![]() |
|
Als voorbereiding op anale sex (penetratie met je lul dus, voor diegenen die een beetje meer beeldende taal nodig hebben...), voor mensen die er een beetje schrik van hebben om hen aan te tonen dat het leuk kan zijn...
Of bij mezelf, k zou wel eens willen weten hoe m'n g-spot voelt... Wist je dat in spermabanken, als je niet kan klaarkomen, een "zuster" ofzo één of 2 vingers in je rectum steken om zo je prostaat te stimuleren en een zaadlozing (ogrgasme) te forceren? Stel je voor, al diegenen die zeiden dat ze wilden weten hoe het was om te vingeren, een g-spot te hebben, tegen het randje te fietsen... Begin maar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Road Trip :]
|
![]() |
Hier http://www.askmen.com/love/vanessa/23_love_secrets.html vind je wat info en tips... Toch wel sympathiek om ook de mannelijke g-spot niet te vergeten. Wel even handjes wassen nadien
![]() |
![]() |
||
Citaat:
net alsof je keutel altijd zo dicht bij je kontgat hangt ![]()
|
Verwijderd
|
Het lijkt me niet zo handig om eerst de vinger in de poeperd en vervolgens in de 'poes' te stoppen zoals hier boven staat, aangezien er bepaalde bacteriën in de poeperd zitten die in de 'poes' onder andere een blaasontsteking kunnen veroorzaken. Daarom moet een meisje ook altijd van voren naar achteren afvegen na te hebben geplast/gepoept, anders komen die bacteriën in de vagina.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het kan heel erg fijn zijn als je in de juiste stemming bent... anaal vingeren hoeft ook echt niet met heel je vinger erin, (vinden van de g-spot bij jongens daargelaten) het gaat vooral om de kleine extra stimulatie, je anus is al behoorlijk gevoelig dus je hoeft echt niet twee vingers hop flots zover erin te steken, het gaat om de subtiele stimulatie en niet zoals je in een vagina kan doen. wat betreft die vochtigheid, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens, weet niet wat seksuologen erover zeggen maar heb het idee dat er wel extra vocht komt... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Homoseksualiteit/biseksualiteit: niet het rechte pad? Experimenteren? Axel11 | 188 | 02-02-2017 11:37 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aambeien anjali | 11 | 20-04-2005 12:36 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |