Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders weten dat ik rook, ik rook thuis ook en mijn moeder weet dat ik af en toe blow en dat vind ze wel goed, als ik het maar niet te vaak ga doen. Mijn vader weet daar niks vanaf en die moet het ook maar niet weten want dan heb ik geen benen meer... Ik mag eigenlijk ook niet roken van hem dus laat staan blowen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
me ouderz moeten ut wel weten want soms ruikt het er zoooo naar... vooral een keer dat iemand een joint aan stak in de woonkamer... maar ze hebben het er met mij nooit echt over gehad...
ze zeiden wel laatst toen ze met vrienden aan het praten waren dat ze het jammer vonden dat er geen coffeeshop in Leidschendam is... (daar woon ik) |
![]() |
|
![]() |
Ze weten dat ik rook.
Vast ook wel dat ik blow ik heb zovaak ergen PER ONGELUK een wietzakje laten zitten in een tas ofzow en dan als je thuiskomt erachter komen dat je moeder die heeft leeggehaald en in de was gegooid heeft.OEPS! maar ja ze heeft et er nog nooit over gehad ik heb welleens in de tuin met een vriendin een jointje zitten roken toen de buurvrouw eraan kwam heel de tijd die joint achter me rug houden ze had et wel door! ![]() [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (18-01-2002).]
|
Mijn ouders weten niet dat ik rook en dat wil ik ook heel graag zo lang mogelijk zo houden. Ze worden echt helemaal gek (vooral mn moeder) als ze weten dat ik rook. Als ze weten dat ik ooit heb geblowd zouden ze volgens mij niet eens zo heel boos reageren, roken zouden ze in ieder geval erger vinden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn ouders weten dat ik blow en andere dingen die god verboden heeft. mijn (oudere)broer was eens een keer mee uitgegaan, en zei de volgende dag tegen mn ouder:"ja ze wilden weer gaan blowen, toen ben ik maar naar huis gegaan" eikel!, was wel lachen met zijn huisgenoten, moest hij werken, zat ik bij een huisgenote op de kamer een film te kijken, komen haar vrienden, toen kwamen de joints achter elkaar voorbij haha
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Onze dochter van 14 blowt. Adviezen gevraagd. Close2U | 20 | 16-04-2016 10:07 | |
De Kantine |
Why fight the Saai when you know who will win? #880 Verwijderd | 500 | 22-02-2010 13:14 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Hoevaak? M.S. Seal. | 44 | 05-05-2003 10:16 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |