Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik weet ook niet hoe het komt dat ik dat eigenlijk niet echt erg vind dat hij het met zijn ex wilt doen... maar het is zo, in elk geval voel ik het zo.... dat ik het niet erg vind, komt misschien ook wel door alles wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt... ik vraag me gewoon af of ik me ergens zorgen om hoef te maken of niet... dat hij daarbij ook 'onze vriend' kwets, i don't care... sorry, maar'k vind dat hij dit keer tever gegaan is, so, don't care... anyway, ik weet dat ik van mijn vriendje houd en hij van mij en eigenlijk is dat genoeg voor mij, gewoon weten dat iemand me graag ziet! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, als hij dit nu al zo wil flikken, wat zegt jou dan dat je hem uberhaupt in de toekomst kunt verklaren, of stel nu jij maakt het uit of hij met jou? Hoe zal hij zich dan tegenover jou gaan gedragen? Nou ja, je moet het allemaal lekker zelf weten, maar dat je dit topic hier plaatst laat al zien dat het niet zo is dat je er totaal geen problemen mee hebt. En nu, nu het nog niet is gebeurd vind je het ms niet erg. Maar wat wanneer jij alleen thuis zit wetende dat jouw vriend nu naakt bovenop zijn ex ligt en het heerlijk naar zn zin heeft seks hebbende met haar. Zou het je dan nog helemaal niets doen? Nou goed, jij moet het zelf weten, maar ik vind je ex niet echt getuigen van enige vorm van volwassenheid, en dat zou ik niet als vriend willen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wie ben jij? BELLEKE | 79 | 10-06-2003 16:40 | |
Psychologie |
psycho-sociaal (gestoord) framboosje | 7 | 21-11-2002 20:35 |