![]() |
|||
Citaat:
jah volges mij ook van de zenuwen, de pijn viel op zich wel mee toen, die kwam veel later pas Citaat:
![]() ![]() [/QUOTE] |
![]() |
||
Citaat:
en ik heb ook een naaldenfobie ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Suiker helpt als je snel flauwvalt. Eet van te voren ook goed en draag kleding waarin je je op je gemak voelt. En zorg ervoor dat je nuchter bent.. Als je er alles voor wil doen, dan moet je gewoon doorzetten. De enige reden dat je flauw zult kunnen vallen, is je eigen angst. Een wenkbrauwpiercing zal absoluut niet de meeste pijn zijn die je in je leven meemaakt of zal meemaken. Als ik mijn nagels in je rug zet doet het meer pijn. Ga eens rustig op zoek naar een goeie piercingshop en sleep wat vrienden bij elkaar die al piercings hebben. Mocht je toevallig besluiten hem in Utrecht te zetten, dan kom ik je handje wel vasthouden ![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zal wel iemand anders zen handje vasthouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ennem, ik had een wenkbrAuwpiercing en het was echt NIKS, ik voelde em amper. Dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
over het algemeen vind ik de piercings totaal niet pijnlijk, en mijn tatoo viel ook wel mee, maar die zit niet op mijn schouders dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar ik vind piercings totaal niet pijnlijk
||
![]() |
Citaat:
![]() SOmmige mensen bezuipen zich omdat ze dan minder bang zijn.. maar dat is bestwel slecht, bezopen piercing zetten.. bijvoorbeeld, je bloed word er dunner van..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je naar een echt goede shop gaat willen ze je niet eens piercen..maar ja als je in een louche zaakje beland.. |
![]() |
||
Citaat:
owja, et doet echt geen pijn om em te laten zetten, bij mij iig niet.
||
![]() |
Citaat:
Maar een beetje valeriaan of ander kalmeringsmiddel is niet zo erg als je anders omdondert van de zenuwen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou kei graag een tongpiercing hebben, maar had er nog enkele vraagjes over:
*Doet het pijn? *Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet? *Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk? *Kan je lekker wild kussen? OF zit het dan in de weg? *En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
-Meisje- schreef:
* Doet het pijn? Bij mij wel, als ik mn tong probeerde uit te steken ed. *Kan je alles eten? In het begin natuurlijk niet, maar later? Of zijn er bepaalde dingen (pikant ofzo) dat je beter niet meer eet? Ik kon alles eten.. Smaak is niet verandert oid. *Kan je orale seks geven? Of is dit pijnlijk? Niet geprobeerd. *Kan je lekker wild kussen? OF zit het dan in de weg? Kan, alleen in het begin deed dat foking pijn.. Tis wel ff wennen, na een tijdje is dat wel over.. *En heb je niet het gevoel dat je je piercing gaat inslikken? Neuh.
||
Citaat:
![]() En tog nog even een vraag... Dat schoonmaken hoeft tog alleen in het begin? |
![]() |
||
Citaat:
ook na het begin goed schoonhouden. Een piercing kan best wel snel ontseken, - bij mij dan-, ik moest ze dus ook echt elke dag wel schoonmaken ed. Maar hangt ook wel van de persoon af lijkt me.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het doet in t begin wel ff pijn jah, maar t valt heel erg mee..het zetten zelf duurt ook maar een paar seconden pijn.. Je moet gewoon elke dag met listerine spoelen(2x in begin, later elke dag ofzo), en met speciale zeep schoonmaken( 2x per dag, later 1x) Eten en drinken gewoon tzelfde als ervoor, alleen vlak nadat ie gezet is doet het wel zeer om te eten, ik kon 's avonds (toen ie die dag gezet was)niet echt goed eten... Ringetje vind ik ook zwaar irritant, heb het een paar uur ingehad en toen eruitgerukt, werd er gek van ![]() Alleen je tanden slijten wel een beetje, tenminste bij mij is 1 tand een beetje gesleten, waar de achterkant v/d piercing tegenaan zit...maar niet erg ofzo, je ziet t nie.. Je kan em ook zo laat laten zetten dattie tegen je tandvlees zit, maar dan kan dat weer gaan ontsteken enzo, en kan er geen ringetje in omdattie zo laag zit.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik d8 dus dat ik wel een lippiercing mocht. Maar ik zeg zo tegen mn moeder dat ik er 1 wil en ze zegt van: 'Dat wil ik niet'! Ik d8 serieus dat ze dat wel goed zou vinden, GRMBL*&@^! Alles voor niks Grrrrr... Nouhouw! ![]() Schaam me diep ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik mocht t ook nie maar was al 18, dus dat scheelt met de boosheid van ouders als je t toch doet ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of ze gaan twijfelen ed. Ik ben op mn 14e met een vriendin gegaan, voor mn navelpiercing. Die vriendin was 16, die man deed er absoluut niet moeilijk over.. Heb dit jaar mn tongpiercing laten zetten, ook geen problemen mee gehad. Hangt van de zaak, jouw uiterlijk ed af denk ik..
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet dus nie waarop ze baseren dat ze toestemming moeten hebben... Misschien gaat t bij wenkbrauwpiercings anders??
||
Citaat:
Tis en blijft een piercing. Denk dus niet dat daar echt een onderscheid tussen word gemaakt. Mja, zoals DarkCat al zei, t zal wel van de zaak ed afhangen..
|
![]() |
kheb een brugpiercing laten zetten aantal maanden terug, en had een tongpiercing en neuspiercing (zijn r weer uit, want eigenlijk is t best slecht voor je lichaam..
![]() Dont worry!!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 13:30 | |
Lifestyle |
Piercings Piercingske | 7 | 29-11-2004 14:29 | |
Lifestyle |
piercings!!!welke kleuren , vormen, en plaatsen??? liesemies | 40 | 18-03-2003 15:34 | |
De Kantine |
Stelling: `Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord` Internationalist | 17 | 31-07-2002 21:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jongeren met piercings overwegen vaker zelfmoord dystopia | 54 | 10-07-2002 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
hier een link voor mensen die info over piercings willen! HipHopSter | 3 | 11-10-2001 22:49 |