dit berichtje heb ik naar mijn psychologe gestuurd... normaal antwoord ze altijd, maar nu heeft ze nog steeds niet geantwoord. waarschijnlijk heeft ze het te druk zich voor te bereiden voor haar vakantie... misschien kunnen jullie me beetje helpen...
'k weet niet wat ik moet doen... 'k voel me gewoon zo klein, zo onbelangrijk...
heb gisterenavond liggen wenen in mijn bed, en toen kwam mama binnen en vroeg ze wat er was, maar ik kon het gewoon niet zeggen... ik kon niet zeggen dat ik bang was van mezelf, bang om dood te gaan. het doet gewoon teveel zeer... heb nog een hele tijd liggen wenen, mama is bij me gebleven... heb toen ook een slaappilletje gekregen.
op school zeggen ze dat ik er beter uitzie, gelukkiger... maar da is niet zo! 'k voel me helemaal niet goed. 'k wil zo graag snijden, zo graag iets doen, zodat ik me beter voel! 'k weet niet wat ik moet doen... snijden wil ik niet, want dan ga'k me schuldig voelen, maar 'k denk da'k et toch ga doen, gewoon omdat het gevoel te sterk is.
De examens zie'k ook al helemaal niet meer zitten... ik kan me gewoon op niks concentreren... alleen lezen blijkt iets te zijn, waar ik al mijn aandacht aan kan besteden (heb drie boeken uitgelezen op 2 dagen!). 't zijn allemaal boeken, met een onderwerp dat me interesseert... school daarintegen, kan me eerlijk gezegd gestolen worden. toch wil'k nie blijven zitten, want da zou'k vreselijk vinden en 'k wil echt wel slagen voor mijn examens nu, alleen zie ik er totaal geen beginnen aan...
'k voel me gewoon vreselijk!!