Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet bang voor de dood, want dan kan ik alle verloren slaap inhalen
![]() Nee, ik ben zeker niet bang voor de dood, want ik ben er van overtuigd dat je na je dood alle antwoorden krijgt van de vragen die je nu kan verzinnen. En waarom zou je bang zijn voor iets wat je toch niet kan vermijden en in wel heel erg veel gevallen verlossing biedt. |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook heel bang voor de dood ....ik sluit me aan bij nare man hoow....
leven is ooknie allezz maar doodgaan lijkt me echt het meest enge wat er izz,je vrienden niet meer zien enzo,geen lekker eten meer,en wat er verder allemaal zo leuk izz izz gewoon GONE ![]()
|
Ik schijt hem niet voor de dood. Na de dood is er of NIKS of IETS. In íeder geval geen besef dat er NIKS is, dus als er wel wat is na de dood dan kan ik daar gewoon doorgaan, en als er niets is dan zou ik er ook geen last van hebben.
Waar ik banger voor ben zijn de momenten vóór een vroege dood. Dat zijn de momenten dat je je realiseert dat het afgelopen is, dat je niks meer kan afmaken en dat je familie zal rouwen. Als ik oud en tachtig (ofzo) ben dan boeit dat me ook niet meer. Tegen die tijd zou ik waarschijnlijk blij zijn met wat rust. In ieder geval: ik ben niet bang voor de dood zelf.
|
![]() |
|
De dood. Intrigerend iets.
Iedereen vreest het alsof het het ergste is dat er bestaat. En tot dat oordeel komt men zonder het ooit ervaren te hebben. Ik sta er neutraal tegenover. Het komt vanzelf wel.
|
![]() |
hell, ik was vroeger panisch voor doodgaan, toen ik 11 was ofzow, toen lag ik elke avond huilend in bed
nou maakt het me nie uit, als dit leven over is kom je in het volgende (als je daarvoor kiest)
|
![]() |
Hoe ik tegen de dood aankijk..
Na onze dood, na het sterven van het lichaam komen wij eigenlijk alleen maar van de gedachte en het gevoel af een individu te zijn en zijn we helemaal in het ene opgegaan, en het ene is het leven. Alles wat bestaat is één stuk leven waar wij deel van uitmaken en waar wij weer in oplossen als we 'dood' gaan. Wij zijn het universum en wij zijn het leven, de dood "bestaat niet", het is enkel een verandering en alles verandert. Dit is echter enkel speculatie maar toch hoor ik deze theorie en deze ideen overal (zowel uit de wetenschappelijke als spirituele hoeken en standpunten) en telkens weer. [edit] ik ben dus totaal niet bang voor de dood ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() nee, ben ook nie bang voor de dood (sorry, ben ook een evolutionaire mislukking), maar vind het zo lullig voor al die mensen die achterblijven
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Vroeger was ik bang voor de dood, maar nu niet meer. Het is zelfs af en toe zo erg dat ik onverschillig ermee omga of ik nou moet leven of doodgaan. Het kan me soms niets schelen als ik dood zou gaan.
|
"Ik ben slecht en sterf heel oud. "
Dat zegt mijn vader altijd. Best leuk, maar ik ben niet bang voor de dood, ik haal zoveel mogelijk uit het leven, als ik dood ga weet ik dan zeker dat ik geen kansen heb gemist. Ik doe wat ik leuk vind en zit dus niet te stressen over de dood. Als ik dood ga, is er toch weinig aan te doen duzz..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Bang voor de dood Akasha831 | 9 | 21-03-2005 19:10 | |
Verhalen & Gedichten |
De dood als in een femme fatale. horsepills | 7 | 06-01-2005 10:20 | |
Psychologie |