Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmmzz, ik vind het maar raar, vrienden van mij denken het hoor, want ik kende die jongen helemaal niet voooor die 'trip' maar hijs 27 ! duss kweet ut eg niej! |
![]() |
|
![]() |
ik denk niej dat je egt in een trip kunt blijven hangen, je kunt zeker wel flashbacks krijgen en het kan zijn dat je het niet aankunt, waardoor je er idd schizofreen ossow kunt worden (als je er aanleg voor hebt), wat missgien wel een beetje in de buurt komt van in een trip blijven hangen?
![]()
|
theorertisch gezien kan het niet want de stof raakt zowiezo uitgewerkt, maar als je geestelijk er verkeerd op voorbereidt hebt (of een aanleg hebt voor een soort paranoide) dan kun je wel het gevoel hebben dat je in een trip bent blijven hangen. (dat wil niet zeggen dat een trip niet lang kan duren, ligrt eraan welke stof je gebruikt maar het hangt ook van de persoon af)
mzzl
|
![]() |
kijk als je paddo's gaat gebruiken.. moet je echt gewoon goed voorbereiden het is niet iets van.. je ziet een vriend kom naar je toe wil je paddo's okw... ff eten klaar joepie relax..
ik neem er gewoon een hele dag vrij voor en zorg dat er niks anders die dag is.. dag van te voren spul halen en relax slapen.. volgende morgen verzamelen bij vriend(meetsal doen we het met minder dan 10 personen) we gaan bij iemand binnen zitten (waar ouders weg van zijn).. en nemen ze in.. zetten relaxte muziek op en gaan relaxt op de bank zitten... dan pakken we pak suiker voor als iemand bad trip gaan... en dan relax !!!!! niemand heeft tot nu toe eeen bad trip van ons gehad !! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
want volgens mij hang ik er zelf nog een beetje in. ik had een keer een hele slechte ervaring, ietsje te veel geblowt. sinds dien heb ik ook heel veel last van flachbacks. kut hoor!!!!
||
Citaat:
gebeurt meestal als de trip bad gaat, maar dat hoeft niet per se. |
![]() |
|
|