Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[IMG]http://photo.**********.nl/**********/hear.jpg[/IMG]
's avonds gemaakt dus niet goed zichtbaar http://photo.**********.nl/**********/play.jpg Daar zie je het overdag, maar ook weer niet zo goed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verschilt.. soms stekeltjes, soms naar boven/voren en voor omhoog, soms half naar achteren en soms strak naar achteren.. soms zelfs een scheiding in het midden met plukjes naar de zijkanten.. ik zoek eigenlijk wat anders..
|
Heel verschillend... Ik heb blond haar tot op m'n schouders en het is een beetje in laagjes enzo
Dus de ene keer heb ik het (lelijk) los, nix aan doen dus... Twee staartjes Een getoupeerd staartje Haar los en naar buiten geföhnd (kapsel ala jaren 60 ofzo ![]() of haarbandje erin blablabla
|
Ik heb het nu zwart (normaal bruin) en het is net over mijn schouders.. het is alweer te lang. Ik draag meestal een halve staart, of een grote knot met wat plukjes een beetje rommelig, anders staat het me niet. Om het wat klassieker (
![]() Maar ik wil het een andere kleur, rood of nog lichter ofzo, en ik wil een andere coupe :\ weet alleen nog niet wat |
![]() |
|
![]() |
ik heb klotehaar :/
het is echt stom nu. het was geknipt een stuk boven mn schouders in laagjes, om naar buiten te krullen, tis nu op/over mn schouders. rood geverfd, maar wat ooit mn blonde uitgroei was is knaloranje. heb het meestal in staartje of twee staartjes, het ziet er niet uit als het los is, en het ziet er zowiezo niet uit. ik heb echt de nijging om met mn keukenschaar het af te knippen maar ik wacht wel even een maand dan ga ik naar de kapper. kan ook nu gaan maar dan moet ik alleen en daar heb ik geen zin in want die kapper kijkt me altijd aan alsof ik gestoord ben en ik voel me daar onzeker, ik wou dat ik iemand kende die even mn haar knipte ![]() ![]()
|
heb haar tot net iets over mn schouders tis officieel blond, maar tis nu vieselijk uitgewassen paars/rood (ja ik moet weer verven)
kheb t eigenlijk altijd in een lage staart...heel saai weet ik maar meer valt er niet te beginnen met mijn dunne haar ![]()
|
![]() |
Schouderlang, niet geheel steil, zwart geverfd haar. Helaas wilde de verf niet zo goed pakken, dus zitten er flinke plukken donkerbruin (binnenkort opnieuw verven, volgende week ofzo :]). 't zit meestal in een staart. Als het los zit slaap ik, heb ik sex of headbang ik.
![]()
|
donkerbruin, met een slag/krul/raar, tot op m'n schouders. Meestal in een knotje *stom woord eigenlijk; knotje*, staartje, of vlecht, als ik 't los heb pluist t
![]() Maar goed als ik ooit weer es rijk ben ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
wouw ![]()
||
Citaat:
iedereen is nu wel nieuwsgierig ![]() mn haar..het moet snel anders. ik denk aan de blondeerpoeder. ik wil het laten groeien en is nu weer symmetisch en gewoon redelijk kort en een pony die een klein beetje schuin nog is. zwart en paars met uitrgroei.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en haar ex Different | 1 | 04-06-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Meisje is heel onduidelijk in haar gevoelens. Wat nu? Studerende | 5 | 08-11-2010 18:29 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde ook hallo | 0 | 19-12-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 |