![]() |
|
Het is ook voor Jongens zover ik begrepen heb. Zie www.sexwoordenboek.nl (bij B Bekkenbodemspieren)
Ik zou graag de exacte link willen geven maar die site doet het nu niet bij me ![]()
||
Citaat:
Deze zijn op zelfde manier bij mannen als bij vrouwen te vinden : plas ophouden. Te trainen door meerdere malen per dag ze aan te spannen, ff houden, lossen ; dit herhalen en proberen langer op te houden. Na een tijd kan je orgasme ophouden of harder spuiten (SPLETSJ ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het kan alleen maar veel ellende veroorzaken. Dit is kan namelijk leiden tot vaginisme. En dat wil je niet hebben als vrouw zijnde. De beste manier om je bekkenbodemspieren onder controle te krijgen is ze leren te voelen. Dit doe je door je ademhaling zo laag mogelijk te krijgen en uiteindelijk (fictief) uitademen via je geslachtsdeel. Dit moet je namelijk doen om vaginisme te verhelpen het onder controle hebben van je bekkenbodemspieren
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was het maar zo simpel dat je er door oefeningen vanaf kon komen, dat zou duizenden doktersconsults schelen per jaar. Maar zo'n feest is het helaas niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja dat is dan toch heel wat anders? Zij spande haar spieren onbewust aan, ook als ze naar de wc moest. Ik doe het dan BEwust voor zo'n 10 seconden. Dat is natuurlijk heel wat anders. Damn, heb je nou zelf niet door wat je typt?
||
Citaat:
![]() het is nou eenmaal dat de physiotherapeut dat gezegt heeft. En dat het onderbreken met plassen niet goed is. Ik heb het ook niet verzonnen.
||
Citaat:
Nog even een vraag: bedoel je met het woord "physiotherapeut" een fysiotherapeut of een psychotherapeut? Als je het eerste bedoelt maak je namelijk gebruik van een spellingswijze die inmiddels al lang verouderd is en niet meer wordt gebruikt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() pijn heb je pas na eeb uur oefenen ofzo, en voordelen bij sex met een partner zie je pas als je de speri getraind hebt. En spieren trainen lukt niet zo op een weekje tijd, daar heb je wel langer voor nodig... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sexspieren KMBA | 13 | 19-02-2006 21:42 | |
Seksualiteit |
neuken... nix aan? whoei | 49 | 18-04-2005 15:39 | |
Seksualiteit |
Bekkenbodemspieren trainen en andere trucjes...? Verwijderd | 31 | 28-09-2003 13:39 | |
Seksualiteit |
Bekkenbodemspieren Evito | 5 | 08-05-2003 11:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Last Van Vaginisme... [DFU]DutchGirllie | 11 | 14-06-2002 13:39 | |
Seksualiteit |
Wie heeft er weleens heel erg gelachen na de sex? Stevill | 8 | 07-01-2002 14:19 |