Advertentie | |
|
![]() |
|
lief, mooi vanbinnen, buitenkant speelt geen (of toch heeeeel weinig) rol, moet er goed mee kunnen babbelen ensow, nu ja, als ik iemand leuk vind, dan is ut so. punt uit, ik ga niet eerst me lijstje af van , is ie lief? ja, ok, is ie leuk? ja, ok, .......
hangt van jongen tot jongen af, mja, das mun eigen mening, kan best bergijpen dat anderen dat andurs zien kuzz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
*droomt verder*
Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 20:22. |
![]() |
|
Eh... tot nu toe was het dat ze om me moest kunnen lachen, maar alleen passieve humor is ook zo droog als enige eigenschap. Maar ja, bijna iedereen komt in aanmerking, helaas, omdat ik alleen op uiterlijk en innerlijk schijn te vallen. Kan er echt nix aan doen. En nu blijkt zelfs dat uiterlijk er bijna niet meer toe doet! (Ik vind een meisje al gauw knap (ook gauw lelijk trouwens
![]() ![]() Maar ja, eigenlijk is het zo dat iedereen perfect is, met hier en daar een hiaat. Echte liefde is houden van ondanks, niet omdat.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Een hoop mensen vergeten zo'n vereiste. Maar het is de ervaring dat er behoorlijk veel mensen (vooral meisjes) zijn die allerlei 'verborgen gebreken' hebben: psychische problemen, ziekelijke onzekerheid, gigantisch minderwaardigheidscomplex, slechte thuissituatie, trauma's, noem alles maar op. Dat is echt niet goed. Je moet gewoon iemand hebben die lekker in haar vel zit en niet gehinderd wordt door gebeurtenissen in het verleden of andersoortige 'bezwaringen'.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Relaxed-heid...
Ik kan ECHT niet goed met gestresste mensen omgaan.. de enige van wie ik dat meestal kan hebben is mn beste vriendin. Maar ik ben zelf meestal wel rustig en ik denk niet echt over gevolgen enzo.. Als iemand anders dan helemaal stresst kan ik soms wel 'ns helemaal gaan freaken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Check. 3. check. 4. check. 5. maybe ![]() 6. check 7. always ![]() Hmmmm...? Zo moeilijk is het niet om zo iemand te vinden hoor ![]() |
![]() |
|
ik denk dat ik alle eigenschappen van mijn vriend dan op ga noemen. maar om even diep in het verleden te graven; wat ik ooit wilde van een man:
hij moet romantisch zijn, ontzettend passioneel, impulsief, mysterieus, onvoorspelbaar... mhh als iemand de films van the cave of the golden rose kent: het personage tarabas
||
Citaat:
|
hij moet eerlijk zijn, en hij moet me 'aankunnen' en begrijpen, beetje tegengas geven, niet bot zijn, lief, hij moet van me houden en me respecteren, mij het gevoel geven dat hij met me meewerkt ipv tegenwerkt...
jaja..
|
![]() |
Humoristische ingesteldheid , en liefst niet verlegen ! Ik bedoel nu ook helemaal niet luidruchtig ofzo! Maar iemand die voor zichzelf durft opkomen en helemaal niet beschaamd is in sommige situaties!
En liefst ook eerlijk zijn hé! Haja,...
||
Citaat:
Dit was een HINT
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou het jou dan helemaal niet storen als iemand een perfect leventje heeft gehad? Of bedoel je slechts dat je iemand wil die in ieder geval geen open wonden meer heeft als het ware, slechts littekens.. of zelfs dat niet? Het lijkt me toch een redelijk hoge eis, want de mensen die ik ken die echt niets hebben meegemaakt zijn ook meteen redelijk oppervlakkig..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe weinig je er ook tegenkomt. Je hoeft je ook niet als een anti-sociale op te stellen, maar ik denk ook niet dat je moet doen waartoe de maatschappij je dwingt, enkel om meisjes tegen te komen. Liefde/Sex is niet heilig. Het heeft voor mij een kleine betekenis gekregen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Liefde heeft een grote betekenis, het is alleen te klein gemaakt door de maatschappij. En met seks wordt te makkelijk omgegaan. Maar anyway, ook al zat hij in de bibliotheek en hij zag een meisje, dan zou hij er nog niet op af durven gaan. Hij moet het gewoon leren. Als je mijn punt een beetje snapt. |
![]() |
|
Daar heb je gelijk in Dark Voice,
helemaal, liefde voor anderen is voor mij ook heel belangrijk, ik hoef dat niet zo noodzakelijkerwijs te delen met één speciaal meisje, als ik dat meisje wel zou vinden, zou dat misschien wel heel prettig zijn ja. Ik stap eigenlijk ook niet op vrouwen/meisjes af, als ik een leuk meisje zie, lach ik gewoon naar ze, en kijk ik wel of ze op mij afstappen, want ik ben niet echt ergens naar op zoek. En mijn lach, och hoe kan ik die tegenhouden als ze heel mooi is. Of gewoon heel leuk. ![]() Anyways, de instelling is werkelijk waar heel belangrijk. Niet alleen hoe je tegenover je zelf staan of het meisje, maar ook tegenover het leven. Je moet het leven mooi vinden, oplichten, dan bereik je het meest.! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De instelling is zeker heel belangrijk. Maar het is ook belangrijk hoe je over jezelf denkt. Als je zo laag over jezelf denkt, dat je vindt dat je niet goed genoeg bent voor iemand, zul je ook nooit jezelf kunnen geven aan iemand. En je moet mensen ook de moeite waard vinden. Als jij al rondloopt met de gedachten dat er toch nooit een leuk meisje is, dan kom je haar ook niet tegen, omdat je niet openstaat. Er zijn zoveel aspecten die meespelen. |
![]() |
|
![]() |
hij moet intelligent zijn zodat ik normale gesprekken met hem kan voeren over actuele onderwerpen. en ook zinvolle discussies aan kan gaan.
verder moet hij lief, aardig zijn en een leuke uitstraling hebben ![]() ![]() vooral het eerste is belangrijk om zo lang met iemand te kunnen leven ![]() |
![]() |
|
Algemene aanklacht:
Ik hoor hier veel mensen zeggen dat hun partner intelligent moet zijn opdat ze redelijke gesprekken met hem/haar kunnen voeren, maar hoe is dat ooit mogelijk, als jijzelf al de wijsheid ontbeert om jezelf goed genoeg te kennen om ooit ook maar een schaduw te zien van wat werkelijk goed is? |
![]() |
|
![]() |
-openminded
en geen paniek zaaier... verder tja, iedereen heeft zijn + en - punten dat durf ik zo echt niet te zeggen.....
||
Citaat:
ik heb liever het tweede
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |