Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 13:36
Kastanje
Kastanje is offline
Hey,

Nou ik heb geen puistjes maar ik wil gewoon een mooie egaale(?)huid.
heeft er iemand goed tips?

Thnx

Kus
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:00
Blisz
Blisz is offline
hey,

weet niet wat je precies bedoelt....
maar ik heb dus allemaal van die rode vlekjes zeg maar door mijn huid....
weet iemand wat je daar aan kan doen?????? zou ik welk willen weten.....

KuzZzZz........
Oud 13-11-2002, 14:37
Quiana
Quiana is offline
Je huid zal nooit helemaal glad zijn,
altijd een btje rommelig, of met bobbeltjes ed.
Ik denk dat als je je huid gewoon goed schoon houd,
en er een btje zorgvuldig mee omgaat,
je al een heel end komt..
Oud 13-11-2002, 15:09
K-Cobain
K-Cobain is offline
Ga vooral geen foundation en troep gebruiken, daar wordt je huid echt niet beter van. (Dat lijkt alleen zo als je het op hebt, maar ondertussen raak je eraan 'verslaafd' omdat je er anders niet meer uitziet.)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:14
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
1x in de week scrubben
Oud 13-11-2002, 16:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ga vooral geen foundation en troep gebruiken, daar wordt je huid echt niet beter van. (Dat lijkt alleen zo als je het op hebt, maar ondertussen raak je eraan 'verslaafd' omdat je er anders niet meer uitziet.)
Valt wel mee, maar je moet gewoon je eigen kleur nemen (dus ook niet 1 kleurtje donkerder, echt gewoon je eigen kleur) en niet je hele gezicht vol smeren, om het maar ff zo uit te drukken.
Ik gebruik zelf een cover-up stick voor puistjes enzo of rode plekjes en vervolgens een lichte poeder d'r over heen.
Je ziet amper dat ik make-up op heb (en dat is dus niet alleen mijn mening, maar ook die van anderen) en toch lijkt m'n gezicht een stuk egaler.
Maar helemaal zal nooit lukken, je moet dus ook zeker niet een extra laag erop gaan doen ofzo, wanneer je naar jou mening te veel ziet. Dan wordt 't er wél alleen maar lelijker op!
Oud 13-11-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
ja, k weet precies wat je bedoelt
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:30
Snufje
Snufje is offline
Verzorg je huid op een gezonde manier, met bijvoorbeeld oil of olaz en andere creme'pjes.. Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:31
Toscane
Toscane is offline
Veel water drinken helpt ook.
Oud 13-11-2002, 17:44
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Hmm ja ... toen was ik nog jong en dom

En het is nog erger, niet alleen dat JIJ er verslaafd aan raakt omdat je beter lijkt uit te zien, maar je huid wordt er slechter van, waardoor je steeds moet doorgaan die troep te gebruiken, waardoor je huid weer slechter wordt ... eindeloos.
Oud 13-11-2002, 19:04
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef:
Hmm ja ... toen was ik nog jong en dom

En het is nog erger, niet alleen dat JIJ er verslaafd aan raakt omdat je beter lijkt uit te zien, maar je huid wordt er slechter van, waardoor je steeds moet doorgaan die troep te gebruiken, waardoor je huid weer slechter wordt ... eindeloos.
Ja idd. Maar ff voor de duidelijkheid mensen: ik doe dit niet hoor ghehe... Ik weet dit van mn nicht die dat ook deed. En sowieso is dit algemeen bekend tog??
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:18
Verwijderd
Dat foundation slecht is, is onzin.. Ik heb soms wat foundation op, vrij duur spul, maar énorm goed. 't Voed je huid en sinds ik het gebruik, gebruik ik het steeds minder , want m'n huid wordt steeds zachter en minder vlekkerig... Misschien ligt het aan mij, maar ik ben echt super tevreden over dat spul, deed het eerst bijna elke dag op, nu alleen nog als ik echt opgetut ergens naartoe moet (bruiloft) en ook maar een klein kloddertje, niet geplamuurd ofzo...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:26
Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
Moonboy schreef:
Hey,

Nou ik heb geen puistjes maar ik wil gewoon een mooie egaale(?)huid.
heeft er iemand goed tips?

