen dat je het niet kunt weten.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:23
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Ik weet al vanaf mijn 11de dat ik absoluut niet op meisje val. Ik keek gewoon niet naar meisjes, en vond jongens erg interessant. Overigens weten de meeste homo's het al op een vroege leeftijd. Je voelt jezelf gewoon anders omdat je niet kunt meepraten over 'lekker wijven' enzo. Natuurlijk vertellen de meeste het pas als ze veel ouder zijn, maar dat wil dus zeker niet zeggen dat je het niet kunt weten.
op je 11de ben je daar toch helemaal niet zo mee bezig?
jah je vind het wel spannend om hand in hand met ene meisje te lopen
mah ik merkte dat de echt gevoels p[as wkamen bij mij vorige relatie van 7mnd waarin ik allees heb otntdekt
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:45
Boeing 747-400
Citaat:
op je 11de ben je daar toch helemaal niet zo mee bezig?
jah je vind het wel spannend om hand in hand met ene meisje te lopen
mah ik merkte dat de echt gevoels p[as wkamen bij mij vorige relatie van 7mnd waarin ik allees heb otntdekt
Jij vond het spannend om met een meisje hand in hand te lopen...dat heb ik nooit spannend gevonden. En hoe merk je dat op je 11de? Nou, onder andere daardoor dus. Ik keek veel meer naar de jongens bij mij in de klas!! En als je dan op de leeftijd komt dat je jezelf gaat aftrekken (hmz, was bij mij wel wat aan de late kant geloof ik, zo'n 14/15) dan kan je jezelf heus niet aftrekken ofzo bij de gedachte aan een meisje als je homo bent! Gevoelens heb ik niet ontdekt tijdens de eerste keer dat ik een relatie had, maar ik heb wel ontdekt wat ik allemaal fijn vind op het gebied van sex en knuffelen en zoenen...

Maar goed, dat is persoonlijk, misschien ontdekte jij dat pas later, ik wilde er alleen maar ff mee zeggen dat er een heleboel zijn die het al eerder ontdekken .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:10
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Jij vond het spannend om met een meisje hand in hand te lopen...dat heb ik nooit spannend gevonden. En hoe merk je dat op je 11de? Nou, onder andere daardoor dus. Ik keek veel meer naar de jongens bij mij in de klas!! En als je dan op de leeftijd komt dat je jezelf gaat aftrekken (hmz, was bij mij wel wat aan de late kant geloof ik, zo'n 14/15) dan kan je jezelf heus niet aftrekken ofzo bij de gedachte aan een meisje als je homo bent! Gevoelens heb ik niet ontdekt tijdens de eerste keer dat ik een relatie had, maar ik heb wel ontdekt wat ik allemaal fijn vind op het gebied van sex en knuffelen en zoenen...

Maar goed, dat is persoonlijk, misschien ontdekte jij dat pas later, ik wilde er alleen maar ff mee zeggen dat er een heleboel zijn die het al eerder ontdekken .
zal ook wel per persoon verschillen...maar persoonlijk heb ik er niet echt ervaring mee..
Oud 31-10-2002, 08:27
Beyoned
Beyoned is offline
huh
dat dat zo snel al gaat hak nooit verw8 mahjah zal wel

I BELIEVE YA

mahgoed dat aftrek verhaal is dus voor mij een ckerheid dak geen homo ben wnat ik heb me nog nooiit gerukt op een kerl.
ik zal wel eens proberen kdenk wsel dat die gaat zakken (ALTANS DAT HOOP IK )
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:33
Jouw_Duiveltje
Citaat:
huh
dat dat zo snel al gaat hak nooit verw8 mahjah zal wel

I BELIEVE YA

mahgoed dat aftrek verhaal is dus voor mij een ckerheid dak geen homo ben wnat ik heb me nog nooiit gerukt op een kerl.
ik zal wel eens proberen kdenk wsel dat die gaat zakken (ALTANS DAT HOOP IK )
Ik word daar ook totaal niet opgewonden van... zou mijn vriendin niet leuk vinden
Oud 31-10-2002, 08:36
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
Ik word daar ook totaal niet opgewonden van... zou mijn vriendin niet leuk vinden
mijne ook niet..

altans als mij vrien din bi blijkt te zijn zlak niet erg vinden
doe mij dan mah een trio
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:37
Jouw_Duiveltje
Citaat:
mijne ook niet..

altans als mij vrien din bi blijkt te zijn zlak niet erg vinden
doe mij dan mah een trio
jah oke maar das een heeeeel ander verhaal dat zou ik ook wel doen...
hoewel.. dan zou ik wel bang zijn dat die 3e er vervolgens met mijn vriendin vandoor gaat
Oud 31-10-2002, 09:20
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
jah oke maar das een heeeeel ander verhaal dat zou ik ook wel doen...
hoewel.. dan zou ik wel bang zijn dat die 3e er vervolgens met mijn vriendin vandoor gaat
ald die bi is heeft je vriendin dezelfde angst en dan zal het wel los lopen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 20:38
Ichabod
Ichabod is offline
ja zie he,
ik ben geen homo ofzo, maar ik wil wel eens iets doen met een jongen. maar zou ik iemand vertrouwelijk nemen ofzo?? help me plz
ge meu me toujours eemeelen
Ichabod
Oud 07-11-2002, 12:10
Boeing 747-400
Citaat:
Ichabod schreef:
ja zie he,
ik ben geen homo ofzo, maar ik wil wel eens iets doen met een jongen. maar zou ik iemand vertrouwelijk nemen ofzo?? help me plz
ge meu me toujours eemeelen
Ichabod
Als je wel eens iets wilt doen met een jongen, dan ben je toch echt minstens bisexueel... Je voelt je namelijk kennelijke toch ook sexueel aangetrokken tot iemand van je eigen geslacht. Maar dit is trouwens niet vreemd, er zijn meer mensen die benieuwd zijn naar een keertje sex met het eigen geslacht.

Hm, je zou er natuurlijk eens over kunnen praten met vrienden ofzo. Alleen of daar nu meteen sex van komt...

Hehe, ik hou het wel gewoon bij jongens alleen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 15:03
miekmuis
miekmuis is offline
Aangezien ik hetero ben is het voor mij natuurlijk vrij makkelijk praten, maar ik denk dat ik er wel gewoon voor uit zou komen als ik lesbisch of bi-seksueel zou zijn. Ik heb net van 2 meisjes gehoord dat ze lesbisch zijn. Ze vertellen het nog niet echt in het algemeen maar vertelden het mij wel vrij makkelijk. k Vind er ook niks raars aan.
Ik kan er persoonlijk ook slecht tegen als mensen moeilijk gaan lopen doen over iemands geaardheid.
Oud 07-11-2002, 15:24
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
ik denk dat je ook wel achter je geaardheid komt zonder sex hoor tupac

Regels voor berichten