Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2002, 17:58
clarinet
clarinet is offline
Zijn er mensen die het volgende kennen?

Alles in je leven is toppie, goeie schoolresultaten, bij de harmonie waar je speelt kan je met iedereen goed overweg ondanks dat je soms de jongste bent maar je zit in een enorme vage klas op school. Nu wil het dat er in die klas een heel leuk meisje zit maar ja je durft er niet te benaderen omdat je bang bent dat mensen je raar vinden (niet iedereen in de klas kan normaal met jou door 1 deur)

Herken je dit? reageer dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2002, 19:27
De Toverfee
De Toverfee is offline
Ik herken het niet, maar ik vind dat je haar toch moet benaderen.
Boeiend wat andere mensen ervan vinden.

Veel magie toegewenst

De Toverfee
Oud 26-11-2002, 22:00
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik herken een groot deel, niet dat ik bij de harmonie speel ofzo maar dat vrijwel alles van een lije dakje gaat ok...

ik had dat ook, meer onbewust heb ik het idee......kwist pas dat ik knettergek op haar was toen we eenmaal met elkaar aangevreëen waren.....

kzit al ruim 2 jaar bij haar in de klas en altijd supergoede vrienden geweest en ik wist dat ze al langer een oogje op me had, ik heb het toendertijd alleen afgewimpeld omdat ik ook bang was voor de reactie van mensen in mijn klas, we hebben namelijk nogal een hecht klasje van 12 dus.....

ik kan je 1 ding vertellen, gewoon ervoor gaan en overal open over zijn!

1 klasgenoot van mij was gek op een medeklasgenote van mij maar ontkende het tot weer een andere klasgenoot van mij hem betrapte met haar.....het gevolg was dat hij zich schaamde en hij werd er dus mee voor de gek gehouden...dat heeft net zolang geduurt tot hij er ook normaal over deed...

ik ben toen 1/2 weken later met mijn huidige vriendin gegaan toen we met de hele klas uit waren gegaan....toen ik smaandags op school kwam werd ik ong. meteen aangevlogen met maffe reacties maar ik heb niks ontkend vanaf het begin en binnen een week was het de normaalste zaak van de wereld....

het is maar net hoe je er tegenover staat, als je doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is (wat het eigenlijk ook is) is de gekkigheid eromheen binnen de kortste keren weg...

kortom ik heb er nooit spijt van gehad en zal het ook nooit hebben binnen de klas is alles weer doodnormaal als voorheen ik heb alleen voort een vriendin
Oud 27-11-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
clarinet schreef:
Zijn er mensen die het volgende kennen?

Alles in je leven is toppie, goeie schoolresultaten, bij de harmonie waar je speelt kan je met iedereen goed overweg ondanks dat je soms de jongste bent maar je zit in een enorme vage klas op school. Nu wil het dat er in die klas een heel leuk meisje zit maar ja je durft er niet te benaderen omdat je bang bent dat mensen je raar vinden (niet iedereen in de klas kan normaal met jou door 1 deur)

Herken je dit? reageer dan.
Euhm? Ik snap eigenlijk het verband niet zo tussen de eerste helft van je verhaaltje en de tweede helft? Wat heeft het feit dat je goede schoolresultaten hebt en in een harmonie speelt en dat leuk vind te maken met het feit dat je een meisje uit je klas leuk vind?

Ik herken het dus niet zo letterlijk.. Maar ik heb wel eens iemand leuk gevonden in een klas waar ik niet echt goed lag zeg maar, of eigenlijk tot de buitenbeentjes behoorde (was 2e klas ofzo), maar ik heb er niets mee gedaan

Ik snap eigenlijk niet helemaal wat je wil, wil je advies over wat je moet doen om haar aandacht te krijgen ofzo?

Hmz.. onduidelijk verhaaltje
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 16:07
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Euhm? Ik snap eigenlijk het verband niet zo tussen de eerste helft van je verhaaltje en de tweede helft? Wat heeft het feit dat je goede schoolresultaten hebt en in een harmonie speelt en dat leuk vind te maken met het feit dat je een meisje uit je klas leuk vind?
tja ik mis de link ook een beetje geloof ik..
Mjah anyway, als je dat meisje echt ziet zitten, ga er dan voor.. Probeer meer over haar te weten te komen, ga eens met haar praten enzovoorts..
Reageren

Regels voor berichten