![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En het is nog erger, niet alleen dat JIJ er verslaafd aan raakt omdat je beter lijkt uit te zien, maar je huid wordt er slechter van, waardoor je steeds moet doorgaan die troep te gebruiken, waardoor je huid weer slechter wordt ... eindeloos.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat foundation slecht is, is onzin.. Ik heb soms wat foundation op, vrij duur spul, maar énorm goed. 't Voed je huid en sinds ik het gebruik, gebruik ik het steeds minder
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk es op www.blackanddecker.com daar verkopen ze schuurmachines |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoef je geen persoonlijke ervaring mee hebben, is genoeg om een beetje om je heen te kijken.
|
![]() |
Stoombadjesssss!
Het superste werkt t om t elke dag te doen, maar dat vind ik zo zonde van al dat water. Water zo heet mogelijk in afwasbak gieten, handdoek over je hoofdje en tadaaaaa! Je kan er ook kruidenthee of zo in gooien, ruikt t ook nog lekker! Krijg je echt supermooi huidje van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
KuzZzZz..... |
![]() |
|
Als je goede foundation gebruikt, is het helemaal niet slecht voor je huid (je moet wel goed schoonmaken achteraf natuurlijk)...
Voor echt goede moet je wel wat geld neertellen, bv. ik gebruik Aéra Teint van Vichy, maar ook Shiseido of Lancome ofzo zijn goeie... Oja, en gebruik nooit foundation die donkerder is dan je eigen huidskleur, dat staat zo afzichtelijk lelijk... |
![]() |
|
elke ochtend en avond goed schoonmaken met zeepvrije en alcoholvrije gezichtsreinigingsproducten. Dat helpt bij mij t beste... En vooral dan nog afwisseling in de producten... Maar dat is bij mij zo. Wanneer ik 1 bepaald product iedere dag gebruik, lijkt t net of t niet meer helpt. Vaag
![]() Maar oke, succes ermee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, mijn huid is gezond, d'r is helemaal níets mis met mijn huidt en ik kan dat dénk ik iets beter beoordelen dan jij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: