Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Twas toch een voorbeeld ik ben niet achterlijk of zo.
Bovendien zou het niet gelijktijdig afbreken van de arsenalen de hele situatie kunnen verstoren. De relaties zijn echt nog niet zo hecht als jij schijnt te denken, er bestaat nog heel veel wantrouwen. En de vijand? Dat zijn de VS ja ![]()
|
![]() |
Voor landen ben ik nu niet bepaald bang. Een wereldoorlog is voor geen van de betrokken partijen voordelig en het dreigt ook niet echt meer. Waar ik meer bang voor ben is als terroristen eens een keertje serieus worden. Op het moment dat zij ook niet meer worden teruggehouden door dingen als moreel ofzo dan heb je kans dat op een dag washington een grote krater is, omdat ze fijn een atoombom america in hebben gesmokkeld.
|
![]() |
|
![]() |
Die landen kunnne de wereld niet innemen. Ze missen de training, technologie en logistieke middelen.
Terroristen kunnen wel atoomwapens maken maar dan vooral 'vervuilde'. Klein ontploffingen waarbij hoge concentraties radioactive deeltjes vrij komen. Een echte 'schone' ontploffing zoals tegenwoordig met H-bommen e.d. krijgen ze echt niet voor elkaar.
||
Citaat:
![]() Een bom maken zoals die op hiroshima & nagasaki moet te doen zijn voor die mensen hoor... [edit] weet je wat een H-bom is? [/edit] [Dit bericht is aangepast door Coolkast (29-01-2002).]
|
![]() |
Ja een H-bom gebruikt kernfusie in plaats van kernsplitsing
![]() En het lijkt me niet dat ze Hiroshima-achtige kwaliteiten van A-bommen weten te maken... Volgens mij hadden de Amerikanen ook een complex ter grootte van 20 voetbalvelden om dat te maken.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Neutronenbom werkt veel efficienter!! ![]() Groetjes Ben(die stelt als je het dan toch wilt doen, doe het dan goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de Kijk staat een artikel over het maken van een atoombom in een huis. Staat tot in detail beschreven hoe je verrijkt Uranium vandaan haalt en hoe je zorgt dat je niet eerder doodgaat dan dat de bom klaar is. Het enige probleem in het hele artikel was de tijd (Duurt een aantal jaar). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op de zwarte markt...niet zoals beverwijk ![]() Zijn ook al verschillende landen geweest die geprobeerd hebben op zo'n zwarte markt verrijkt uranium te verkrijgen. Groetjes Ben(die graag als wereldfederalist alle legereenheden ziet verdwijnen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja zelf maken is best mogelijk, maar geen echt grote of in tactische hoeveelheden.. Het zal bij terreur blijven..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernwapens - hoe krijgen we die kolere dingen de wereld uit? Gatara | 86 | 14-06-2005 18:12 | |
Kernwapens, wie? tosyali | 15 | 25-05-2004 22:13 | |
100 kernwapens zijn gericht op Amerikaanse Steden Martok | 69 | 22-07-2003 20:03 | |
kernwapens freyaslock | 29 | 03-04-2003 18:37 | |
Kernwapens -=©Mavie©=- | 14 | 11-05-2002 18:55 | |
Kleine kernwapens RemmY | 2 | 04-04-2002 06:24 |