Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 12:07
mobie
mobie is offline
Haha, Beveren won gisteren nog eens een wedstrijd van Antwerp. (Antwerp zat na een 9op 9 toch redelijk goed in vorm). Antwerp staat ook een beetje veel bekend om zijn hooligans. Wat gebeurde er nu: ze konden het verlies van hun ploeg niet verkroppen en broken door een hek door. Ze stonden achter het doel van Beveren doelman Stack. 2 supporters lopen op de doelman op af, de ene duwt hem terwijl de andere hem probeert te stampen.
Die keeper komt uit Engeland weet je. Wel Graham Stack stelt zich op als bokser en haalt éénmaal vernietigend uit met een rechtse hoek . Die supporter meteen neer. Stack draait zich om naar die andere, die wijselijk besluit om maar snel gaan te lopen. (Antwerpfans uiteindelijk toch maar terug in vak)

Vind het spijtig dat zoiets gebeurd, maar vond het wel gieren hoe die keeper die supporter neerhaalde . Een goede les voor hen.
Oud 01-12-2002, 12:29
Tofke_H
Tofke_H is offline
En nu als support een rechtszaak beginnen tegen die doelwachter, en je wint je zaak. En krijgt ook nog eens veel geld omdat jij iets deed wat je niet mocht (door de hekken gaan). Wetgevingen :/
Oud 01-12-2002, 12:38
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
En nu als support een rechtszaak beginnen tegen die doelwachter, en je wint je zaak. En krijgt ook nog eens veel geld omdat jij iets deed wat je niet mocht (door de hekken gaan). Wetgevingen :/
als die keeper een punt maakt dat hij zich erg bedreigd voelde (en terecht) dan maakt die 'supporter' geen schijn van kans.
In Ewngeland krijg je meteen een stadionverbod voor je leven en een paar maandjes cel. Goed idee.
Oud 01-12-2002, 17:02
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Ja weet ik wel, rothooligans natuurlijk.
Tis wel duidelijk op de beelden hoor, eerst breken de supporters door dat hekken achter het doel en dan gaan er ff 2 de doelman schoppen (die dan natuurlijk weer uithaalt met een mooie rechtse hoek ).
Vind het net goed en ja die supporters zouden van mij nooit meer een stadion binnen mogen.
Oud 01-12-2002, 18:26
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Zijn die beelden op Belgische tv geweest?

En zoja, komen ze nogmaals???
Oud 01-12-2002, 19:51
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Meerdere maals.. En ik zou niet weten of ze nu nog een keer op TV komen, misschien in de loop van de week in zo'n praat programma waar ze het er nog eens over hebben.
Oud 01-12-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Ik hoop niet dat je erop kicked?

Ik heb het iig niet gezien maar dat de mensen al het veld op lopen vind ik al triest genoeg. Tuurlijk is het jammer dat je verlies maar leer dat nou ook eens te accepteren zeg...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 11:44
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ik hoop niet dat je erop kicked?

Ik heb het iig niet gezien maar dat de mensen al het veld op lopen vind ik al triest genoeg. Tuurlijk is het jammer dat je verlies maar leer dat nou ook eens te accepteren zeg...
Ik kick er niet op, maar kwil t wel graag zien....
Oud 02-12-2002, 11:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
Zoals het bondsreglement voorschrijft, maakte scheidsrechter Philippe Vinche zaterdag na afloop van de wedstrijd een rapport op over de ongeregeldheden. Daarin maakt de fluitenier ook melding van provocerend gedrag van Graham Stack, wat de doelman mogelijk op een straf zou kunnen komen te staan. Gehoopt wordt echter dat in Brussel het gezond verstand zal zegevieren en dat niet het slachtoffer, maar wel de onruststokers gestraft zullen worden.
Oud 02-12-2002, 19:39
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Coole actie van die keeper. Ik vind het dan ook reinste onzin dat hij misschien gestrft wordt...
Het was toch heel begrijpelijk dat hij die 'supporter' een knal gaf.
Oud 03-12-2002, 20:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Haha
Oud 05-12-2002, 18:01
AGH
AGH is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
als die keeper een punt maakt dat hij zich erg bedreigd voelde (en terecht) dan maakt die 'supporter' geen schijn van kans.
In Ewngeland krijg je meteen een stadionverbod voor je leven en een paar maandjes cel. Goed idee.
Denk je dat? Ben nog steeds benieuwd hoe vaak je in Engeland bent geweest.
Trouwens, in Nederland kun je ook gewoon drie weken zitten als je roept: 'we pakken ze' hoor.

Over deze zaak weet ik alleen dat de keeper van Beveren zich nogal proverden gedroeg. Natuurlijk niet goed te praten wat die supporters dan gedaan hebben, maar als je voetbalgeweld wilt indammen moet je beginnen bij de voetballers zelf denk ik. Haarlem-keepers die hun middelvinger opsteken en vervolgens drie uur langer in Deventer moeten blijven verzieken het net zoveel als de bewuste supporters......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten