Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 20:22
Poohbeartjeuh
Poohbeartjeuh is offline
Ik zou dooodgraag een wenkbrauwpiercing hebben, maar ik weet dus totaal niet welk gevoel dat geeft enzo...
Doet dat prikje echt pijn, of niet...

en voor een tattoo (tussen schouders) heb ik net dezelfde vraag: hoe voelt dat aan, en doet dat werkelijk zo'n pijn?

grtz Kristof
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 20:32
Roos
Roos is offline
Er staat op Lifestyle een algemeen percing topic.. daar staat het vast wel in (of daar kan je het goed vragen)
Oud 03-11-2002, 21:08
Black Reina
Black Reina is offline
ik heb een tongpiercing en ging bijna knock out, maar dit is voor iedereen verschillend, anderen voelen het amper en anderen gaan door de grond van de pijn

ook heb ik een tattoo tussen mn schouderbladen en jah dat deed verrekte pijn (ik ben een kleinzerig kind) na een paar lijntjes had ik ff pauze en moest suiker eten (jak) en de hoe-heet-dat-gehalte gaat omhoog, een natuurlijke pijnstiller *naam even kwijt is* en dat helpt wel. het trilde wel helemaal door naar me schedel maar ook dit kan voor anderen een andere ervaring zijn, het hoeft niet pijn te doen

(sorry als ik de moed laat zinken maar je meot gewoon niet aan de pijn denken, dat helpt al een heel stuk )
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 21:48
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
ik heb een tongpiercing en ging bijna knock out,
Wow
Van de zenuwen zeker? Of deed het pijn? Ik voelde er namelijk helemaal niks van

Citaat:
ook heb ik een tattoo tussen mn schouderbladen en jah dat deed verrekte pijn (ik ben een kleinzerig kind)
Kan ik me voorstellen.. heb er eentje op mn schouder, daar deed het minder pijn, maar op het bot.. au!

Citaat:
na een paar lijntjes had ik ff pauze en moest suiker eten (jak)
Na een paar lijntjes? Ik dacht heel eventjes aan iets anders toen ik dat las

Maar goed.. ik heb gaatjes in mn oren, neuspiercing, tongpiercing, navelpiercing, tepelpiercing en bovenin mn oor ook nog een gaatje (dit was de chronologische piercingvolgorde) en een tattoo. Geen van allen heeft mij laten huilen of flauwvallen, maar zoals black reina al zei, het is per persoon verschillend.

Mn tepelpiercing gaat er binnenkort uit. Heb m al driekwart jaar minstens, doet nog steeds pijn (overgevoelig) en geneesde langzaam. Vind het wel mooi op zich maar veel te lastig.

Cat

ps. voor wenkbrauw piercing info moet je bij mn vriend zijn, die heeft er 5 gehad
Oud 03-11-2002, 21:53
Poohbeartjeuh
Poohbeartjeuh is offline
Helpt dat suikergedoe ook als je een piercing laat zetten?

Ik heb er een klein beetje bang van, want naalden zijn mijn vijand...

Ik wil er alles voor doen, om er toch maar eentje te hebben...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:41
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Wow
Van de zenuwen zeker? Of deed het pijn? Ik voelde er namelijk helemaal niks van

jah volges mij ook van de zenuwen, de pijn viel op zich wel mee toen, die kwam veel later pas

Citaat:
Na een paar lijntjes? Ik dacht heel eventjes aan iets anders toen ik dat las

[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 13:42
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Poohbeartjeuh schreef:

jah, suiker was tegen de pijn (ofzow, of dat ik niet flauw ging vallen) dus zal ook wel helpen mt piercen

en ik heb ook een naaldenfobie maja je moet er wat voor over hebben
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 17:53
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Poohbeartjeuh schreef:

"poohbeartjeuh".. tsjah, dat vraagt erom

Suiker helpt als je snel flauwvalt. Eet van te voren ook goed en draag kleding waarin je je op je gemak voelt. En zorg ervoor dat je nuchter bent..

Als je er alles voor wil doen, dan moet je gewoon doorzetten. De enige reden dat je flauw zult kunnen vallen, is je eigen angst. Een wenkbrauwpiercing zal absoluut niet de meeste pijn zijn die je in je leven meemaakt of zal meemaken. Als ik mijn nagels in je rug zet doet het meer pijn.

Ga eens rustig op zoek naar een goeie piercingshop en sleep wat vrienden bij elkaar die al piercings hebben. Mocht je toevallig besluiten hem in Utrecht te zetten, dan kom ik je handje wel vasthouden
Oud 04-11-2002, 18:01
Ilsje
Ilsje is offline
Ikke geen last gehad van wenkbrouwpiercing. Vriend van me ook nie. 1 ander iemand weer wel. Dus tja: it depends
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 18:32
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
"poohbeartjeuh".. tsjah, dat vraagt erom

Suiker helpt als je snel flauwvalt. Eet van te voren ook goed en draag kleding waarin je je op je gemak voelt. En zorg ervoor dat je nuchter bent..

Als je er alles voor wil doen, dan moet je gewoon doorzetten. De enige reden dat je flauw zult kunnen vallen, is je eigen angst. Een wenkbrauwpiercing zal absoluut niet de meeste pijn zijn die je in je leven meemaakt of zal meemaken. Als ik mijn nagels in je rug zet doet het meer pijn.

Ga eens rustig op zoek naar een goeie piercingshop en sleep wat vrienden bij elkaar die al piercings hebben. Mocht je toevallig besluiten hem in Utrecht te zetten, dan kom ik je handje wel vasthouden

Er zal wel iemand anders zen handje vasthouden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:

wel eten maar toch nuchter zijn!?!? Ik hoop dat je een ander 'nuchter' bedoelt

Ennem, ik had een wenkbrAuwpiercing en het was echt NIKS, ik voelde em amper. Dus .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 16:19
Verwijderd
ik heb een tattoo op m'n schouder, en dat deed geen pijn. alleen het geluid was irri...

xxx
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 18:03
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Maar goed.. ik heb gaatjes in mn oren, neuspiercing, tongpiercing, navelpiercing, tepelpiercing en bovenin mn oor ook nog een gaatje (dit was de chronologische piercingvolgorde) en een tattoo. Geen van allen heeft mij laten huilen of flauwvallen, maar zoals black reina al zei, het is per persoon verschillend.

Mn tepelpiercing gaat er binnenkort uit. Heb m al driekwart jaar minstens, doet nog steeds pijn (overgevoelig) en geneesde langzaam. Vind het wel mooi op zich maar veel te lastig.

Cat
zelfde piercings, zelfde verhaal, tepel is er nu net uit

over het algemeen vind ik de piercings totaal niet pijnlijk, en mijn tatoo viel ook wel mee, maar die zit niet op mijn schouders dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar ik vind piercings totaal niet pijnlijk
Oud 05-11-2002, 18:09
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Psychickje schreef:
Er zal wel iemand anders zen handje vasthouden
Ik was ook niet serieus
Al was het alleen maar omdat ik al gezien had dat hij (jullie) in Belgie woont
Oud 05-11-2002, 18:10
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Milk schreef:
wel eten maar toch nuchter zijn!?!? Ik hoop dat je een ander 'nuchter' bedoelt
Duh
SOmmige mensen bezuipen zich omdat ze dan minder bang zijn.. maar dat is bestwel slecht, bezopen piercing zetten.. bijvoorbeeld, je bloed word er dunner van..
Oud 05-11-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Duh
SOmmige mensen bezuipen zich omdat ze dan minder bang zijn.. maar dat is bestwel slecht, bezopen piercing zetten.. bijvoorbeeld, je bloed word er dunner van..

Maar als je naar een echt goede shop gaat willen ze je niet eens piercen..maar ja als je in een louche zaakje beland..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 20:15
K-Cobain
K-Cobain is offline
Dan heb ik ook een vraag: heeft iemand een piercing onder zijn lip? Want ik wil er daar graag een, maar wil ook wel ff wat info
Hoe dat dan gaat en hoe je het erna moet behandelen en met eten en drinken...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 21:52
vixen
vixen is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Dan heb ik ook een vraag: heeft iemand een piercing onder zijn lip? Want ik wil er daar graag een, maar wil ook wel ff wat info
ik heb rechts in mn lip een piercing, nou, hoe die wordt gezet..je krijgt een naald door je lip geprikt, daarna komt et staafje dr doorheen (of ringetje, wat jij wil). Je kan alles wel eten, is alleen heel vreemd nog in het begin omdat je piercing achter je tanden kan blijven hangen. Je moet je piercing wassen met antibacteriele zeep en vaak schoonmaken met sterilon.

owja, et doet echt geen pijn om em te laten zetten, bij mij iig niet.
Oud 06-11-2002, 10:26
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Milk schreef:

Maar als je naar een echt goede shop gaat willen ze je niet eens piercen..maar ja als je in een louche zaakje beland..
Dat is waar. Maar ik bedoel ook dat je onder invloed anders reageert dan normaal en ook dingen doet die je normaal niet zou doen. Het is hoe dan ook niet slim om oiv een piercing te laten zetten. En de piercer hoeft het niet altijd te merken.

Maar een beetje valeriaan of ander kalmeringsmiddel is niet zo erg als je anders omdondert van de zenuwen.
Oud 06-11-2002, 11:47
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Door alcohol word je bloed ook dunner, waardoor de peircing langer blijft bloeden
Oud 06-11-2002, 17:38
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
otherside schreef:
ik heb rechts in mn lip een piercing, nou, hoe die wordt gezet..je krijgt een naald door je lip geprikt, daarna komt et staafje dr doorheen (of ringetje, wat jij wil). Je kan alles wel eten, is alleen heel vreemd nog in het begin omdat je piercing achter je tanden kan blijven hangen. Je moet je piercing wassen met antibacteriele zeep en vaak schoonmaken met sterilon.

Oke, dankje
Met citaat reageren
Oud 06-11-2002, 18:24
meismyself
meismyself is offline
Heeft iemand hier misschien een traguspiercing (een gaatje door het kleine stukje wat voor je oor zit) Ik wil graag weten wat de risico's, de pijn en de kosten zijn... Alvast bedankt! KNUFFEL
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:24
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:

*Doet het pijn?

*Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of
zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet?

*Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk?

*Kan je lekker wild kussen? OF zit het dan in de weg?

*En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 11:20
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:

*Doet het pijn?
bij mij niet echt, was meer dat het eng was

in het begin eet het idd moeilijk, kon wel de tweede dag al pizza eten dus zo erg was het niet ik vind alles nog even lekker, nergens last van

nee is niks pijnlijks aan, eerste dagen heb ik het niet gedaan dus kan dara niks over zeggen, maar ik heb nooit ergens last van gehad.

in het begin heb je een groot staafje en dat zoent iets minder prettig in het begin, na een tijdje lukt dat wel prima, nu heb ik een kleiner staafje en dat gaat gewoon goed enzo

heel soms denk ik dat wel maar dat is gewoon neit zo, ding zit muurvast, krijg hem zelf niet eens losgedraait.
Oud 08-11-2002, 15:40
Quiana
Quiana is offline
-Meisje- schreef:
* Doet het pijn?
Bij mij wel, als ik mn tong
probeerde uit te steken ed.

Ik kon alles eten..
Smaak is niet verandert oid.

Niet geprobeerd.

Kan, alleen in het begin deed dat foking pijn..
Tis wel ff wennen,
na een tijdje is dat wel over..

Neuh.
Oud 09-11-2002, 12:19
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
otherside schreef:

Gister heb ik ff een paar uur zo'n ringetje om m'n lip gedouwd, maar het was egt fucking irritant! Met drinken loopt het er soms naast en met tanden poetsen ging het ook niet helemaal goed
En tog nog even een vraag... Dat schoonmaken hoeft tog alleen in het begin?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 12:21
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Gister heb ik ff een paar uur zo'n ringetje om m'n lip gedouwd, maar het was egt fucking irritant! Met drinken loopt het er soms naast en met tanden poetsen ging het ook niet helemaal goed
En tog nog even een vraag... Dat schoonmaken hoeft tog alleen in het begin?
Uhm, volgens mij moet je elke piercing
ook na het begin goed schoonhouden.
Een piercing kan best wel snel ontseken,
- bij mij dan-, ik moest
ze dus ook echt elke dag wel schoonmaken ed.
Maar hangt ook wel van de persoon af lijkt me.
Oud 09-11-2002, 16:00
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ik heb er een, een stukje onder mn lip..

