Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2002, 10:33
amiga
amiga is offline
Welke eigenschap moet je droom man/vrouw in ieder geval hebben? Of Wat zijn eigenschappen waar je echt verliefd op kunt worden?
De eigenschap die mijn droomman in ieder geval moet hebben is diepgang. En ik kan echt verliefd op iemand worden als diegene aandacht heeft voor dingen. Voor jou, hoe je je voelt, voor kinderen, of voor de kleine dingen die het leven zo mooi maken (Volle maan, een mooi bloemetje).
Ben wel benieuwd naar jullie ideeen.
Oud 21-11-2002, 11:03
Verwijderd
Ze moet door mijn wazige gedachtengangen en gedrag heen kunnen prikken. Dat vereist de nodige mensenkennis en ook een beetje vertrouwen.

Als een meisje het lukt, bepaalt ze namelijk helemaal zelf hoe ze met mij omgaat. In dat opzicht ben ik net als UNIX:

UNIX is very simple, but it takes a genious to understand the simplicity

Kortom: dat ze mij begrijpt en we voor de rest leuk met elkaar om kunnen gaan. Dat is het allerbelangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:05
Roos
Roos is offline
Humor en relativeringsvermogen.
Oud 21-11-2002, 11:31
Verwijderd
Hij moet echt een droomman zijn Want zo iemand bestaat niet:

Belangrijkste: hij moet echt van me houden en hij moet m'n gekheid leuk vinden.

Hij moet zo door me heen kijken dat hij snapt waarom ik me op een bepaalde manier gedraag, waarna hij vervolgens iets doet om me weer normaal te laten doen.

Ik zit namelijk vol met tegenstrijdigheden. Ik kan bijvoorbeeld op hetzelfde moment m'n uiterste best doen om iemand bij me te houden, en tegelijk m'n uiterste best doen om iemand kwijt te raken.
Béétje raar

Mijn droomman is dus iemand die precies weet hoe ie met me om moet gaan, maar die me niet manipuleert. En eerlijk blijft in alles wat ie doet en zegt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 12:38
Verwijderd
Hmz, moeilijk om 1 eigenschap te noemen...

Ik denk dat mijn droomman in ieder geval avontuur in zich moet hebben. Hij moet op zijn eigen benen staan en zn eigen wereld hebben, maar mij daar wel in kunnen passen.

Ja, het is zo moeilijk, ik weet vooral wat ik niet wil zeg maar. Ik wil niet iemand die gigantisch self-absorbed is zeg maar of iemand die niet verder kijkt dan buiten zn eigen kleine wereldje. Ik wil ook niet iemand die zijn wereld bouwt om mij heen en mij het middelpunt maakt, niet iemand die mij als een prinsesje behandeld zeg maar.

Ik wil iemand die mij uitdaagt in de dingen die ik wil en verder, iemand die tegengas geeft..

pfoe, moeilijk man dit
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
Hij moet vooral trouw aan me zijn en mij nooit pijn willen (en dus ook niet doen) doen.

En hij moet me ofcourse begrijpen... snappen waarom ik me op bepaalde momenten anders gedraag... Mjah, dat zegt iedereen al.
Oud 21-11-2002, 13:36
Verwijderd
trouw
lief
geduld
symphatiek
humor
inlevingsvermogen
romantisch zijn(is mijn vrined helaas niet zo)
verzorgt zijn
niet asociaal zijn

dit zijn ze an de een hecht ik meer waarde dan aan de andere eigenschap maar hij moet ze wel hebben
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:45
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:

En hij moet me ofcourse begrijpen... snappen waarom ik me op bepaalde momenten anders gedraag... Mjah, dat zegt iedereen al.
Mjah, dat is dus bij mij jusit geen eis, want volgens mij kan iemand je nooit volledig begrijpen. De eis is bij mij dan dat hij me probeert te begrijpen binnen zijn mogelijkheden, dat hij zich probeert in te leven. Ik denk echter dat wanneer ik van iemand wil dat diegene me begrijpt mn eis zo hoog is dat ik altijd teleurgesteld wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:36
#ELSieketje#
#ELSieketje# is offline
lief, mooi vanbinnen, buitenkant speelt geen (of toch heeeeel weinig) rol, moet er goed mee kunnen babbelen ensow, nu ja, als ik iemand leuk vind, dan is ut so. punt uit, ik ga niet eerst me lijstje af van , is ie lief? ja, ok, is ie leuk? ja, ok, .......

hangt van jongen tot jongen af, mja, das mun eigen mening, kan best bergijpen dat anderen dat andurs zien

kuzz
Oud 22-11-2002, 06:58
)Vampje(
)Vampje( is offline
Trouw en lief.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ze moet door mijn wazige gedachtengangen en gedrag heen kunnen prikken. Dat vereist de nodige mensenkennis en ook een beetje vertrouwen.

Als een meisje het lukt, bepaalt ze namelijk helemaal zelf hoe ze met mij omgaat. In dat opzicht ben ik net als UNIX:

UNIX is very simple, but it takes a genious to understand the simplicity

Kortom: dat ze mij begrijpt en we voor de rest leuk met elkaar om kunnen gaan. Dat is het allerbelangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:37
Verwijderd
Uitgaande van de vraag is het de bedoeling van deze topic om een eigenschap te noemen, kennelijk niet meer.

Mijn droomvrouw dient in ieder geval een zodanig iq te hebben zodat normale conversaties mogelijk zijn.

...en waarom iedereen hier nou tig eigenschappen noemt...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:54
DEChengst
DEChengst is offline
  • Ze moet super lief zijn.
  • Ze moet van knuffelen houden.
  • Ze moet me mijn vrijheid gunnen.
  • Ze moet van stiltes kunnen genieten.
  • Ze moet me aan het lachen maken.
  • Ze moet geduld met mij hebben.
  • Ze moet met haar problemen naar mij toe komen, zodat ik kan helpen

*droomt verder*

Laatst gewijzigd op 22-11-2002 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 20:14
Dminor
Dminor is offline
Eh... tot nu toe was het dat ze om me moest kunnen lachen, maar alleen passieve humor is ook zo droog als enige eigenschap. Maar ja, bijna iedereen komt in aanmerking, helaas, omdat ik alleen op uiterlijk en innerlijk schijn te vallen. Kan er echt nix aan doen. En nu blijkt zelfs dat uiterlijk er bijna niet meer toe doet! (Ik vind een meisje al gauw knap (ook gauw lelijk trouwens ))
Maar ja, eigenlijk is het zo dat iedereen perfect is, met hier en daar een hiaat. Echte liefde is houden van ondanks, niet omdat.
Oud 22-11-2002, 20:21
Signy
Signy is offline
Humor.
Oud 22-11-2002, 20:25
LoeLoe
LoeLoe is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
  • Hij moet super lief zijn.
  • Hij moet van knuffelen houden.
  • Hij moet me mijn vrijheid gunnen.
  • Hij moet van stiltes kunnen genieten.
  • Hij moet me aan het lachen maken.
  • Hij moet geduld met mij hebben.
  • Hij moet met haar problemen naar mij toe komen, zodat ik kan helpen

Kom laten we trouwen
Oud 22-11-2002, 21:23
Esmée
Esmée is offline
trouw, attent, lief

de 3 belangrijkste
Oud 22-11-2002, 21:43
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik moet hem sexy vinden.. tjah klinkt misschien heel stompzinnig, maar ik bedoel, ik kan iemand die nog zo knap is gewoon niet leuk vinden omdat die 'het' niet heeft in mijn ogen..
Oud 22-11-2002, 21:53
Verwijderd
Ze moet psychisch gezond zijn. Dat lijkt me een allereerste vereiste.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 22:16
shiver inside
shiver inside is offline
Trouw zijn en humor hebben
Oud 23-11-2002, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef:
Humor.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 03:09
Piccola
Piccola is offline
Hij moet me echt het gevoel geven dat hij van me houdt en ik wil me veilig bij hem voelen.

Lief, zorgzaam, trouw, humor,.... Maar dat wil iedereen toch lijkt mij?!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 12:15
ABrules
ABrules is offline
Ze moet echt zijn, overal waar ze is onder wie ze ook is gewoon zichzelf zijn...
Oud 23-11-2002, 13:12
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ze moet psychisch gezond zijn. Dat lijkt me een allereerste vereiste.
Inderdaad, dat is behoorlijk belangrijk. Maar om mijn droomvrouw te zijn moet je nog wel iets meer in huis hebben. Ze moet slim zijn, een duidelijke mening hebben waar ze ook achter staat, trouw en eerlijk zijn, eigenlijk dus gewoon de dingen die iedereen eigenlijk zoekt.
Oud 23-11-2002, 13:19
Verwijderd
Een hoop mensen vergeten zo'n vereiste. Maar het is de ervaring dat er behoorlijk veel mensen (vooral meisjes) zijn die allerlei 'verborgen gebreken' hebben: psychische problemen, ziekelijke onzekerheid, gigantisch minderwaardigheidscomplex, slechte thuissituatie, trauma's, noem alles maar op. Dat is echt niet goed. Je moet gewoon iemand hebben die lekker in haar vel zit en niet gehinderd wordt door gebeurtenissen in het verleden of andersoortige 'bezwaringen'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 13:54
SugarBox
SugarBox is offline
Relaxed-heid...

