Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het ligt er ook aan, wat voor cijfers je nu hebt...als je maar net over gaat, is het echt niet aan te raden.. Enne, een 1 extra vak buiten het normale pakket om, is al zweer zwaar, zeker met N&T...laat staan 2..
Neem niet teveel hooi op de vork!
|
![]() |
Ik blijf het een fabeltje vinden dat N&T zwaarder zou zijn dan C&M, het ligt eraan waar je goed in bent. N&T is hooguit zinlozer. Maar het gaat erom dat als je zowel exact bent als goed in de talen het me geen probleem lijkt om zowel Grieks als Latijn in je Natuurprofiel te doen. Bovendien verdien je dan het respect van zowel de taal- als de natuurkundigen.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou het ook gewoon proberen, je loopt opzich geen 'gevaar' lijkt me.
||
![]() |
Citaat:
Natuurkunde en Wiskunde zijn ten eerste uit de lucht gegrepen door er vanuit te gaan dat 1 + 1 twee is, om een beetje zicht op de wereld te krijgen en ze brengen uiteindelijk niets dan ellende.
|
![]() |
Het is zeker wel te doen. OK, je moet het wel willen natuurlijk, maar als je niet al te veel problemen hebt met je andere profielvakken kun je best Grieks EN Latijn doen, hoor, gewoon een kwestie van plannen. Zolang je het ZELF leuk vindt is er geen enkel probleem, behalve dan misschien dat je ook af en toe wat werk moet doen...
|
Bij ons op school kan je alleen Grieks EN Latijn kiezen met C&M, omdat het anders te zwaar wordt om dat je dan allebei de vakken in je vrije ruimte moet doen.
Ik vind dat goed te doen. Maar als jij het echt wil, zou ik het proberen, mocht het te zwaar zijn laat je toch een van de twee vallen? Ik kies volgend jaar nog een vak erbij, ondanks dat gezegd wordt dat het veel is. ALs het niet lukt laat ik het vallen. Succes met je keuze. PS Laat je niet omlullen door leraren, bij ons was het zo dat ze probeerden om ons een van de twee te laten kiezen omdat het dan makkelijker was met de roosters.
||
Citaat:
Helemaal als je net als ik dan Frans2 of Duits2 mag laten vallen. Succes.
||
Citaat:
Wat dacht je van de medische wetenschap? Landbouwtechniek die er voor zorgt dat jij niet verhongert als er een misoogst is? Robots die gevaarlijk en zeer saai werk doen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat te doen met mijn PWS?! Fionneke | 3 | 04-06-2009 17:01 | |
Algemene schoolzaken |
de cito-toets xxmizzjessicaxx | 76 | 08-01-2007 21:05 | |
Studeren |
Hoe veel vakken mogelijk in vrije deel? Charl0tteee | 33 | 05-10-2006 19:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Moeten KCV, Latijn en Grieks eigenlijk ook invoerd in HAVO-niveau? Verwijderd | 84 | 01-08-2005 13:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hoe zit het met KT (en KCV) in 2e fase? Nieni | 8 | 01-03-2003 15:36 |