![]() |
|
Ik heb het volgende gedicht op hun site gepost... http://forum.scholieren.com/Forum17/HTML/014565.html
Toen ik vandaag bij m'n post keek, zag ik daar een brief van Poetry.com, daarin stond een heel lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn gedicht geplaatst gaat worden in een internationaal poezie boek. Verder staat er ook dat ik een halve finalist ben van de International Open Poetry Contest, en daarmee nog een leukprijsje kan winnen ofzo... Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, en mij iets kunnen vertellen over de betrouwbaarheid? Ik ken namelijk ook iemand, die had een onzin gedicht ingestuurd, en die kreeg niet zo'n brief thuis. [Dit bericht is aangepast door Doc (12-03-2002).]
|
![]() |
|
Niet op ingaan, iedereen die daar iets plaatst krijgt zo'n brief en heeft het idee dat ie heel wat kan winnen, het enige dat zij willen is een boek publiceren en aan je verkopen voor heel veel geld waar jou gedicht dan instaat (zeggen ze) tussen honderde anderen. Mijn broer had dat ook allemaal zo en je blijft er dan post van krijgen, super irri, maar nu is het wel opgehouden geloof ik: dus: gewoon geldklopperij!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|