Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2002, 18:05
Verwijderd
de laatste tijd begin ik t steeds moeilijker te vinden dat mijn vriend niet dicht bij me woont, als ik met school of werk bezig ben oid dan niet, maar hij moet em niet bellen want dat breekt er echt iets
Ik leef tot t weekend en haat zondag, echt ik haat die dag want dan moet ie naar huis.

we staan wel samen ingeschreven voor een woning enzo maar dat duurt nog anderhalf tot 2 jaar.
Dus samenwonen gaat voorlopig niet.

Wie herkent dit en hoe gaat je er mee om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2002, 22:08
Da King
Da King is offline
ik herken het wel, ik heb zelf ook een "lange-afstand-relatie" (ongeveer 100km), in het begin zagen we elkaar niet vaak, maar nu zien we elkaar elk weekend en door de week ook nog 1 of 2 dagen. Het is wel klote, zeker ook de zondagen dat ken ik. Maar als het dan maandag is dan kun je weer de dagen aftellen tot het weer zaterdag is (of als je op vrijdag hem weer ziet, tot dat het weer vrijdag is)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 23:48
Verwijderd
Of ik het zou kunnen hangt erg van het meisje en de situatie af denk ik. Het probleem is daarbij niet zozeer het missen van de ander. Als ik ergens naar kan uitkijken, zoals het weekend, stoort het me niet. Minder wordt het eigenlijk pas als ik niet weet wanneer ik haar weer zal zien. Pas dan begin ik para te worden en voel ik me rot.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 00:50
DEChengst
DEChengst is offline
Lijkt me afschuwelijk een lange afstands relatie. De hele week je geliefde missen, en lopen verlangen naar het weekend. Ik zou dat waarschijnlijk niet volhouden
Oud 18-11-2002, 19:14
Starfish
Starfish is offline
Haj mensen, ik heb ook een lange-afstandsrelatie. Ik woon in Eindhoven, hij in Schiedam (Rotterdam). Mijn vriend heeft een auto, das echt super. Ik kan hem door de weeks ook niet zien, maar dan heb ik het zowiezo heel erg druk met mijn school en mn hobby's. Hij moet ook gewoon werken, dus dat zou als hij dichterbij woonde ook niet altijd gaan.
Wij leven ook erg naar het weekend toe, we bellen ook iedere dag. Tis natuurlijk niet leuk, maar aan de andere kant: Ik kan door de weeks mn vrienden zien en mn eigen leventje leiden. Das ook erg belangrijk
Veel succes!
TIP: Regel leuke dingetjes in de vakantie: dierentuin, pretpark, enz. Scheelt!
Oud 20-11-2002, 15:55
Verwijderd
Ik heb dit ook. Hij woont in Rotterdam, ik woon in Deventer. Ik zie hem ook alleen maar in het weekend omdat doordeweeks gewoon niet gaat. Hij werkt, ik zit op school. Ik werk 's avonds erbij, en we hebben zelf ook nog van alles te doen (vrienden, huiswerk, afspraken, hij heeft soms vergaderingen, ed.).
Dat ik hem doordeweeks niet kan zien, is niet leuk, maar het kan eigenlijk niet anders, dus ik heb het geaccepteerd. Ik heb mijn eigen leven, hij heeft zijn eigen leven. En in het weekend hebben we alle tijd voor elkaar. Natuurlijk sluiten we onszelf dan niet met zijn tweeën op, maar we doen alles samen (met of zonder anderen erbij). En ja, de zondag is klote, dan moeten we afscheid nemen, en inderdaad, dat aftellen is zwaar kut.
Maargoed, dit alles heb ik weten te accepteren, hoewel dat niet wegneemt dat ik het graag anders zou zien.
Soms als ik niets te doen heb, zoals vandaag (ik had opeens de laatste 4 uur vrij ), mis ik hem gigantisch. Ik heb teveel vrijetijd, weet niet wat ik moet doen, en ik krijg ook nog eens geen reactie van hem, want hij heeft het waarschijnlijk heel druk. Maja dit komt gelukkig niet meer zo vaak voor.

Het enige wat ik wel heel erg vind aan mijn relatie is dit:

Als ik hem één weekend niet kan zien, betekent het dat ik hem 2 weken niet kan zien: De week voor het weekend kan ik hem niet zien. Het weekend zelf niet. En dan weer een week niet. En pas dan kan ik hem weer zien. En DAT is heel moeilijk. In die situatie zit ik nu weer. Ik kan hem dit weekend neit zien, en ik zit er echt tegenop te kijken

maargoed, ik lul te veel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 16:16
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Ik heb ook een relatie op afstand (zo'n 100 km van elkaar vandaan) Hijs 18 ik 15..! We hebben b.t.w nu al zo'n jaar en 3 maanden met elkaar maar het is niet altijd even makkelijk
Ik zie hem vanaf *Vrijdag avond tot zondag avond..!
De zondag is echt een hel..!! Ik wil dan niet weg
Zodra het al zaterdag is rond een uurtje of 10 word ik al verdrietig.
Want ik weet dat ik zondag weer in die k*t trein moet gaan zitten!
Ik tel echt de dagen af.. denk door de weeks aan niets anders dan hem.!
Zoals nu ook, ben ik bij hem had vandaag vrij maar donderdag en vrijdag meld ik me maar weer is ziek..
Dus m'n school lijd er ook nog ééns onder
Tis egt zo moeilijk dit leven!!
Oud 20-11-2002, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Ik heb ook een relatie op afstand (zo'n 100 km van elkaar vandaan) Hijs 18 ik 15..! We hebben b.t.w nu al zo'n jaar en 3 maanden met elkaar maar het is niet altijd even makkelijk
Ik zie hem vanaf *Vrijdag avond tot zondag avond..!
De zondag is echt een hel..!! Ik wil dan niet weg
Zodra het al zaterdag is rond een uurtje of 10 word ik al verdrietig.
Want ik weet dat ik zondag weer in die k*t trein moet gaan zitten!
Ik tel echt de dagen af.. denk door de weeks aan niets anders dan hem.!
Zoals nu ook, ben ik bij hem had vandaag vrij maar donderdag en vrijdag meld ik me maar weer is ziek..
Dus m'n school lijd er ook nog ééns onder
Tis egt zo moeilijk dit leven!!
Ja, het leven is toch zooo kut (ik weet tenminste hoe je een rolleyes moet gebruiken..)

Is allemaal je eigen schuld, waarom zou je je in Godsnaam ziek melden?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 09:09
Miss*Pain
Miss*Pain is offline
Noujah zeg!..
Je krijgt hier ook wel overal commentaar op hé mevrouw perfect!
Ik maak nog altijd wel zelf uit wat ik hier neer zet.. en luister dus eg niet naar jouw!
En wrom ik me ziek meld.. omdat ik school haat, heb moeilijke tijd!
Zow.. -xxxx- (haha)
Oud 21-11-2002, 09:52
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Miss*Pain schreef:
Noujah zeg!..
Je krijgt hier ook wel overal commentaar op hé mevrouw perfect!
Ik maak nog altijd wel zelf uit wat ik hier neer zet.. en luister dus eg niet naar jouw!
En wrom ik me ziek meld.. omdat ik school haat, heb moeilijke tijd!
Zow.. -xxxx- (haha)
Dit zit.
Reageren

Regels voor berichten