Thnx

Kus

kijk es op www.blackanddecker.com daar verkopen ze schuurmachines
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 05:39
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ja idd. Maar ff voor de duidelijkheid mensen: ik doe dit niet hoor ghehe... Ik weet dit van mn nicht die dat ook deed. En sowieso is dit algemeen bekend tog??
Ja hoor

Hoef je geen persoonlijke ervaring mee hebben, is genoeg om een beetje om je heen te kijken.
Oud 15-11-2002, 12:18
xlesjuhx
xlesjuhx is offline
Als je 's avonds je gezicht goed schoonmaakt, is er nix ergs aan foundation.Ik gebruik zelf soms wat poeder; dat vind ik persoonlijk wat fijner dan dat vloeibare.Maar wat foundation helpt zelfs om je huid te beschermen tegen de stoffen/bacteriën enzovoorts van buitenaf.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:19
Denise84
Denise84 is offline
veel water drinken, je gezicht elke ochtend + avond goed schoonmaken, er een paar keer in de week een cremepje opsmeren, scrubben, maskertje
Oud 16-11-2002, 14:21
Yamyam
Yamyam is offline
Stoombadjesssss!
Het superste werkt t om t elke dag te doen, maar dat vind ik zo zonde van al dat water.
Water zo heet mogelijk in afwasbak gieten, handdoek over je hoofdje en tadaaaaa! Je kan er ook kruidenthee of zo in gooien, ruikt t ook nog lekker!
Krijg je echt supermooi huidje van.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:58
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
xlesjuhx schreef:
Maar wat foundation helpt zelfs om je huid te beschermen tegen de stoffen/bacteriën enzovoorts van buitenaf.
Waar slaat dat nou weer op? Dat is echt grote onzin! Creme beschermt je huid, niet foundation of poeder! Dat stopt alle porien vol.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:42
the_conquer
the_conquer is offline
probeer een schuurmachine werkt gegarandeerd mooi egaal en zonder splinters
Oud 21-11-2002, 10:14
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Waar slaat dat nou weer op? Dat is echt grote onzin! Creme beschermt je huid, niet foundation of poeder! Dat stopt alle porien vol.
creme ook... maarja, creme is wel goed, als je daarna wat poeder op doet en savons goed schoonmaakt is het echt niet slecjt voor je huid hoor... mijn huid zag er vroeger zonder make up lelijker uit dan nu zonder make up.. terwijl ik nu wel poeder op doe tegen glimmen... als je het maar savons eraf haalt voordat je gaat slapen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:24
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef:
creme ook... maarja, creme is wel goed, als je daarna wat poeder op doet en savons goed schoonmaakt is het echt niet slecjt voor je huid hoor... mijn huid zag er vroeger zonder make up lelijker uit dan nu zonder make up.. terwijl ik nu wel poeder op doe tegen glimmen... als je het maar savons eraf haalt voordat je gaat slapen
Heb ik dus ook, mijn huid is nu véél beter dan voordat ik ooit poeder/creme/foundation op eb gedaan... Super zacht en egaal
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:25
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Heb ik dus ook, mijn huid is nu véél beter dan voordat ik ooit poeder/creme/foundation op eb gedaan... Super zacht en egaal
Slecht is iets anders dan denkden en zien dat het slecht is. Jij zegt dat het zacht voelt, maar je weet niet hoe je huid er over 10 jaar uitziet en of het je huid van binnen aantast.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:10
-=*~!lja~*=-
-=*~!lja~*=- is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Dat foundation slecht is, is onzin.. Ik heb soms wat foundation op, vrij duur spul, maar énorm goed. 't Voed je huid en sinds ik het gebruik, gebruik ik het steeds minder , want m'n huid wordt steeds zachter en minder vlekkerig... Misschien ligt het aan mij, maar ik ben echt super tevreden over dat spul, deed het eerst bijna elke dag op, nu alleen nog als ik echt opgetut ergens naartoe moet (bruiloft) en ook maar een klein kloddertje, niet geplamuurd ofzo...
welke is dat dan?

KuzZzZz.....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Als je goede foundation gebruikt, is het helemaal niet slecht voor je huid (je moet wel goed schoonmaken achteraf natuurlijk)...
Voor echt goede moet je wel wat geld neertellen, bv. ik gebruik Aéra Teint van Vichy, maar ook Shiseido of Lancome ofzo zijn goeie...

