Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
sonic youth stond in large voor 7,95 volges mij |
![]() |
||
Citaat:
Berini's: -zonen -live -kousen met naad -groeten uit rotterdam -onbekend terrein alèle bloemendaal -adèle marijke boon -lange groene komkommer -gemende boeketten -vandaar dat ik ween hans dorrestijn -viert oud en nieuw -onvergetelijke melodiën -gesmolten ijsberen -pretpark -na regen komt zonneschijn herman finkers -dat heeft zo'n jongen toch neit nodig -geen spatader veranderd -het meisje van de slijterij -van zijn lp -EHBO is mijn lust en mijn leven -de zo gaat zinloos onder morgen kont zij toch weer op -kalm aan en rap een beetje youp van t hek -tunnen zonder vluchtstrook -ergens ind e verte -spelen met je leven -scherven -de waker, de slaper en de dromer -hond op het ijs -man vermist -verlopen en verlaten -alles of nooit -de wereld rrait door harrie jekkers -met een goudvis naar zee -het gelijkv and e koffietafel -het geheim vand e lachende piccolo -het verhaal achter de liedjes poelmo -de slaaf van het zuiden deel 1/4 -de slaaf van het zuiden deel 5/8 purper -en dat is negen jörgen raymann -even slikken jan rot -counting sheep -ja, ik wil -koning Jan -meisjes -piano en gitaar hans teeuwen -hard en zielig -met een breierdecl -trui teeuwen en bouwman -mannen van de radio vliegende panters -sex -hype paul van vliet -waar waren we gebleven sanne wallis de vries -zin -sop
|
|