Ik kan ECHT niet goed met gestresste mensen omgaan.. de enige van wie ik dat meestal kan hebben is mn beste vriendin. Maar ik ben zelf meestal wel rustig en ik denk niet echt over gevolgen enzo.. Als iemand anders dan helemaal stresst kan ik soms wel 'ns helemaal gaan freaken..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
  • Ze moet super lief zijn.
  • Ze moet van knuffelen houden.
  • Ze moet me mijn vrijheid gunnen.
  • Ze moet van stiltes kunnen genieten.
  • Ze moet me aan het lachen maken.
  • Ze moet geduld met mij hebben.
  • Ze moet met haar problemen naar mij toe komen, zodat ik kan helpen

*droomt verder*
1. Check.
2. Check.
3. check.
4. check.
5. maybe
6. check
7. always

Hmmmm...? Zo moeilijk is het niet om zo iemand te vinden hoor
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 14:30
Optima
Optima is offline
ik denk dat ik alle eigenschappen van mijn vriend dan op ga noemen. maar om even diep in het verleden te graven; wat ik ooit wilde van een man:

hij moet romantisch zijn, ontzettend passioneel, impulsief, mysterieus, onvoorspelbaar...

mhh als iemand de films van the cave of the golden rose kent: het personage tarabas
Oud 23-11-2002, 15:45
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als je nooit uitgaat en dus nooit iemand tegen komt is dat weldegelijk moeilijk. Zeker als je in zo'n situatie niet eens wat weet te zeggen.
Oud 23-11-2002, 16:42
highlight
highlight is offline
hij moet eerlijk zijn, en hij moet me 'aankunnen' en begrijpen, beetje tegengas geven, niet bot zijn, lief, hij moet van me houden en me respecteren, mij het gevoel geven dat hij met me meewerkt ipv tegenwerkt...

jaja..
Oud 23-11-2002, 17:42
lieve
lieve is offline
Humoristische ingesteldheid , en liefst niet verlegen ! Ik bedoel nu ook helemaal niet luidruchtig ofzo! Maar iemand die voor zichzelf durft opkomen en helemaal niet beschaamd is in sommige situaties!
En liefst ook eerlijk zijn hé! Haja,...
Oud 23-11-2002, 20:33
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
1. Check.
2. Check.
3. check.
4. check.
5. Check
6. check
7. always

Het lijkt me inderdaad geen moeilijke opgave... Als meneer Desecrator z'n pessimistische houding eens liet varen, zou hij dit ook inzien. Maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven. Volgens mij weet hij precies waar hij fout zit, maar hij doet er niets of weinig aan. En als hij wat doet, laat z'n houding hem mislukken.
Dit was een HINT
Oud 23-11-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Een hoop mensen vergeten zo'n vereiste. Maar het is de ervaring dat er behoorlijk veel mensen (vooral meisjes) zijn die allerlei 'verborgen gebreken' hebben: psychische problemen, ziekelijke onzekerheid, gigantisch minderwaardigheidscomplex, slechte thuissituatie, trauma's, noem alles maar op. Dat is echt niet goed. Je moet gewoon iemand hebben die lekker in haar vel zit en niet gehinderd wordt door gebeurtenissen in het verleden of andersoortige 'bezwaringen'.
Maar ik zou wel iemand willen die wel iets heeft meegemaakt. Anders, als er dan in de toekomst iets naars gebeurd heb je dikke kans dat dit extra hard aankomt op diegene en bovendien heb ik zelf wel een bepaalde bagage, en als iemand niets heeft meegemaakt kan diegene dat ms heel moeilijk begrijpen/accepteren.

Zou het jou dan helemaal niet storen als iemand een perfect leventje heeft gehad? Of bedoel je slechts dat je iemand wil die in ieder geval geen open wonden meer heeft als het ware, slechts littekens.. of zelfs dat niet? Het lijkt me toch een redelijk hoge eis, want de mensen die ik ken die echt niets hebben meegemaakt zijn ook meteen redelijk oppervlakkig.....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:37
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Volgens mij weet hij precies waar hij fout zit, maar hij doet er niets of weinig aan.
Tuurlijk weet ik donders goed dat ik gewoon uit moet gaan en op meiden moet afstappen. Dat ik gewoon tig keer keihard op mijn bek moet gaan omdat ik net hallo weet uit te brengen, voordat ik geleerd heb hoe je wel een gesprek met iemand moet houden. Maar daar ben ik dus te laf voor.
Oud 24-11-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Tuurlijk weet ik donders goed dat ik gewoon uit moet gaan en op meiden moet afstappen. Dat ik gewoon tig keer keihard op mijn bek moet gaan omdat ik net hallo weet uit te brengen, voordat ik geleerd heb hoe je wel een gesprek met iemand moet houden. Maar daar ben ik dus te laf voor.
Ik wil je wel een keer helpen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:01
Evito
Evito is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Natuurlijk moet jij dat niet. Ik heb er erg veel respect voor dat jij die leeftijd hebt bereikt zonder je zo mee te laten zuigen door de verschrikkelijke maatschappij. Laat jij de maatschappij bepalen dat jij uit moet gaan om aan een meisje te komen? Daar vind je geen meisjes voor het leven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Natuurlijk moet jij dat niet. Ik heb er erg veel respect voor dat jij die leeftijd hebt bereikt zonder je zo mee te laten zuigen door de verschrikkelijke maatschappij. Laat jij de maatschappij bepalen dat jij uit moet gaan om aan een meisje te komen? Daar vind je geen meisjes voor het leven.
Die vind je ook niet door alleen maar thuis te zitten. En om nou te zeggen dat hij op een plek werkt met veel meisjes.. Nou nee.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:12
Evito
Evito is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Die vind je ook niet door alleen maar thuis te zitten. En om nou te zeggen dat hij op een plek werkt met veel meisjes.. Nou nee.
Ik geloof dat als je leefinstelling positief genoeg is, je onmiddellijk al meisjes aantrekt,
hoe weinig je er ook tegenkomt. Je hoeft je ook niet als een anti-sociale op te stellen,
maar ik denk ook niet dat je moet doen waartoe de maatschappij je dwingt, enkel om meisjes tegen te komen. Liefde/Sex is niet heilig. Het heeft voor mij een kleine betekenis gekregen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Ik geloof dat als je leefinstelling positief genoeg is, je onmiddellijk al meisjes aantrekt,
hoe weinig je er ook tegenkomt. Je hoeft je ook niet als een anti-sociale op te stellen,
maar ik denk ook niet dat je moet doen waartoe de maatschappij je dwingt, enkel om meisjes tegen te komen. Liefde/Sex is niet heilig. Het heeft voor mij een kleine betekenis gekregen.
Ik weet niet of jij zijn instelling kent, maar zo positief is die niet. Dat is het hele probleem. Hij hoeft niet uit te gaan, ik ga ook niet zoeken naar een jongen als ik uit ga. Dat was ik ook niet van plan, want idd, daar vind je ze niet voor het leven.

Liefde heeft een grote betekenis, het is alleen te klein gemaakt door de maatschappij. En met seks wordt te makkelijk omgegaan.

Maar anyway, ook al zat hij in de bibliotheek en hij zag een meisje, dan zou hij er nog niet op af durven gaan. Hij moet het gewoon leren. Als je mijn punt een beetje snapt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 18:35
Evito
Evito is offline
Daar heb je gelijk in Dark Voice,
helemaal,
liefde voor anderen is voor mij ook heel belangrijk,
ik hoef dat niet zo noodzakelijkerwijs te delen met één speciaal meisje,
als ik dat meisje wel zou vinden,
zou dat misschien wel heel prettig zijn ja.
Ik stap eigenlijk ook niet op vrouwen/meisjes af,
als ik een leuk meisje zie, lach ik gewoon naar ze, en kijk ik wel of ze op mij afstappen,
want ik ben niet echt ergens naar op zoek. En mijn lach, och hoe kan ik die tegenhouden als ze heel mooi is. Of gewoon heel leuk.
Anyways, de instelling is werkelijk waar heel belangrijk. Niet alleen hoe je tegenover je zelf staan of het meisje, maar ook tegenover het leven. Je moet het leven mooi vinden, oplichten, dan bereik je het meest.!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef:
Daar heb je gelijk in Dark Voice,
helemaal,
liefde voor anderen is voor mij ook heel belangrijk,
ik hoef dat niet zo noodzakelijkerwijs te delen met één speciaal meisje,
als ik dat meisje wel zou vinden,
zou dat misschien wel heel prettig zijn ja.
Ik stap eigenlijk ook niet op vrouwen/meisjes af,
als ik een leuk meisje zie, lach ik gewoon naar ze, en kijk ik wel of ze op mij afstappen,
want ik ben niet echt ergens naar op zoek. En mijn lach, och hoe kan ik die tegenhouden als ze heel mooi is. Of gewoon heel leuk.
Anyways, de instelling is werkelijk waar heel belangrijk. Niet alleen hoe je tegenover je zelf staan of het meisje, maar ook tegenover het leven. Je moet het leven mooi vinden, oplichten, dan bereik je het meest.!
Liefde komt voor in vele vormen. Ik hou van mijn vriend. Het meest en ook op de meest speciale manier. Maar van mijn vrienden hou ik ook, heel anders maar het is wel zo. Het leven kan heel mooi zijn. Ik zeg expres niet dat het leven mooi ís omdat ze ook heel vaak niet mooi is.

De instelling is zeker heel belangrijk. Maar het is ook belangrijk hoe je over jezelf denkt. Als je zo laag over jezelf denkt, dat je vindt dat je niet goed genoeg bent voor iemand, zul je ook nooit jezelf kunnen geven aan iemand. En je moet mensen ook de moeite waard vinden. Als jij al rondloopt met de gedachten dat er toch nooit een leuk meisje is, dan kom je haar ook niet tegen, omdat je niet openstaat.

Er zijn zoveel aspecten die meespelen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 19:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hij moet intelligent zijn zodat ik normale gesprekken met hem kan voeren over actuele onderwerpen. en ook zinvolle discussies aan kan gaan.
verder moet hij lief, aardig zijn en een leuke uitstraling hebben maar dat spreekt voor zich
vooral het eerste is belangrijk om zo lang met iemand te kunnen leven
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:53
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik wil je wel een keer helpen
En hoe had je dat voor je gezien ?
Oud 25-11-2002, 18:50
Evito
Evito is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
En hoe had je dat voor je gezien ?
Ze komt je thuis opzoeken en pijpt je kapot

Nee ehm,

DV,
ik vind het leven altijd mooi. Tegenslag is ook mooi. Dat hoort erbij, in deze stroom van energie en in de overgang van leven naar dood.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:51
Evito
Evito is offline
Algemene aanklacht:

Ik hoor hier veel mensen zeggen dat hun partner intelligent moet zijn opdat ze redelijke gesprekken met hem/haar kunnen voeren,
maar hoe is dat ooit mogelijk,
als jijzelf al de wijsheid ontbeert om jezelf goed genoeg te kennen om ooit ook maar een schaduw te zien van wat werkelijk goed is?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:27
poecilotheria
poecilotheria is offline
-openminded

en geen paniek zaaier...

verder tja, iedereen heeft zijn + en - punten dat durf ik zo echt niet te zeggen.....
Oud 25-11-2002, 19:43
coecie
coecie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Maar ik zou wel iemand willen die wel iets heeft meegemaakt. Anders, als er dan in de toekomst iets naars gebeurd heb je dikke kans dat dit extra hard aankomt op diegene en bovendien heb ik zelf wel een bepaalde bagage, en als iemand niets heeft meegemaakt kan diegene dat ms heel moeilijk begrijpen/accepteren.

Zou het jou dan helemaal niet storen als iemand een perfect leventje heeft gehad? Of bedoel je slechts dat je iemand wil die in ieder geval geen open wonden meer heeft als het ware, slechts littekens.. of zelfs dat niet? Het lijkt me toch een redelijk hoge eis, want de mensen die ik ken die echt niets hebben meegemaakt zijn ook meteen redelijk oppervlakkig.....
das niet waar... d'r zijn twee mogelijkheden, òfwel je hebt vreselijk veel meegemaakt en bent daardoor sterk geworden en kan jezelf redden en hebt mensenkennis..... òfwel je hebt een heerlijk leven, je wordt gesteund door alles en iedereen bent daardoor sterk geworden, en omdat je zo goed weet wat gezonde verhoudingen zijn, heb je enorme mensenkennis...

ik heb liever het tweede
Oud 25-11-2002, 22:01
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Signy schreef:
Humor.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 22:03
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
hij moet eerlijk zijn, en hij moet me 'aankunnen' en begrijpen, beetje tegengas geven, niet bot zijn, lief, hij moet van me houden en me respecteren, mij het gevoel geven dat hij met me meewerkt ipv tegenwerkt...

jaja..
ik bied me aan!!! hey, jij bent mijn vriendinnetje al. Ik luf jou
Oud 25-11-2002, 22:13
Sithan
Sithan is offline
Ze moet in ieder geval over enige fantasie beschikken
Reageren

Regels voor berichten