![]() |
|
Ben er zelf ook niet uit... En ik ben van de mening, als je het zelf niet weet, dan hoef je je ouders er niet mee "lastig te vallen", of ze moeten super open zijn.
Kan wel handig zijn voor irri situaties te vookomen, bv men stiefvader zei altijd als men eerste vriendinnetjes binnenkwamen "Ah ik dacht dat Den Dogge homo was, me zen vriendjes altijd..."... (zijn abusrde humor, hij noemde me dogge, naar men achternaam, ik hem snoeck naar zijn achternaam... irrelevant ok ![]() Hem en men ma zou ik kunnen vertellen dat ik misschien bi ben (als ik het zelf dan wat weet), zou er open over kunnen praten enzo. Men pa is van het "ouderwetse zwijg - alles - dood" en "alles is een taboe" - type, hij zou gaan beginnen drinken ofzo als hij denkt dat ik homo ofzo ben - hij is nogal paranoide type (hij krijgt al stress als hij naar wc gaat en plots merkt dat papier op is, dan zit hij vanop plee naar stiefma te brullen... "probleemgezin"? Hilarisch ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Mijn reactie was op chill out's topic... Hij vroeg of vrienden / ouders het zouden accepteren. Wat ik dan beantwoordde..
buiten vrienden dan : die zouden het zowiezo begrijpen, ze zijn allemaal nogal open en we doen voor de gein zowiezo erg gay met momenten (lekker shocking, in ons stamcafé deden we soms een rondje 'kus alle vrienden op mond', mannelijk of vrouwelijk, zodat alle narrow - minded klanten zouden weggaan... Bazin vond het leuk, deed zelf soms mee, echt goei cafe geweest... sigh) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de echte hecte gevoelsn komen pas nah een lange serieus met sex erbij relatie en das meestal op 16 ofsow. kvind dat je dan pas de leeftijd heb om dat te kunnen zeggen mahjah ik ben 17 dus ik mag zeggen IK BEN GEEN HOMO ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jah je vind het wel spannend om hand in hand met ene meisje te lopen mah ik merkte dat de echt gevoels p[as wkamen bij mij vorige relatie van 7mnd waarin ik allees heb otntdekt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, dat is persoonlijk, misschien ontdekte jij dat pas later, ik wilde er alleen maar ff mee zeggen dat er een heleboel zijn die het al eerder ontdekken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hoewel.. dan zou ik wel bang zijn dat die 3e er vervolgens met mijn vriendin vandoor gaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hm, je zou er natuurlijk eens over kunnen praten met vrienden ofzo. Alleen of daar nu meteen sex van komt... Hehe, ik hou het wel gewoon bij jongens alleen ![]() |
![]() |
|
Aangezien ik hetero ben is het voor mij natuurlijk vrij makkelijk praten, maar ik denk dat ik er wel gewoon voor uit zou komen als ik lesbisch of bi-seksueel zou zijn. Ik heb net van 2 meisjes gehoord dat ze lesbisch zijn. Ze vertellen het nog niet echt in het algemeen maar vertelden het mij wel vrij makkelijk. k Vind er ook niks raars aan.
Ik kan er persoonlijk ook slecht tegen als mensen moeilijk gaan lopen doen over iemands geaardheid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ons nieuw neefje: Homo floresiensis Apomes | 31 | 30-10-2004 20:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Muziek |
is boy george nou homo? [roel, rutger, tim discussie] a new noise | 39 | 22-09-2002 01:29 | |
De Kantine |
is homo besmettelijk? CrazY G | 39 | 23-07-2002 16:03 |