Oja, en gebruik nooit foundation die donkerder is dan je eigen huidskleur, dat staat zo afzichtelijk lelijk...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Slecht is iets anders dan denkden en zien dat het slecht is. Jij zegt dat het zacht voelt, maar je weet niet hoe je huid er over 10 jaar uitziet en of het je huid van binnen aantast.
Sorry, maar mijn huid is super gezond...

Merk = Vichy
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:45
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Sorry, maar mijn huid is super gezond...

Merk = Vichy
Excuses aanvaard
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 15:42
sas_andrea
sas_andrea is offline
elke ochtend en avond goed schoonmaken met zeepvrije en alcoholvrije gezichtsreinigingsproducten. Dat helpt bij mij t beste... En vooral dan nog afwisseling in de producten... Maar dat is bij mij zo. Wanneer ik 1 bepaald product iedere dag gebruik, lijkt t net of t niet meer helpt. Vaag

Maar oke, succes ermee.
Oud 25-11-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Nu nog wel ja... als je maar weet dat een normale huid zonder al die crap middeltjes gezonder is dan al die shit die je erop flikkert. Hoe grof je huid er ook uit ziet, hij is wel gezonder. Denk je dat zo'n babyhuidje gezond is? Ik denk van niet eerlijk gezegd.
'k Heb geen babyhuidje hoor, 't is gewoon geen crap en ik flikker het er ook niet op...

En ja, mijn huid is gezond, d'r is helemaal níets mis met mijn huidt en ik kan dat dénk ik iets beter beoordelen dan jij
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 20:42
Marshall
Marshall is offline
met die van mij ook niet .. hij is alleen te gevoelig dus snel droog en snel vet... = niet leuk...

als hier tips voor zijn, let me know.. je zou by the way de eerste zijn
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 15:09
REIE
REIE is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
met die van mij ook niet .. hij is alleen te gevoelig dus snel droog en snel vet... = niet leuk...

als hier tips voor zijn, let me know.. je zou by the way de eerste zijn
Als je huid droog is kan je er "verfrissende en hydraterende" lotion ofzo van nivea erop doen.

REIE
Oud 27-11-2002, 21:59
Verwijderd
Citaat:
benchMarc schreef:
Huidt nog wel? Ik huid, hij huidt, wij huiden....

En vertel eens waar ik jouw huid beoordeel? Ik heb nergens iets over je huid gezegt, ik heb alleen gezegd dat het troep is wat je erop smeert. Ook al zeg je van niet, het is wel zo. Hoe weet jij nu of het wel of geen troep is? In reclame's is alles top :/
Ach man, zeik niet, ik kies er zelf voor het te gebruiken, of niet soms? En ík vind het super fijn spul, en als mijn huid over tig jaar helemaal dood is, pech voor mij toch? Als jij bevooroordeeld bent over gezichtsspulletjes, jou gemis, niet het mijne.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 12:54
Mariebel
Mariebel is offline
Ja ik weet niet of het voor een ander werkt, maar dit doe ik:
- veel water drinken
- geen make-up (krijg ik pukkels van)
- 's ochtends en 's avonds goed reinigen
- dagcrème en nachtcrème gebruiken
- één keer in de week scrubben
- één keer in de week maskertje
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 21:58
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
REIE schreef:
Als je huid droog is kan je er "verfrissende en hydraterende" lotion ofzo van nivea erop doen.

REIE
tja zover was ik al.. en ook lotions op oliebasis en scrubs op oliebasis helpen maar ja.. kun je niet ff een wondermiddeltje voor me verzinnen???
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:39
REIE
REIE is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
tja zover was ik al.. en ook lotions op oliebasis en scrubs op oliebasis helpen maar ja.. kun je niet ff een wondermiddeltje voor me verzinnen???
Gepolitoerde betonplaten worden al eeuwenlang door Chinese stammen gebruikt om de huid mooi glad te maken voor polygame trouwceremonies...

REIE
Oud 29-11-2002, 20:22
sterre
sterre is offline
wel... het schijnt hé, dat hoe meer je sex hebt, hoe gladder je huid wordt...
Oud 29-11-2002, 20:55
Marshall
Marshall is offline
sorry reie.. ga toch eerst de oplossing van sterre uitproberen... op de een of andere manier is dat net iets aantrekkelijker

als t om beton gaat weet ik in ieder geval bij wie ik moet zijn..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten