Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je op housefeesten bent, zie je het ook regelmatig gebeuren. Ik heb ook veel mensen zien kotsen met gebruik van xtc. Vooral als het één van je eerste pillen zijn.
Mijn advies is dan ook; neem soms een rustpauze dan kan je lichaam ook weer even bij komen. Het is trouwens harstikke leuk zo'n rustpauze = emotioneel lullen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nou het was niet echt 1 van de eerste x dat ik slikte, maar over dat emotioneel lullen heb je echt super gelijk als ik slik doe ik het altijd met me vriend hij kan mij een beetje in de gaten houden als het mis gaat en ik hem geeft me een geruster gevoel als ik met hem slik en als we dan ff rustig ergens gaan zitten of zo (nou ja rustig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Normaal is het effect wat het bij de meeste mensen die dat gebruiken heeft.
Ik weet overigens niet of overgeven van pillen normaal is...ik ben op ontelbare (trance)feesten geweest, ik heb alles geslikt/gesnoven/gespoten zien worden. En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand ervan moest overgeven. Wel mensen die gewoon 'fout' zijn gegaan, drie uur als een junk in de hoek hebben gelegen, helemaal out, maar kotsen...nee, nog nooit. Benieuwd wat dat voor spul was dan. En nog iets: wie gaat er nu in een gewone discotheek slikken? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
is dit normaal? tess-xx | 16 | 06-06-2012 22:28 | |
Seksualiteit |
Is het normaal als je 13 bent en een penis hebt van 15cm DirtyTim | 1 | 16-03-2012 14:15 | |
Psychologie |
is dit normaal ? sweetie_87 | 43 | 21-11-2006 23:14 | |
Seksualiteit |
is het normaal m-unit | 11 | 31-08-2006 15:59 | |
Liefde & Relatie |
Is het normaal of helemaal niet?? Roffachick | 34 | 18-07-2005 21:39 | |
Liefde & Relatie |
Is het normaal dat exen zo met elkaar omgaan? wiebenik | 16 | 10-06-2003 21:07 |