Advertentie | |
|
![]() |
|
Overvolle tenten en het altijd maar opzij moeten stappen voor mensen die erlangs willen.
Het maakt niet uit waar je staat, het lijkt erop alsof altijd en overal iedereen net langs jou moet zodat je een stapje opzij moet doen. Heel vervelend als je nooit eens even fijn stil kunt blijven staan of in ieder geval op dezelfde plek kunt blijven staan. Tenzij je van menselijk contact houdt.... |
![]() |
|
![]() |
Mensen die agressief worden van drank met stip op 1
Arrogante jonge meisjes op 2 Mensen die jouw bier proberen te jatten op 3 Mensen die niet voor je opzij stappen wanneer je met een vol blad bier loopt op 4.
|
- KUT marokkanen
![]() ![]() - iedereen die meedoet op de kabouterplop muziek. - als je super lekkere scharrel van de week ervoor al een vaste vriend blijkt te hebben. ![]() - gasten die bijdehand gaan doen als ik een mooie meid aan t versieren ben. - kleine irritante kinderen. - ID controle terwijl je al veel ouder dan 18 bent. - als er een door mij gedumpte miep de hele avond achter me reed aanloopt.
|
Mensen die pontificaal op de dansvloer gaan staan, maar niet dansen. Rot op, het is een DANS vloer!!!! Als je wil lullen doe je dat maar lekker aan de bar!
Barmannen die lekker hun eigen zin doen. Zo van, ja ik zie dat je wil bestellen, maar ik moet nu eerst een slap lulverhaaltje met dat blondje daar houden ![]() Gillende kleuters en ander borstloos tuig ![]() |
![]() |
|
Ik erger me vooral aan die gasten die na een paar biertjes de hele avond keihard staan te beuken op een volle dansvloer. Ze zijn met een groepje en denken totaal niet aan de mensen om hen heen, zodat je regelmatig een elleboog in je rug hebt en dat soort dingen....heel vervelend!
||
Citaat:
|
mensen die heel erg stinken
mensen die uitbundig springen en totaal geen rekening met anderen houden en gewoon ongestoord tegen je aan beuken hele avond ![]() mensen die denken dat ze geweldig zijn (terwijl ze dat absoluut niet zijn) mensen die meteen agressief doen als je tegen ze aanstoot terwijl je wel ff sorry zegt ![]() domme versierlines |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ergenissen, ov. Verwijderd | 59 | 26-12-2008 23:15 | |
Lifestyle |
Alledaagse ergernissen Verwijderd | 499 | 23-05-2007 18:34 | |
Lifestyle |
mode/shop-ergenis crook | 65 | 30-05-2005 14:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |