Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 12:21
Doc
Doc is offline
Ik heb het volgende gedicht op hun site gepost... http://forum.scholieren.com/Forum17/HTML/014565.html

Toen ik vandaag bij m'n post keek, zag ik daar een brief van Poetry.com, daarin stond een heel lang verhaal, maar het komt er op neer dat mijn gedicht geplaatst gaat worden in een internationaal poezie boek. Verder staat er ook dat ik een halve finalist ben van de International Open Poetry Contest, en daarmee nog een leukprijsje kan winnen ofzo...

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, en mij iets kunnen vertellen over de betrouwbaarheid?

Ik ken namelijk ook iemand, die had een onzin gedicht ingestuurd, en die kreeg niet zo'n brief thuis.

[Dit bericht is aangepast door Doc (12-03-2002).]
Oud 12-03-2002, 14:20
^AmArU^
^AmArU^ is offline
het is een leuk gedicht maar ik denk niet zo geweldig dat je er een internationale prijs mee zou kunnen winnen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:21
^AmArU^
^AmArU^ is offline
http://www.poetry.com/greatestpoems/...D%2E+Snodgrass

geloof ik geen fuck van
allemaal bs
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 15:22
A loved one
A loved one is offline
Ja, ik heb ook eens zo'n brief gekregen, eerst een heleboel brieven over boeken die ik kon bestellen met mijn gedicht erin (zo'n bundel), toen eentje waarbij ze me uitnodigden om naar Washington te komen om een prijs in ontvangst te nemen, en mee te doen aan workshops en dineetjes. Dat heb ik trouwens niet gedaan.
Laatst kreeg ik trouwens nog een brief, dat ik weer halve finalist was geworden met een ander gedicht... hopen maar dat ze eens stoppen met die brieven.

Love
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 17:52
Doc
Doc is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Ja, ik heb ook eens zo'n brief gekregen, eerst een heleboel brieven over boeken die ik kon bestellen met mijn gedicht erin (zo'n bundel), toen eentje waarbij ze me uitnodigden om naar Washington te komen om een prijs in ontvangst te nemen, en mee te doen aan workshops en dineetjes. Dat heb ik trouwens niet gedaan.
Laatst kreeg ik trouwens nog een brief, dat ik weer halve finalist was geworden met een ander gedicht... hopen maar dat ze eens stoppen met die brieven.

Love

Okay thnx ik weet genoeg
Oud 13-03-2002, 17:04
Lindatje
Lindatje is offline
Niet op ingaan, iedereen die daar iets plaatst krijgt zo'n brief en heeft het idee dat ie heel wat kan winnen, het enige dat zij willen is een boek publiceren en aan je verkopen voor heel veel geld waar jou gedicht dan instaat (zeggen ze) tussen honderde anderen. Mijn broer had dat ook allemaal zo en je blijft er dan post van krijgen, super irri, maar nu is het wel opgehouden geloof ik: dus: gewoon geldklopperij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten