"Ja goedenmiddag ik wil me graag inschrijven voor een cursus "hoe kom ik van me liefdesveriet af". Ja ziet u ik ben namelijk verliefd op m'n beste vriendin. Ja meneer ik weet dat, dat niet hoort, ja meneer ik weet dat, dat in Hollywood films slecht afloopt, maar dat zijn slechte films meneer. Maar wat moet je kunnen om hier voor aangenomen te worden kunt u me dat vertellen? Ach u heeft het zelfs netjes voor me uit getpyt. Wat vriendelijk! Eens even lezen:
- Bij een gesloten spoorweg overgang neiging hebben tot doorrijden.
- Altijd een broodrooster mee in bad willen nemen. Aangesloten wel te verstaan.
- Je afvragen hoeveel moet je moet verliezen, voordat je dood bloedt.
- een wel zeer uitgebreide interesse hebben in hoge gebouwen.
"maar meneer kunt u me dan misschien ook vertellen waardoor je niet aangenomen kan worden? Ach dat hebt u ook al zo netjes op een blaadje gezet. eens even kijken:
- U gaat verticaal op een spoor liggen.
- U hebt een wel zeer groot aanwezige neiging om naar de e.o. jongeren dag te gaan
- U zingt de hele dag: "Always look on the bright side of life"
"Nou meneer hartelijk dank voor ale informatie, maar ik denk toch niet dat dit iets voor mij is. Ziet u ik neem namelijk nooit een broodrooster mee in bad. ik heb geen interesse in hoge gebouwen, ik wacht altijd netjes op de trein en ik ben als de dood voor bloed. Ik bedoel meer waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Wat zegt u meneer? Wat ik met dit pistool ga doen?
Het is een beetje een uitprobeersel om in een andere stijl te gaan schrijven weet niet of het wat is, kunnen jullie me dat vertellen? Dank!
Laatst gewijzigd op 19-11-2002 om 13:04.
|