Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 19:26
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Dit heb ik namelijk gehoord.. ik heb er helemaaallll geen verstand van, maar vrienden van mij denken dat een andere vriend van mij in een 'trip' is blijven hangen, na het gebruiken van opium ofzoies? ies wazigs... (ben de naam ff kwijt)

Jullie enig idee?!?!?!?! hijs namelijk helemaal knettergek en wel leuk en lief enzo, maar hij doet zo raar..

Xxx vis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2002, 20:22
OO-PIN
OO-PIN is offline
je kan idd wel in je trip blijven hangen, ja. maar dit gebeurt heel zelden (meestal bij dingen als paddo's en LSD), en meestal bij een te grote dosis.
Kan ook gebeuren als men mentaal niet goed verbereid is op de trip of een combinatie van de opgesomde redenen

[Dit bericht is aangepast door OO-PIN (14-01-2002).]
Oud 14-01-2002, 20:34
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Volgens een vriend (drugsexpert) is het een sprookje. Wel kan je voor je gevoel jaren blijven trippen. Omdat trippen tijdloos is.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:05
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik ken iemand, en die heeft een half jaar lang ziek op bed gelegen, durfde zijn huis niet meer uit en had continu zelfmoord neigingen.
Deze jongen was zowiezo niet al te helder, maar na die ene PaddoTrip was het wel flink mis.
Nu is ie er weer bovenop.

Verder ken ik nog iemand, die had op een zaterdag paddoos gegeten en maandag op school was hij nog aan het trippen, er viel een kast op zijn hoofd <??> en heeft een week ziek thuis gelegen.

een tripje kan soms wel errug lang duren.
Oud 14-01-2002, 21:34
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
ik ken iemand, en die heeft een half jaar lang ziek op bed gelegen, durfde zijn huis niet meer uit en had continu zelfmoord neigingen.
Deze jongen was zowiezo niet al te helder, maar na die ene PaddoTrip was het wel flink mis.
Nu is ie er weer bovenop.

Verder ken ik nog iemand, die had op een zaterdag paddoos gegeten en maandag op school was hij nog aan het trippen, er viel een kast op zijn hoofd <??> en heeft een week ziek thuis gelegen.

een tripje kan soms wel errug lang duren.
Dat is wat anders dan in een trip blijven hangen. Je kan wel flashbacks krijgen. Hangt af van je aanleg van psychose/schizofrie.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 06:36
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
Dat is wat anders dan in een trip blijven hangen. Je kan wel flashbacks krijgen. Hangt af van je aanleg van psychose/schizofrie.

Hmmzz, ik vind het maar raar, vrienden van mij denken het hoor, want ik kende die jongen helemaal niet voooor die 'trip' maar hijs 27 ! duss kweet ut eg niej!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 23:58
~SylpH~
~SylpH~ is offline
ik denk niej dat je egt in een trip kunt blijven hangen, je kunt zeker wel flashbacks krijgen en het kan zijn dat je het niet aankunt, waardoor je er idd schizofreen ossow kunt worden (als je er aanleg voor hebt), wat missgien wel een beetje in de buurt komt van in een trip blijven hangen?
Oud 16-01-2002, 06:38
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
ja ik weet het oowk niet , maar een goeie vriend vertelde het me dus ik dacht ik wist niet of het wel of niet kon.. dus ik d8 , ASK!!! !
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 19:28
Black Reina
Black Reina is offline
als je te vaak en veel te veel tript kun je er in blijven hangen jah.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 06:28
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
als je te vaak en veel te veel tript kun je er in blijven hangen jah.
Hmmzz, je bent wel in de minderheid.. maar k gloof je bes hoor

Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:54
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Hmmzz, je bent wel in de minderheid.. maar k gloof je bes hoor

zelf van dicht bij meegemaakt en zelf ook wel s gehad en heb er af en toe nog last van, en dat dan nog maar na 1 keer!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 14:43
BlackMystery
BlackMystery is offline
volgens mij is het als je het te veel doet
dan begin je volgens mij zelf te geloven dat je echt zo bent
is ook maar meneige stelling
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 19:25
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
volgens mij is het als je het te veel doet
dan begin je volgens mij zelf te geloven dat je echt zo bent
is ook maar meneige stelling

Die persoon zelf heeft er iig geen ideeeee van! Die segt , Ik ben wat ik ben , klaar! Alleen onze vrienden denken het!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 09:37
Günther
Günther is offline
theorertisch gezien kan het niet want de stof raakt zowiezo uitgewerkt, maar als je geestelijk er verkeerd op voorbereidt hebt (of een aanleg hebt voor een soort paranoide) dan kun je wel het gevoel hebben dat je in een trip bent blijven hangen. (dat wil niet zeggen dat een trip niet lang kan duren, ligrt eraan welke stof je gebruikt maar het hangt ook van de persoon af)

mzzl
Oud 21-01-2002, 19:15
*meissie*
*meissie* is offline
je ken zeker in een trip blijven hangen, een bekende van me is dat ook gebeurd, en het kan heel je leven verkankeren ( sorry voor het taalgebruik)
Oud 22-01-2002, 14:13
Drazzic
Drazzic is offline
kijk als je paddo's gaat gebruiken.. moet je echt gewoon goed voorbereiden het is niet iets van.. je ziet een vriend kom naar je toe wil je paddo's okw... ff eten klaar joepie relax..

ik neem er gewoon een hele dag vrij voor en zorg dat er niks anders die dag is.. dag van te voren spul halen en relax slapen.. volgende morgen verzamelen bij vriend(meetsal doen we het met minder dan 10 personen) we gaan bij iemand binnen zitten (waar ouders weg van zijn)..

en nemen ze in.. zetten relaxte muziek op en gaan relaxt op de bank zitten... dan pakken we pak suiker voor als iemand bad trip gaan...

en dan relax !!!!!

niemand heeft tot nu toe eeen bad trip van ons gehad !!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:27
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
Citaat:
*meissie* schreef:
je ken zeker in een trip blijven hangen, een bekende van me is dat ook gebeurd, en het kan heel je leven verkankeren ( sorry voor het taalgebruik)

egttt??? kut zeg, ja iemand die ik ken heb het ook en die geloofd dat ie nooit meer gelukkig word en dat het leven niet kan zonder drugs enzo en ngo ergere dingen, maar da seg ik liefer niej.. maar zoies ist wel jah...

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 13:49
fsb_b3
fsb_b3 is offline
wel in een lift!
Oud 25-01-2002, 19:20
stb
stb is offline
Citaat:
fsb_b3 schreef:
wel in een lift!
hello, nou ik geleef echt dat je in een trip kan blijven hangen.
want volgens mij hang ik er zelf nog een beetje in.
ik had een keer een hele slechte ervaring, ietsje te veel geblowt.
sinds dien heb ik ook heel veel last van flachbacks. kut hoor!!!!
Oud 26-01-2002, 04:32
Spacey
Spacey is offline
Bij LSD is de kans dat je in een trip kan blijven hangen het grootst.
van andere drugs weet ik niet.
je kan overigens wel je hele leven in een trip blijven hangen.

lijkt me niet zo prettig.
Oud 26-01-2002, 14:37
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:
Dit heb ik namelijk gehoord.. ik heb er helemaaallll geen verstand van, maar vrienden van mij denken dat een andere vriend van mij in een 'trip' is blijven hangen, na het gebruiken van opium ofzoies? ies wazigs... (ben de naam ff kwijt)

je kan welzeker in een trip blijven hangen, maar van opium? dat is toch een verdovend en geen tripmiddel?

Jullie enig idee?!?!?!?! hijs namelijk helemaal knettergek en wel leuk en lief enzo, maar hij doet zo raar..

Xxx vis
ja, dat kan. simpel antwoord maar helaas wel waar.
gebeurt meestal als de trip bad gaat, maar dat hoeft niet per se.

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:34
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
ahhh wazig ofsow!!!
Nouja... kweeniej... kheb er zelf eg weinig verstand van , dus ik weet niet wat wat is ensow.. maar ok!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten