Advertentie | |
|
![]() |
|
"Je masturbeert en terroriseert"* , jongen. Is dat de persoon waar ik mij de les door moet laten lezen.
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen JG. * verwijzing naar een uitspraak van hem op een ander topic.
Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 00:57. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik stop als je me antwoord geeft op de volgende vraag met uitleg : Heeft de slang in het paradijs werkelijk tot Eva gesproken of niet? een slang kan toch niet praten? en waarom staat het dan wel zo in de bijbel? |
![]() |
|
Okè.
De bijbel spreekt in metaforen. (beeldtaal) Dus Nee, de slang heeft niet gesproken, adam en eva hebben niet bestaan. Als je werkelijk wil weten hoe ik erover denk (en misschien ben je het wel met me eens) lees dan:"Geen schepper maar geloof in jezelf" op Filosofie & Levensbeschouwing, als je hem nog kunt vinden het is al een tijdje terug.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nu wordt het toch echt te gek. Je begint me te beledigen.
Ik leef wat later dan de normale mens. Mijn opleiding begint volgende week. En jij? Jij ook een "kansloze stumper"? Ik heb een leven, en wat voor één, zoals je ziet blijf ik vrolijk, jij niet. Dan moet er toch iets zijn in het leven dat jouw dwars zit, misschien wel het ontbreken ervan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
is iemand hier apostolisch? -bianca13- | 67 | 15-10-2008 21:48 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Jehova's en bloedtransfusies Verwijderd | 85 | 04-05-2006 23:09 | |