![]() |
|
![]() |
Hoi, ik heb ff een vraagje, worden jullie wel eens genegeerd of afgekraakt door ouders, broers of zussen? Zo ja hoe ga je er mee om??? En hoelang heeft dat bij jou geduurd?
groetjes + xxx Violet Mailend antwoordt geven kan ook naar violet15nl@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vroeger had ik daardoor een enorme prestatie drang, en werd chagarijnig als iets niet lukte. Ik heb me leven echter veranderd door gewoon de dingen te doen die ik leuk vind. En gewoon niet meer op hun ingaan. |
![]() |
|
Mijn broertje heeft ook zijn periodes waarin die alles van mij en aan mij afkraakt ... maar dat doe ik bij hem volgens mij soms ook, niet echt bijzonder. We weten van elkaar dat het gewoon niet gemeend is, we weten van elkaar welke opmerkingen * echt * pijn zouden doen en gebruiken die ook NOOIT.
Een ontdekking gemaakt ... eigenlijk houden we van elkaar ![]()
||
Citaat:
Als ik brak met een meisje en ik was er ff niet goed van, dan zei hij "je moet enkel aan je school denken, niet die meisjes". Deel van de reden waarom ik alleen ben gaan wonen... Hoelang het duurde? Vanaf m'n 13 ben ik erop gaan letten, en het is nu nog zo. Hij belt naar m'n ma (ze zijn gescheiden) om te vragen waarom ik niet zoveel van me laat horen, meerdere malen per week, terwijl hij me gewoon kan bellen zoals elk normaal mens (m'n halfbroer, zijn zoon, 10 jaar, belt me regelmatig. Hij, man van 42, kan het niet. uhuh.) Hoe ik ermee omging? Hij heeft me veel geleerd, waar ik 'm dankbaar voor ben, maar hij kent z'n eigen gevoelens niet, kropt alles op, denkt dat hij alles beter weet, ... Hij interesseert me gewoon zoveel niet meer. Als hij zich nu eens als een echte vader ging gedragen ofzo... Laatst gewijzigd op 18-11-2002 om 14:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |