Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2002, 17:28
framboosje
framboosje is offline
hoi! de leerkrachten noemen mij en m'n vriendje een "psycho-sociaal geval" (ben ik te weten gekomen door binnen te glippen in leeraarskamer ) anyway, mijn vriendje en ik zijn nu ongeveer iets van 2-3weken samen en we hebben het echt heel leuk!! 't is echt héél gezellig!!!!!! ik zie hem echt doodgraag en ik weet da tie mij ook graag ziet, alleen... het is nu ongeveer 5 weken uit met zijn vorige vriendin. ze waren ongeveer al een jaar samen, maar nu is het definitief gedaan. Zijn ex heeft trouwens ondertussen al iets met een goeie vriend van ons. Nu, mijn vriendje wil zijn ex en haar nieuw lief eigenlijk kloten en da wil ie nu doen door seks te hebben met z'n ex. => hiermee bereikt hij dat haar nieuw lief superjaloers en vies zal zijn en dat zijn ex een mega schuldgevoel zal krijgen. Allé ja, ie zei da'k daar echt nie vies voor moet zijn (ben ik ook niet), maar 'k weet niet... zelf ben'k nog niet klaar voor seks of zo en daar houd hij ook rekening mee en heeft daar ook respect voor en zo. Dat hij seks heeft met haar vind ik eigenlijk niet echt supererg op dit moment (weet wel, dit klinkt misschien raar, maar goed), maar toch, ja, 'k weet nie zo goed wat ik hiermee moet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2002, 17:35
Verwijderd
Nou sorry, maar ik vind het echt een belachelijk iets!! Het klinkt ten eerste alsof hij zn ex toch niet helemaal los wil laten omdat ie nu haar nieuwe relatie wil verkloten, ookal heeft ie zelf ook een nieuwe. Klinkt alsof hij haar dat niet gunt en zichzelf wel. Ten tweede zeg je dat zn ex haar nieuwe lief een goede vriend is van jullie, nou, dat flik je een goede vriend toch sowieso al niet? Ten derde lijkt het erop alsof hij de seks die hij niet bij jou krijgt bij haar wil halen. Ten vierde wil het er bij mij echt niet in dat het jou niks doet dat hij met een ander, zn ex nog wel, seks gaat hebben (zoiets is toch erg intiem enz.). Ten vijfde, denk je eens in hoe jij je het zou vinden als iemand op die manier tussen jou en je vriend probeert te komen?

Kortom, ik vind die vriend van jou niet echt klinken als een leuk persoon die respect heeft voor jou of zn ex of die goede vriend. Ik zou lekker op zoek gaan naar een andere, leukere jongen die wel zich helemaal aan jou geeft én over zn ex heen is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:47
Verwijderd

En nu moet je voor de gein jouw verhaal nog een keer doorlezen...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 17:49
Verwijderd
Van 'psycho-sociaal gestoord' heb ik nog nooit gehoord, maar als ik dit zo lees lijkt het me wel een kansloos geval, die vriend...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:04
framboosje
framboosje is offline
nou, dat is het nou net...

mijn vriendje en ik zien elkaar graag, echt, da weet ik 100% zeker! nou ja, ik kan best begrijpen dat hij z'n ex en 'onze vriend' wil kloten, want 't is nu ook nie bepaald geestig als jij het uitmaakt, maar de dag nadien zit je ex al met een ander...

in ieder geval, ik weet het niet meer zo goed... mischien moet ik nog maar net een tijdje afwachten en hem duidelijk maken dat ik toch liever heb dat hij geen seks heeft met zijn ex (ook al kan het me op dit moment niet echt veel schelen...)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uch, hoe weten die leraren dat eigenlijk??

sorry, maar k vind t maar raar...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:28
Fallen396
Fallen396 is offline
Tja, die leraren moeien zich ook overal mee......................
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
framboosje schreef:
nou, dat is het nou net...

mijn vriendje en ik zien elkaar graag, echt, da weet ik 100% zeker! nou ja, ik kan best begrijpen dat hij z'n ex en 'onze vriend' wil kloten, want 't is nu ook nie bepaald geestig als jij het uitmaakt, maar de dag nadien zit je ex al met een ander...

in ieder geval, ik weet het niet meer zo goed... mischien moet ik nog maar net een tijdje afwachten en hem duidelijk maken dat ik toch liever heb dat hij geen seks heeft met zijn ex (ook al kan het me op dit moment niet echt veel schelen...)
Dat snap ik ook wel. Maar het was nu eenmaal uit, en dus is zij helemaal niets verplicht, en wordt haar ook niets meer verboden.
En je pakt niet alleen zijn ex ermee, maar ook die vriend. Laat het toch zitten. Het is zijn ex, hij heeft jou. Wat boeit het dan nog?
En inderdaad, hoe weten die leraren dat? Hoe kan jij er nou niet mee zitten dat hij het met zijn ex wil doen?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:35
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Hoe kan jij er nou niet mee zitten dat hij het met zijn ex wil doen?
Soort zoekt soort?
Oud 20-11-2002, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Dminor schreef:
Soort zoekt soort?
guess so..
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 21:43
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
soort zoekt soort
euh, nou niet helemaal... we lijken grotendeels wel best op elkaar en zo, maar euh, op dat vlak zijn we ongeveer wel elkaars tegenpool... hij heeft al veel meer ervaring dan ik ook dus ja...

ik weet ook niet hoe het komt dat ik dat eigenlijk niet echt erg vind dat hij het met zijn ex wilt doen... maar het is zo, in elk geval voel ik het zo.... dat ik het niet erg vind, komt misschien ook wel door alles wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt... ik vraag me gewoon af of ik me ergens zorgen om hoef te maken of niet...

dat hij daarbij ook 'onze vriend' kwets, i don't care... sorry, maar'k vind dat hij dit keer tever gegaan is, so, don't care...

anyway, ik weet dat ik van mijn vriendje houd en hij van mij en eigenlijk is dat genoeg voor mij, gewoon weten dat iemand me graag ziet!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 07:46
Verwijderd
Citaat:
framboosje schreef:
anyway, ik weet dat ik van mijn vriendje houd en hij van mij en eigenlijk is dat genoeg voor mij, gewoon weten dat iemand me graag ziet!
Is het dan niet dat je aandacht wilt en niet per see een relatie oid? Ik vind het ook fijn te weten dat iemand me graag ziet, maar ik zou toch geen relatie met hem hoeven als hij met z'n ex het bed in wil duiken. Maar goed, meningen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 08:47
Verwijderd
omfg

Nou ja, als jij maar geen sex met hem gaat hebben vind ik het allemaal best.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 09:52
mood indigow
mood indigow is offline
whahaha dit slaat echt werkelijk alles..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 12:10
Verwijderd
Citaat:
framboosje schreef:
euh, nou niet helemaal... we lijken grotendeels wel best op elkaar en zo, maar euh, op dat vlak zijn we ongeveer wel elkaars tegenpool... hij heeft al veel meer ervaring dan ik ook dus ja...

ik weet ook niet hoe het komt dat ik dat eigenlijk niet echt erg vind dat hij het met zijn ex wilt doen... maar het is zo, in elk geval voel ik het zo.... dat ik het niet erg vind, komt misschien ook wel door alles wat ik het afgelopen jaar heb meegemaakt... ik vraag me gewoon af of ik me ergens zorgen om hoef te maken of niet...

dat hij daarbij ook 'onze vriend' kwets, i don't care... sorry, maar'k vind dat hij dit keer tever gegaan is, so, don't care...

Euh, sorry maar die 'vriend' van jullie is dus geen 'vriend' van jullie, dat blijkt in ieder geval al. Door wat hij flikt en door wat je vriend hem wil flikken enzow. Verder, ja, hij maakte het uit, dan is de consequentie dat zij met iemand anders kan gaan, grow up and live with it. Verder respecteert jouw vriend helemaal niet dat jij wil wachten met seks want hij gaat het lekker bij een ander halen?!!? Hij dwingt jou ms nergens toe, maar er komt meer kijken bij respect.

Verder, als hij dit nu al zo wil flikken, wat zegt jou dan dat je hem uberhaupt in de toekomst kunt verklaren, of stel nu jij maakt het uit of hij met jou? Hoe zal hij zich dan tegenover jou gaan gedragen?

Nou ja, je moet het allemaal lekker zelf weten, maar dat je dit topic hier plaatst laat al zien dat het niet zo is dat je er totaal geen problemen mee hebt. En nu, nu het nog niet is gebeurd vind je het ms niet erg. Maar wat wanneer jij alleen thuis zit wetende dat jouw vriend nu naakt bovenop zijn ex ligt en het heerlijk naar zn zin heeft seks hebbende met haar. Zou het je dan nog helemaal niets doen?

Nou goed, jij moet het zelf weten, maar ik vind je ex niet echt getuigen van enige vorm van volwassenheid, en dat zou ik niet als vriend willen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten