Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar niemand overtreft Michel Wuyts ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien niet altijd even serieus. Maar liever dan die dodelijk saaie wedstrijdanalyses van Hans Kraay bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad, Hans Kraay. Hij heeft er wel kijk op, maar het is inderdaad dodelijk saai. Hij is nu collega van mijn grote helden Hugo 'Zeiker' Camps en Johan 'Schoorsteen' Derksen ![]()
||
Citaat:
De naam van die man is Stekelenburg, maar ik vergeet altijd of het Jan of Johan is. Ik denk Jan. Dan is Johan burgemeester van Tilburg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind mart smeets echt super goed. vet rustig, hij heeft er verstand van. hij leeft zich heel erg in.
|
Ik vind Evert Ten Apel maar een brabbelaar.
![]() Eddy Poelman, Frank Snoeks en Theo Reitsma vind ik de besten van de voetbalcommentatoren. En Jean Nelissen blijft geweldig he ![]() ![]() En die ene die altijd commentaar geeft bij de Formule 1 vind ik echt slecht ![]() ![]() Hugo Walker mot terugkomen!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ben wielerfan, vind zijn boeken en colums wel goed maar zijn verslag niet zo daarom kijk ik Naar Michel Wuyts op de Belg of een goede belende van mij de neef van Jean Nelissen, Danny Nelissen, commentator van eurosport. Oh en Hugo Walker is goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Scholieren.com kampioenschap snelschrijven. KleineTomaat | 74 | 10-03-2005 23:47 | |
Vrije tijd |
tv-rechten voetbal eredivisie BarbapapaX | 57 | 22-11-2004 19:22 | |
Vrije tijd |
Sportprogramma's BarbapapaX | 12 | 07-08-2004 19:31 | |
Vrije tijd |
PSV-Ajax Verwijderd | 83 | 30-10-2003 17:09 | |
Vrije tijd |
Sport Commentaar EmilioFCG | 14 | 29-01-2002 20:05 |