Het doet in t begin wel ff pijn jah, maar t valt heel erg mee..het zetten zelf duurt ook maar een paar seconden pijn..

Je moet gewoon elke dag met listerine spoelen(2x in begin, later elke dag ofzo), en met speciale zeep schoonmaken( 2x per dag, later 1x)

Eten en drinken gewoon tzelfde als ervoor, alleen vlak nadat ie gezet is doet het wel zeer om te eten, ik kon 's avonds (toen ie die dag gezet was)niet echt goed eten...

Ringetje vind ik ook zwaar irritant, heb het een paar uur ingehad en toen eruitgerukt, werd er gek van dus heb nu gewoon altijd een labretje in, voel je na een tijd niets meer van..

Alleen je tanden slijten wel een beetje, tenminste bij mij is 1 tand een beetje gesleten, waar de achterkant v/d piercing tegenaan zit...maar niet erg ofzo, je ziet t nie..
Je kan em ook zo laat laten zetten dattie tegen je tandvlees zit, maar dan kan dat weer gaan ontsteken enzo, en kan er geen ringetje in omdattie zo laag zit..
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 16:37
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Ik heb er een, een stukje onder mn lip..

Het doet in t begin wel ff pijn jah, maar t valt heel erg mee..het zetten zelf duurt ook maar een paar seconden pijn..

Je moet gewoon elke dag met listerine spoelen(2x in begin, later elke dag ofzo), en met speciale zeep schoonmaken( 2x per dag, later 1x)

Eten en drinken gewoon tzelfde als ervoor, alleen vlak nadat ie gezet is doet het wel zeer om te eten, ik kon 's avonds (toen ie die dag gezet was)niet echt goed eten...

Ringetje vind ik ook zwaar irritant, heb het een paar uur ingehad en toen eruitgerukt, werd er gek van dus heb nu gewoon altijd een labretje in, voel je na een tijd niets meer van..

Alleen je tanden slijten wel een beetje, tenminste bij mij is 1 tand een beetje gesleten, waar de achterkant v/d piercing tegenaan zit...maar niet erg ofzo, je ziet t nie..
Je kan em ook zo laat laten zetten dattie tegen je tandvlees zit, maar dan kan dat weer gaan ontsteken enzo, en kan er geen ringetje in omdattie zo laag zit..
Ahum *kuch*...
Ik d8 dus dat ik wel een lippiercing mocht. Maar ik zeg zo tegen mn moeder dat ik er 1 wil en ze zegt van: 'Dat wil ik niet'!
Ik d8 serieus dat ze dat wel goed zou vinden, GRMBL*&@^!
Alles voor niks Grrrrr... Nouhouw!
Schaam me diep
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 16:05
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ahum *kuch*...
Ik d8 dus dat ik wel een lippiercing mocht. Maar ik zeg zo tegen mn moeder dat ik er 1 wil en ze zegt van: 'Dat wil ik niet'!
Schaam me diep
Hoe oud ben je? 3vwo staat er in je info dus ik denk dat je 15 bent of 16 ofzo.. (dan was je wel heel jong toen kurt cobain nog leefde, maar dat terzijde).. als je 16 bent kan je volgens mij overal wel gewoon een piercing laten zetten. Wat wil je moeder dan doen? Tang erbij halen?
Oud 11-11-2002, 20:03
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Hoe oud ben je? 3vwo staat er in je info dus ik denk dat je 15 bent of 16 ofzo.. (dan was je wel heel jong toen kurt cobain nog leefde, maar dat terzijde).. als je 16 bent kan je volgens mij overal wel gewoon een piercing laten zetten. Wat wil je moeder dan doen? Tang erbij halen?
Ik ben 14. (Wat heeft Kurt hiermee te maken, ik kan er toch niks aan doen dat ik zo laat ben geboren Zou ik hem daarom minder goed moeten vinden) En dus kan ik geen piercing laten zetten tog??
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ahum *kuch*...
Schaam me diep
Aah minder...

Ik mocht t ook nie maar was al 18, dus dat scheelt met de boosheid van ouders als je t toch doet
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:09
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Aah minder...

Ik mocht t ook nie maar was al 18, dus dat scheelt met de boosheid van ouders als je t toch doet
Jaa

Ghehe
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 21:30
jij
jij is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ik ben 14. (Wat heeft Kurt hiermee te maken, ik kan er toch niks aan doen dat ik zo laat ben geboren Zou ik hem daarom minder goed moeten vinden) En dus kan ik geen piercing laten zetten tog??

ik ben bijna 17 en krijg ook nog steeds die kutcommentaar!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:59
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
(Wat heeft Kurt hiermee te maken, ik kan er toch niks aan doen dat ik zo laat ben geboren Zou ik hem daarom minder goed moeten vinden)
Neeh joh, zo bedoel ik het niet.. meer van, is jammer dat sommige goede artiesten niet meer bestaan..

Citaat:
En dus kan ik geen piercing laten zetten tog??
Kweet niet, ze gaan er meestal wel over zeiken als je onder de 16 bent, tenzij je ouders meeneemt ofzo..
Oud 12-11-2002, 15:46
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Neeh joh, zo bedoel ik het niet.. meer van, is jammer dat sommige goede artiesten niet meer bestaan..

Kweet niet, ze gaan er meestal wel over zeiken als je onder de 16 bent, tenzij je ouders meeneemt ofzo..
Maar daar gaat het juist om -> dat kan dus niet, want mn moeder wil het niet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:51
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Maar daar gaat het juist om -> dat kan dus niet, want mn moeder wil het niet
Hangt er ook wel vanaf waar je het laat doen,
of ze gaan twijfelen ed.
Ik ben op mn 14e met een vriendin gegaan,
voor mn navelpiercing.
Die vriendin was 16, die man deed er absoluut niet moeilijk over..
Heb dit jaar mn tongpiercing laten zetten,
ook geen problemen mee gehad.
Hangt van de zaak, jouw uiterlijk ed af denk ik..
Oud 12-11-2002, 16:44
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Betamethason schreef:
Hangt van de zaak, jouw uiterlijk ed af denk ik..
Ja, als je er veel ouder uitziet.. maar bij de meeste goeie zaken gaan ze het wel na denk ik. (Mij heeft overigens nooit iemand wat gevraagd).
Oud 12-11-2002, 18:40
Jules
Jules is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
ik ben bijna 17 en krijg ook nog steeds die kutcommentaar!!!!
Ik ook .. en over precies 2 maandjes heb ik mijn labret ein-de-lijk!! *kannietwachten*
Oud 13-11-2002, 14:20
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Ik was bijna 17 toen ik mijn tongpiercing liet zetten en ik ging met mijn vriend en een goeie vriendin die daar een paar dagen e rvoor al een piercing had laten zetten. Haar werd niks gevraagd terwijl zij eruit ziet als15 (ze was 17), mij wel (ze moest mijn moeder bellen voor toestemming). Een paar dagen later ging ik weer, met mijn vriend (toen ook nog 16) die er ook een tongpiercing ging laten zetten en hem werd weer niks gevraagd...
Ik weet dus nie waarop ze baseren dat ze toestemming moeten hebben...

Misschien gaat t bij wenkbrauwpiercings anders??
Oud 13-11-2002, 14:55
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:

Misschien gaat t bij wenkbrauwpiercings anders??
Volgens mij maakt dat niet echt wat uit..
Tis en blijft een piercing.
Denk dus niet dat daar echt een onderscheid
tussen word gemaakt.
Mja, zoals DarkCat al zei, t zal wel
van de zaak ed afhangen..
Oud 22-11-2002, 15:44
Saraï_h
Saraï_h is offline
kheb een brugpiercing laten zetten aantal maanden terug, en had een tongpiercing en neuspiercing (zijn r weer uit, want eigenlijk is t best slecht voor je lichaam.. ), allebei deed ff een beetje pijn toen ie erdoorheen ging, maar ook bij allebei heb ik er niet eens over nagedacht of t pijn zou doen..

Dont worry!!!!!

Regels voor berichten