Advertentie | |
|
![]() |
|
Hay,
nou ik vind je gedicht helemaal geweldig, ben zelf net ook begonnen en mijn gedichten totally sucks, dus je hebt er wel degelijk talent voor, dus liniaal mond houden! Ik vind het dus wel zeker iets hebben! Ga zo door liefs, iemand die niet zo goed als jij kan schrijven
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat jij het wel wat vindt hebben, di-rectfan14, betekend niet dat anderen daarom hun mond moeten houden. Jij mag je mening geven, een ander ook.) Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 17:17. |
![]() |
|
Ik vind het best een slecht gedicht. Het loopt niet, het is niet mooi, het is letterlijk vertaald Nederlands in Engels, verder is het simpel, het is saai, het is te makkelijk, te standaard...
Maar dat is mijn mening, misschien beginnen met Nederlandse gedichten?
|
(even een post om te laten merken dat ik alles heb gelezen en meegekregen)
toch leuk hoe allerlei jonglingen dan toch met *topicstarter meegaan in dingen maar half te lezen hè. even ter verduidelijking nog 1 keer: ik heb niet iets ongeargumenteerds gezegd als 'dit suckt' en ik heb ook zeker niet gezegd 'ik heb nog nooit iets goeds gedicht' ofzo. ik bedoelde slechts, aan mijn mening hoef je niet zoveel waarde te hechten als aan die van enkele zeer ervaren en zeer goede dichters die rondzwerven op het hemelsche DoP. misschien vind je het arrogant van mij om enkele mensen 'jonglingen' te noemen. don't worry. dat komt omdat je mij niet kent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tweede Wedstrijd Poll: De Uitdaging! Halogeen | 34 | 21-09-2006 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Oops... foutje Halogeen | 12 | 14-09-2006 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
beter dan m'n eerste gedicht anne1234 | 16 | 06-03-2004 18:31 | |
Lichaam & Gezondheid |