Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2002, 22:17
Angerfist
Angerfist is offline
Ik heb van een paar mensen gehoord dat aftrekken bij mannen en een erectie krijgen slecht is voor de spiermassa ,is dat zo of wie weet er wat meer van .Ik doe zelf fitness en heb een vriendin en merk nieks ervan dat m;n spieren achteruit gaan
Oud 26-11-2002, 10:24
Gatara
Gatara is offline
Hehe
ik denk dat je spieren juist getraind worden

Of die van je vriendin
Oud 26-11-2002, 12:28
Severus
Severus is offline
Misschien krijg je een soort aftrek-RSI als je je te veel aftrekt.

Ripper
Oud 26-11-2002, 13:01
SpiritX
SpiritX is offline
Voor de opbouw van spieren zijn eiwitten nodig (?), sperma bestaat voornamelijk uit eiwitten. Misschien dat daar het verband ligt? Mij lijkt het iig verwaarloosbaar .
Oud 26-11-2002, 13:05
Verwijderd
Euhm, ik las ergens iets. Het gaat niet zozeer om je spiermassa, maar had iets te maken met een bepaalde stof. Hmm, kom er nu niet op.

Het gaat daarbij dan ook niet om de handeling zelf, maar de mate waarin je sperma produceert oid.

Mijn mnemoniek schiet me tekort, vrees ik.
Oud 26-11-2002, 17:52
mathfreak
mathfreak is offline
Ik masturbeer zelf 1 tot 2 keer per dag en ik kan je verzekeren dat het geen enkele nadelige gevolgen heeft, dus zeker ook niet voor je spiermassa.
Oud 26-11-2002, 18:02
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
SpiritX schreef:
Voor de opbouw van spieren zijn eiwitten nodig (?), sperma bestaat voornamelijk uit eiwitten. Misschien dat daar het verband ligt? Mij lijkt het iig verwaarloosbaar .

hmm ik dnek dat je gelijk hebt ,ik eet veel eiren en eiwitt en spuit het daarna te vaak uit niet goe dus voor m;n spieren
Oud 26-11-2002, 18:11
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
er wordt constant geproduceerd. Bovendien duurt het 3 maanden om een zaadcel te maken.

Ze overleven 3 weken... er wordt constant maximaal doorgeproduceerd dus dat lijkt me het punt niet.

Ik had ook gehoord dat sex en masturbatie in mindere mate leiden tot meer testosteron in het bloed = meer kracht.

Daarnaast wordt je armspier meestal ook getraind

Ik zou geen basissen weten waarom dit waar zou zijn.
Oud 26-11-2002, 18:20
Unexplained
Unexplained is offline
Ach, die mindere spiermassa neem ik maar voor lief
Oud 26-11-2002, 18:29
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Ik had ook gehoord dat sex en masturbatie in mindere mate leiden tot meer testosteron in het bloed = meer kracht.
testosteron stimuleert idd spiergroei. anabole steroïden zijn gebaseerd op testosteron
Oud 26-11-2002, 18:54
Verwijderd
ja, en je wordt er ook blind van
Oud 27-11-2002, 14:41
REIE
REIE is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
Ik heb van een paar mensen gehoord dat aftrekken bij mannen en een erectie krijgen slecht is voor de
Kan dit misschien enkel slecht zijn voor de spiermassa in de penis, en niet die van het gehele lichaam?

REIE
Oud 28-11-2002, 19:05
ekki
ekki is offline
broodje aap.

en in je penis zitten geen spieren, maar wel een zwellichaam.

deze topic wordt gesloten, omdat hij helemaal nergens over gaat. als je het er niet mee eens bent, stuur me dan maar even een berichtje (zie info). wel graag met bron, waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.

Regels voor berichten