Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 21:15
Verwijderd
ik heb gehoord dat je je haar kunt laten stijlen, zodat je krullen eruit zijn. En dat het dan stijl blijft voor een lange periode..
Heeft iemand enig idee bij wat voor kapper je het kunt laten doen? En hoeveel het kost?
En hoelang het blijft zitten? nou alvast bedankt, groetjes
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:20
just.a.girl
just.a.girl is offline
hey,
een vriendin van me heeft dat laten doen,en bij haar bleef t maar een maand of 2 zitten,maar zij heeft hele erge krullen,t ligt er dus aan hoeveel en hoe erg het krult,je kunt het volgens mij ni bij elke kapper laten doen maar dat weet k ni zeker,bij mijn vriendin koste het iets van f 75(nu euro's) en ze mocht het daarna gratis weer laten steilen,maar dat zal wel ni elke kapper doen,k hoop dat je er wat aan hebt,
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:24
Balance
Balance is offline
he, dat valt me nog alles mee wat de prijs betreft! kheb d'r ook wel vaak aan zitten denken maar dacht dat het wel heel duur zou zijn..
misschien dat ik het ook wel laat doen

maar is het erg slecht voor je haar? met van die dingen waarmee je het thuis zelf kan doen schijnt het echt superslecht voor je haar te zijn, is dit ook slecht of niet zo?
Oud 11-02-2002, 19:53
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
linda85 schreef:
he, dat valt me nog alles mee wat de prijs betreft! kheb d'r ook wel vaak aan zitten denken maar dacht dat het wel heel duur zou zijn..
misschien dat ik het ook wel laat doen

maar is het erg slecht voor je haar? met van die dingen waarmee je het thuis zelf kan doen schijnt het echt superslecht voor je haar te zijn, is dit ook slecht of niet zo?

Als je het niet te vaak doet kan het wel. Wat ze eigenlijk doen is de molecuulstructuur van je haar veranderen en je kunt je misschien wel voorstellen dat je haar daar even een knauw van krijgt. Je haar kan zich echter op eigen krachten weer helemaal herstellen als je het maar even de tijd geeft. Na het steilen weer ff een tijd met rust laten dus.

xxx
Eefje
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 17:52
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
je haar wassen dan is het nat en wat stijler lijkt me en dan fohnen en een borstel gebruiken!en dan glad fohnen
Oud 23-02-2002, 18:10
Paulaah
Paulaah is offline
Jaa ik ken ook iemanddie dat had laten doen.. maar na een paar dagen zag het er echt niet meer uit.. Helemaal raar enzo.. 1 pluk geen krullen andere pluk heel erg..
Je kunt ook spullen voor je haar kopen die het stijler maken..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten