Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik heb een aantal vragen: Blow je? Ja hoevaak doe je het? ligt eraan, paar keer per maand hoeveel geld geef je eraan uit? vrij weinig Hoelang doe je met een gram wiet? 2/3 dagen hoeveel joints bouw je uit een gram? 3/4? weten je ouders dat je blowt? Ja en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? met vriend(in)en. en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? soms
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Blow je?
-yesm hoevaak doe je het? -dagelijks hoeveel geld geef je eraan uit? -30 euro per week ofzo Hoelang doe je met een gram wiet? -hangt er vanaf, meestal 1 dag, soms 2 hoeveel joints bouw je uit een gram? -2 tot 4 weten je ouders dat je blowt? -yep en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? -allebei en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? -zelden |
![]() |
|
Hallo,
ik heb een aantal vragen: Blow je? ->ja hoevaak doe je het? -> alleen in het weekend, op vrijdag en zaterdag avond hoeveel geld geef je eraan uit? -> +/- 15 euro per maand Hoelang doe je met een gram wiet? -> 3 avonden ongeveer hoeveel joints bouw je uit een gram? -> 3 tot 4 weten je ouders dat je blowt? -> ja en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? -> ik blow ook wel alleen, meestal met een goed boek of goede film erbij en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? -> negen van de tien keer niet, vaak alleen op feestjes drink
||
Citaat:
|
Blow je?
ja hoevaak doe je het? ehm 5 dagen in de week gem hoeveel geld geef je eraan uit? geen id verschilt tussen de 12 en 17 euro per week Hoelang doe je met een gram wiet? geen id hoeveel joints bouw je uit een gram? 2 tot 4 weten je ouders dat je blowt? ja en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? alleen en met vrienden en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? yep pilsje gaat er altijd wel in ![]()
||
Citaat:
Zijn dat kleine jongo's of van die fieze sjekjongo's????
Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 11:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar als jij voor 5 gram koopt dan zit dan gooi je dat in 1 joint?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
blow je?
ja hoevaak doe je het? dagelijks hoeveel geld geef je eraan uit? 10/15 euro per week, maar we verdelen de kosten meestal. Hoelang doe je met een gram wiet? 2/3 dagen hoeveel joints bouw je uit een gram? +/- 3 weten je ouders dat je blowt? ja, sinds kort. en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? de laatste tijd altijd met vrienden, eerst ook wel 's alleen. en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? wel 'n paar x gedaan, maar ik drink niet meer.
|
![]() |
Blow je?
zo nee: o zo ja: hoevaak doe je het? vaak hoeveel geld geef je eraan uit? veel Hoelang doe je met een gram wiet? 1 dag hoeveel joints bouw je uit een gram? 3 weten je ouders dat je blowt? misschien, wat boeit het en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? allebei, in me up en met vrienden en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? soms vodka |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Blow je?
ja hoevaak doe je het? bijna iedere dag hoeveel geld geef je eraan uit? tussen de 15 en 25 euro per week Hoelang doe je met een gram wiet? niet lang ![]() hoeveel joints bouw je uit een gram? 2 - 4 weten je ouders dat je blowt? ja en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? soms alleen, vaker met vriende en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? als ik op dat moment alcohol heb wel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik blow zo'n 3x in de week..
En gram weed kost me 5 euro.. een gram hasj ook Van weed draai 3 jointjes, van hasj 2 maar daar donder ik wel veel in.. ![]() Ik rook liever hasj omdat je er minder rode ogen van krijgt, en ik mezelf beter onder controle heb.. maar het is en blijft een feit 4 mij .. Ik vind weed lekkerder ![]()
|
![]() |
Euh... Me ouders weten ervan, keuren het niet goed, maar ik kan gewoon eerlijk zeggen : ja iok heb geblowed..
Ik drink er wel eens alcohol bij, maar dat valt niet altijd even goed.. wordt er soms alleen maar sloom van, de andere keer.. wordt ik er heel actief van.. Ligt denk ik aan mijn stemming ![]()
||
Citaat:
hgm ik bedoelde 5 euro ipv 5 gram hehe maar ok je hebt wel gelijk 4 uit een gram zijn idd sjekjointjes maar ik heb liever 3 milde jointjes over heel de avond dan 1 goede
||
Citaat:
|
als ze nou eens wiet op die tafels neerlegde dan zouden ze alles goed vinden in het kabinet.
wiet is de grootste reden dat ik naar het mbo ga. want moeder kwam met een goed idee om naar het mbo te gaan. en ik was knetter en ik snapte er niks van en ik zei gewoon ja en zo is het velopen
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als er alcohol is |
![]() |
|
![]() |
Blow je? ja
hoevaak doe je het? vroeger elke dag ![]() hoeveel geld geef je eraan uit? niet zoveel, soms koop ik voor 5/10E maar meestal rook ik mee met andere Hoelang doe je met een gram wiet? een avond? hoeveel joints bouw je uit een gram? weet ik niet weten je ouders dat je blowt? nee en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? alleen met vrienden en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? ja
|
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo, ik heb een aantal vragen: Blow je? ja: hoevaak doe je het? paar x per maand hoeveel geld geef je eraan uit? 10 eur. p maand? Hoelang doe je met een gram wiet? verschillend. hoeveel joints bouw je uit een gram? 2,3 weten je ouders dat je blowt? jup en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? met vriend(in)en en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? Jawel
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hallo,
ik heb een aantal vragen: Blow je? Ja hoevaak doe je het? Verschilt van een aantal keer per week tot 1 keer in de week of zelfs 2 weken, maar meestal minimaal wel 2 keer per week hoeveel geld geef je eraan uit? Hangt er vanaf, soms koop ik niks in een week en smoke ik emt vrienden en soms haal ik 5 gram in een week Hoelang doe je met een gram wiet? Hangt er ook vanaf, soms 1 avond, soms 2 of 3 dagen hoeveel joints bouw je uit een gram? Gemiddeld 3 weten je ouders dat je blowt? Ja en als je blowt, blow je dan ook wel een alleen of alleen maar met vriend(in)en? Vrienden en vriendinnen, blow nooit alleen en als je blowt, drink je dan ook nog alcohol erbij? Soms, als ik uitga dan drink ik altijd wel en soms smoke ik voor of nadat ik uitga |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke sport,hoevaak per week en waarom? lakyie | 369 | 29-06-2013 21:01 | |
Seksualiteit |
hoevaak achtermekaar klaarkomen netty_dushi | 30 | 14-02-2007 16:09 | |
Eten & Drinken |
Hoevaak? ikkuh15 | 18 | 20-05-2006 01:09 | |
Seksualiteit |
Hoevaak per week? Ireentje | 32 | 16-04-2003 16:10 | |
Seksualiteit |
Hoevaak masturberen de meisjes eigenlijk. EMINEM17 | 48 | 22-06-2002 15:00 | |
Vrije tijd |
kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak? Chill | 36 | 14-05-2002 19:32 |