Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tis wel duidelijk op de beelden hoor, eerst breken de supporters door dat hekken achter het doel en dan gaan er ff 2 de doelman schoppen (die dan natuurlijk weer uithaalt met een mooie rechtse hoek ![]() Vind het net goed en ja die supporters zouden van mij nooit meer een stadion binnen mogen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het iig niet gezien maar dat de mensen al het veld op lopen vind ik al triest genoeg. Tuurlijk is het jammer dat je verlies maar leer dat nou ook eens te accepteren zeg... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zoals het bondsreglement voorschrijft, maakte scheidsrechter Philippe Vinche zaterdag na afloop van de wedstrijd een rapport op over de ongeregeldheden. Daarin maakt de fluitenier ook melding van provocerend gedrag van Graham Stack, wat de doelman mogelijk op een straf zou kunnen komen te staan. Gehoopt wordt echter dat in Brussel het gezond verstand zal zegevieren en dat niet het slachtoffer, maar wel de onruststokers gestraft zullen worden.
|
Coole actie van die keeper. Ik vind het dan ook reinste onzin dat hij misschien gestrft wordt...
Het was toch heel begrijpelijk dat hij die 'supporter' een knal gaf.
||
Citaat:
Trouwens, in Nederland kun je ook gewoon drie weken zitten als je roept: 'we pakken ze' hoor. Over deze zaak weet ik alleen dat de keeper van Beveren zich nogal proverden gedroeg. Natuurlijk niet goed te praten wat die supporters dan gedaan hebben, maar als je voetbalgeweld wilt indammen moet je beginnen bij de voetballers zelf denk ik. Haarlem-keepers die hun middelvinger opsteken en vervolgens drie uur langer in Deventer moeten blijven verzieken het net zoveel als de bewuste supporters...... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|