Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
thank you schat.
maar ik krijg gelukkig nu hulp. het moeilijkre er van is. het moet stikm gebeuren. mijn ma mag er niet van weten en de rest van de familie ook niet. het lekker geveol word opgeschrebven in je geheugen. je onthoud het lekker gevoel. maar goe dlady. jammer dat je je e-mail adres niet hebt geschrebven konden we mailen. maar je weet de mijn dus..... wie weet. ik zla wachten. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoelang duurt het dan voordat het uitgewerkt is?en weet je nog wel wat je doet? |
![]() |
|
![]() |
als je et veel doet krijg je best wel een probleem volges mij hoor. ja dat leg ook aan jezelf voor een deel natuurlijk maar ik ken iemand die is errug verslaafd aan crack en daar is geen normaal gesprek meer mee te voeren: hij vergeet alles(zelfs ze eige naam af en toe) hij geeft nerges meer om, best wel asociaal geworden en dat wassie eerst nie! dus ik zeg uitkijke met da spul
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ik weet dat het verslavend is, zeker voor iemand zoals ik, ik heb genoeg problemen nu, ik heb niet veel zelfvertrouwen, en dat zijn dingen die crack oplost, dus ik weet zeker dat ik verslaafd raak. ik ben al addicted aan weed(vrijwillig weliswaar,ik ga nie stoppen) maar je hoeft dus niet bang te zijn dat ik het zou willen proberen. als ik ooit miljonair word en mijn leven op orde krijg ga ik het heel misschien pas proberen. ik zou bovendien op dit moment toch niet weten waar ik een dealer zou kunnen vinden. maar toch ben ik zeer nieuwsgierig naar jouw ervaringen met crack. |
![]() |
|
crack is echt rotzooi en nog slechte dan gewoon coke (ik meende althans dat crack een aftreksel is van coke, gekookt ofzo). zou ik niet aan beginnen, coke kan je nog wel een keer hebben. maar niet te vaak doen, althans.
ik ken overigens iemand die alle drugs een keer heeft uitgeprobeerd. zal hem wel ns ff vragen.
||
Citaat:
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (26-01-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tis echt geweldig spul, maar van de 'bijwerkingen' op langere termijn wil je niks weten, geloof me! Tis kutspul, juist omdat het zo goed voelt.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
done/ to do's TraXarT | 75 | 03-04-2010 01:07 | |
Drugs & Alcohol |
ENQUETE voor mijn eindwerk Manni_D | 26 | 25-02-2008 14:49 | |
Drugs & Alcohol |
Kan drugsgebruik jou dichter bij God brengen? Freddy Godskind | 121 | 28-07-2007 14:19 | |
Drugs & Alcohol |
BNN laat verslaggevers zelf 'spuiten & slikken' Verwijderd | 419 | 11-03-2006 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Drugs & Alcohol |
Coke en verslaving Demiurge | 61 | 12-03-2004 19:32 |