Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom ik denk dat juist het Jezus Christus de enige weg is? Ten eerste spreken het christendom en vele andere geloven elkaar tegen. Daarom geloof ik in de eerste plaats al niet in meerdere wegen. Waarom dan Christus? Tja, grotendeels krijg ik de zekerheid van mijn gevoel. (sorry, ik weet dat men dat al zo vaak heeft gehoord.) Een gevoel in m'n hart van vreugde en rust en vrede.... Maar goed, wetenschappelijk gezien baseer ik het nergens op. Jullie mogen me kortzichtig vinden, maar geloven doe ik nou eenmaal niet met mijn gedachten, maar met mijn hart.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Hey, kom op, beetje beter lezen he?! Citaat:
Toch is dat een ander gevoel, dan waar ik het over heb. Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Misschien geloven zijn nog krachtiger, en voelen zij nog meer. Citaat:
[Dit bericht is aangepast door legatus (31-03-2002).]
||||
![]() |
Citaat:
Hou nu je commentaar maar voor je, want ik heb al uitgelegd dat ik het anders bedoelde. Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door jimmyO (31-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Groetjes Ben(die er vast wel betere verklaringen voor kan geven of iemand anders ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verliefd zijn doen je ook niet letterlijk vanuit je hart. Dus daar heb je nog niks mee gezegd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg? Kevin v L. | 59 | 09-09-2006 13:00 | |
Verhalen & Gedichten |
een echte man klootzak2001 | 1 | 29-06-2003 13:37 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
een echte vriend tijgje | 3 | 12-04-2002 16:36 | |
Psychologie |
De enige rede om zelfmoord te plegen. schaapjes | 3 | 20-02-2002 11:05 |