Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 13:07
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
met nieuwjaarsnacht gingen we er natuurlijk even goed tegen aan in de discotheek mijn vriend nog een gewone vriend en ik hadden alledrie pillen geslikt(tulpjes), ik stond gewoon heel vrolijk uit me dak te gaan en te dansen me vriend stond voor me , en toen kwam helemaal uit het niets dat ik moest overgeven , het ergste nog de helft ging over me vriend, waarvoor ik me zo verschrikelijk schaamde nu nog steeds als ik erover nadenk, maar ik voelde helemaal niks aankomen, zou dat nou gewoon komen omdat ik pillen geslikt heb, en dat het allemaal ff iets te snel met me ging ofzo ???? ik snap er nu nog niets van namelijk, maar het was niet heftig daarna had ik ook geen enkel gevoel van misselijkheid en kon ik even vrolijk verder gaan.

BTW de andere vriend van ons had later die avond ook overgegeven maar voelde het wel gewoon uitkomen en was gauw naar de wc gegaan!!

[Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (09-01-2002).]
Oud 09-01-2002, 13:19
Locke
Locke is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
met nieuwjaarsnacht gingen we er natuurlijk even goed tegen aan in de discotheek mijn vriend nog een gewone vriend en ik hadden alledrie pillen geslikt(tulpjes), ik stond gewoon heel vrolijk uit me dak te gaan en te dansen me vriend stond voor me , en toen kwam helemaal uit het niets dat ik moest overgeven , het ergste nog de helft ging over me vriend, waarvoor ik me zo verschrikelijk schaamde nu nog steeds als ik erover nadenk, maar ik voelde helemaal niks aankomen, zou dat nou gewoon komen omdat ik pillen geslikt heb, en dat het allemaal ff iets te snel met me ging ofzo ???? ik snap er nu nog niets van namelijk, maar het was niet heftig daarna had ik ook geen enkel gevoel van misselijkheid en kon ik even vrolijk verder gaan.

BTW de andere vriend van ons had later die avond ook overgegeven maar voelde het wel gewoon uitkomen en was gauw naar de wc gegaan!!

[Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (09-01-2002).]
Komt me bekent voor ik had met oud en nieuw ook 2 pillen geslikt ( ying yang )en toen ging ik ff naar buiten en opeens ging ik kotsen snapte er zelf ook niks van want kheb me heel de avond niet kut gevoeld ..
Oud 09-01-2002, 14:23
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Haha, ik heb vaak genoeg mensen Roze of Blauwe slijmMassas uit zien kotsen die hadden geslikt, vrij normaal volges mij, je maag houdt niet zo van al die
chemo-reacties denk ik
Oud 09-01-2002, 18:01
In_flames
In_flames is offline
Ik heb nog nooit pillen geslikt, maar ik heb hetzelfde meegemaakt met weed. We hadden vet veel puur zitten blowen en toen moest ik opeens vet kotsen, maar wel terwijl ik een lachkick had . Stond ik daar te lachen en te kotsen. Dat was echt heel vet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 18:12
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Als je op housefeesten bent, zie je het ook regelmatig gebeuren. Ik heb ook veel mensen zien kotsen met gebruik van xtc. Vooral als het één van je eerste pillen zijn.

Mijn advies is dan ook; neem soms een rustpauze dan kan je lichaam ook weer even bij komen. Het is trouwens harstikke leuk zo'n rustpauze = emotioneel lullen .
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:34
Locke
Locke is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:
Als je op housefeesten bent, zie je het ook regelmatig gebeuren. Ik heb ook veel mensen zien kotsen met gebruik van xtc. Vooral als het één van je eerste pillen zijn.

Mijn advies is dan ook; neem soms een rustpauze dan kan je lichaam ook weer even bij komen. Het is trouwens harstikke leuk zo'n rustpauze = emotioneel lullen .
mja maar dat was niet een van me eerste keer ik denk dat het kom omdat ik het te vaak achter elkaar heb gedaan ..

Oud 12-01-2002, 16:30
Courtney
Courtney is offline
Het is heel normaal hoor! Ik ga vaak naar feesten en zie het wel vaker gebeuren; mensen die gewoon ff kotsen en daarna weer vrolijk verder feesten. Zelf heb ik ook weleens moeten kotsten na 4 pillen, alleen kwam er toen niks uit. Dat was pas vaag!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 17:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
dat zijn toch ook allemaal pma pillen??

Oud 12-01-2002, 17:11
Courtney
Courtney is offline
Citaat:
birthmark schreef:
dat zijn toch ook allemaal pma pillen??

Hoezo dat?

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 13:17
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
Onzekere Derk schreef:

Nou het was niet echt 1 van de eerste x dat ik slikte, maar over dat emotioneel lullen heb je echt super gelijk als ik slik doe ik het altijd met me vriend hij kan mij een beetje in de gaten houden als het mis gaat en ik hem geeft me een geruster gevoel als ik met hem slik en als we dan ff rustig ergens gaan zitten of zo (nou ja rustig ) dan komt alles er ineens uit IK WIL JE NOOIT MEER KWIJT, IK HOU VAN JE, JIJ BENT ECHT DE ENIGE VOOR MIJ enzo enzo best vaag maar dan weet je wel wat je aan de ander hebt!!
Oud 25-01-2002, 15:18
boeri
boeri is offline
Blue eyes een vraagje.
Wat is normaal?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:35
Verwijderd
Normaal is het effect wat het bij de meeste mensen die dat gebruiken heeft.

Ik weet overigens niet of overgeven van pillen normaal is...ik ben op ontelbare (trance)feesten geweest, ik heb alles geslikt/gesnoven/gespoten zien worden. En ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand ervan moest overgeven. Wel mensen die gewoon 'fout' zijn gegaan, drie uur als een junk in de hoek hebben gelegen, helemaal out, maar kotsen...nee, nog nooit. Benieuwd wat dat voor spul was dan.

En nog iets: wie gaat er nu in een gewone discotheek slikken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 17:23
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
nare man schreef:

ga maar naar time out daar word genoeg gesnoept daar hoeft het er niet eens oud en nieuw voor te zijn
Oud 25-01-2002, 18:04
xxkissxx
xxkissxx is offline
heeeeeeeeee had ik ook
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:33
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik en nog een paar vrienden van me ook, het is echt wel super hoor als ik zaterdagavond uit ga ben ik al moe van de hele dag werken en dan krijg ik bij het uitgaan al helemaal pijn aan me voeten, maar met dat op zeker niet, het maakt toch niet uit waar je het doet of je het nu in een gewone discotheek doet op een hardcore feest het gaat erom dat je bij ellebi de feesten zwaar uit je dak gaat en als ik daar door raar aangeken word in de disco dan boeit me dat niet ik heb enorme lol voel me goed en daar gaat het om bij het slikkuh van die dingen

Oud 29-01-2002, 12:08
FDCP_Blitzkrieg
FDCP_Blitzkrieg is offline
Eigen schuld dikke bult
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten