Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2: ik knuffel behoorlijk veel en snel. Tot ergenis aan toe van sommige mensen... ik vind het moeilijk om aan iemand duidelijk te maken dat ik die persoon lief vind, en dan maak ik het maar duidelijk met een knuffel ![]() |
![]() |
|
1. Bij vrienden en mensen die ik goed ken, ben ik best spontaan, maar anders ben ik vrij verlegen. (of ik doe spontaan om te verbergen dat ik verlegen ben) Op internet ben ik trouwens wel spontaan.
2. Ik hang niet snel bij mensen om hun nek. Dat doen ze maar bij mij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. En mensen raak ik niet zo snel aan... |
![]() |
|
Ik ben wel redelijk verlegen als ik mensen voor het eerst ontmoet. Maar daar bedoel ik eigenlijk ook wel mee dat ik niet meteen heel uitbundig ga doen tegen diegene, ik ben best afwachtend. Ik wil eerst weten hoe iemand is. En het ligt er ook aan wie. Als ik me niet helemaal op m'n gemak voel bij iemand, dan weet ik niet snel wat ik moet zeggen en word ik snel rood. Maar soms kan ik ook uren met iemand praten zonder dat ik die persoon echt ken. Dus ja...
Nee, ik ben niet heel erg plakkerig naar mensen toe. Alleen naar m'n beste vrienden toe. En dan ook niet in de zin van: goh laat ik ze 's allemaal lekker aflebberen ofzo... ![]()
|
Verwijderd
|
Vroeger was ik wel vaak verlegen, nu soms nog, maar dat is vaak alleen als ik niemand ken, dan ga ik maar stil in een hoekje staan.
Sinds ik mn vriend heb en me beter voel, ben ik ook socialer geworden. ik ben niet zo'n knuffel mensen wat betreft gewone vrienden. Een vriendin van me is wel zo en zij geeft me ook altijd wel een knuffel als we elkaar zien, maar uit mezelf zal ik dat nooit doen. 3 kussen ook niet... |
![]() |
|
Ik praat te graag...
Daar komt het bij mij een beetje op neer. Ik kan heel, heel, heel erg slecht tegen stilte. En als er dan een stilte valt praat ik liever nog over niets dan dat ik het stil laat zijn. Als er vrienden in de buurt zijn waar ik tegenaan kan praten dan ben ik vaak wel redelijk verlegen. Hoewel, ik weet niet of ik dan verlegen ben, maar ik zie het nut er niet van in allerlei nieuwe mensen te leren kennen terwijl ik het ook gewoon leuk kan hebben met mijn vrienden. Maar als er niemand in de buurt is dan ga ik wel snel met mensen praten die ik nog niet (zo goed) ken. Lichamelijk contact, tsja, ik heb er nooit zoveel problemen mee, maar ik zal zelf niet zo snel het initiatief nemen (ik knuffel alleen terug).
|
Verwijderd
|
1. Ik ben best verlegen, hoewel het wel minder wordt.. tot een jaar geleden ofzo zei ik bijna nix terug als iemand die ik niet (goed) kende iets tegen me zei, en nu praat ik wel wel veel meer terug.. ik begin zelf nog niet zo snel een gesprek, en in grote groepen ben ik ook nog best verlegen.. als het in groepjes van 2 tot 4 mensen is valt het wel mee.. en bij mensen die ik ken ben ik helemaal niet verlegen..
2. Ik raak niet snel mensen aan.. zeker geen spontane knuffelbuien ofzo.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
1. ik ben meestal wel spontaan, maar bij vreemden of gewoon soms ben ik verlegen, schijnt...tenminste dat werd me laatst verteld
![]() ![]() 2. dat ligt aan de persoon, als diegene t wel fijn vind, dan wel, anders niet, maar ik vind t zelf wel leuk om af en toe geknuffeld te worden of een kus te krijgen ![]()
|
![]() |
Ik ben heel erg spontaan,spreek gerust een vreemde aan etc.
Al kan ik me soms wel ongemakkelijk voelen als ik tussen een groepje sta met allemaal mensen die elkaar wel kennen etc.maar dat is vaak ook zo over. Aanrakerig ben ik helemaal niet,ik hou er niet van om continue aan andere mensen te plukken en andersom. Loopt soms wel hand in hand met een vriendinnetje,maar ik hoef iemand niet om de 5 minuten dood te knuffelen. Maar gewoon als begroeting geef ik goede vrienden wel een kus of knuffel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() zijn het dan niet 2 dezelfde dingen?
|
Verwijderd
|
1. Redelijk verlegen bij mensen die ik niet zo goed ken. Wel spontaan als ik vet vrolijk ben, maar zelfs dan durf ik niet zomaar dingen te zeggen ofzo, ben een beetje onzeker
![]() 2. Gewoon met mn vriendinnen geef ik ze wel een knuffel enzo maar andere mensen raak ik niet veel aan omdat ik ook niet echt weet hoe ze dat vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1.Verlegen, vooral bij mensen die ik niet ken en die ik toch wel mag. Bij mensen die ik ken ben ik gewoon spontaan. 2.Niet zo snel... alleen sommige mensen willen echt altijd knuffelen dus die geeft ik hun zin maar ![]() |
![]() |
|
spontaan is een
![]() maar ik geloof dat ik wel aardig spontaan ben, behalve als ik me niet op mijn gemak voel, dan wacht ik op toenadering van andere mensen en anders ben ik heel stil. Als ik een beetje te weinig slaap heb gehad (lees: chagrijnig) wordt ik ook heel stil, ipv me af te reageren op andere mensen Ik raak goede vrienden wel veel aan denk ik. Niet op de truttige manier; constant hand in hand/arm in arm lopen/ een hand leggen op iemand anders' hand als ze fietst. nej ...maar soms storm ik wel gewoon op anderen af en bespring ze ![]() ![]()
|
![]() |
In het begin ben ik een beetje stil en terughoudend, dan ga ik gewoon even met iemand praten en daarna ben ik wel iets spontaner.. Maar ik kom niet spontaan over omdat ik meestal zoiezo heel rustig en redelijk stil ben..
Mensen die mij knuffelen vind ik niet erg, maar uit mezelf knuffel ik niet zo heel snel, alleen mensen die ik echt ken.. Mn vriendinnen enzo.. |
![]() |
|
Bij mij zit er echt een wereld van verschil tussen. De ene keer ben ik verlegen en de andere keer spontaan, het ligt eraan hoe ik me voel en met wie ik waar ben en hoe ik ben.
En ik ben quite aanrakerig maar dan wel met mensen met wie ik close ben, als ik iemand af en toe op een concertje zie dan bespring ik diegene niet noch belaadt ik hem/haar met kussen.
|
Ik ben bij bekenden echt heeel spontaan, ik floep alles dr uit. Maar met onbekenden waar ik een beetje tegenop kijk, ben ik toch wel een beetje verlegen. Dat komt omdat ik mezelf ken en als ik dan mijn bek opentrek komt er altijd iets doms uit, echt iets heeeel doms dus dan kan ik beter mijn mond maar houden. Als ik iemand dan beter leer kennen, leren zij mij ook wel kennen omdat ik dan wel mijn bek opentrek
Ik ben alleen maar knuffelig bij echt goeie vrienden, ik moet ze echt al redelijk lang kennen. Ook dan heb ik zo mijn momenten hoor, ik ben wel een knuffeldier dan maar ik ken mn grenzen. Maar bijv arm in arm lopen daar doe ik nooit aan, dat vind ik echt belachelijk. |
![]() |
|
1. ben je verlegen of juist heel spontaan, of whatever?
dat verschilt heel erg per persoon, ik ben van mezelf altijd heel verlegen geweest... dat wordt wel wat beter maar vooral oudere mensen dan kank nog verlegen en onzeker worden opeens... maar met vrienden benk meer spontaan en doek vaker gekke dingen enzow 2. hoe snel raak jij mensen aan? krijgen ze om de minste geringste reden een dikke knuffel of doe je zoiets juist helemaal niet snel? neej ik knuffel nie om het minste en geringste... sommige mensen krijgen een knuffel als begroeting maar meestal gewoon zomaar een keertje als ik dr zin in heb, hoeft nie iets te zijn ofzow... maar dat doek ook nie zomaar met iedereen met een paar mensjes maar...
|
Verwijderd
|
1. ben je verlegen of juist heel spontaan, of whatever?
ben bes wel spontaan gloof ik... ![]() 2. hoe snel raak jij mensen aan? krijgen ze om de minste geringste reden een dikke knuffel of doe je zoiets juist helemaal niet snel vin ut leuk om mensen te knuffelen maar er zijn mensen die elkaar vaker knuffelen dan ik... |
![]() |
|
ik was vroeger heel erg verlegen. Nu valt dat wel mee, want met als ik werk wordt er van mij verwacht dat ik heel spontaan ben.
Dat heeft er echt voor gezorgd dat ik wat minder verlegen ben. Ik raak mensen helemaal niet zo snel aan, behalve als ik diegene echt heel goed ken en zelfs dan doe ik het niet echt veel, tenzij ze mij veel aanraken ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen nog even een toevoeging bij 1. Ik ben erg verlegen bij mensen tegen wie ik opkijk. Ben heel snel bang dat ze me opdringerig of irritant vinden.
|
![]() |
1) Ik geloof dat ik bij de meeste mensen overkom als spontaan. 'k ben vaak vrolijk en enthousiast, ook bij mensen die ik niet echt ken. Maar dat betekent niet dat ik nooit een keer stil of een beetje verlegen kan doen...
2) Ik ben best wel een knuffel persoon. Maar ik denk dat ik wel redelijk aan kan voelen wanneer iemand er geen behoefte aan heeft. Ik vind het ook leuk om uit het niets een kus te krijgen van een vriend/vriendin.
|
Ik kijk absoluut de kat uit de boom, maar het verschilt heel erg wat de situatie precies is. Tegen mensen van mijn leeftijd en dan vooral mensen die ik niet meteen kan plaatsen of waarvan ik denk hmmm, daar zou ik wel eens niet helemaal mee op 1 lijn kunnen liggen, ben ik in eerste instantie niet zo chatty. Dat beperkt zich dan meer tot de noodzakelijke conversaties. Maar soms praat ik ook juist wèl weer tegen mensen aan. Ik praat trouwens vaak veel makkelijker tegen oudere mensen dan tegen jonge. Stom eigenlijk.
Ik ben met vriendinnen wel knuffelig, en met vrienden soms. Met mijn zussen ook wel. Maar het is niet dat ik mensen direct bespring nee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Buurmeisje Little Phoebe | 53 | 06-09-2006 12:14 | |
Liefde & Relatie |
mannen vs. vrouwen Denise84 | 21 | 25-05-2003 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Lifestyle |
Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer* Pan Am | 249 | 28-12-2002 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Lief (yeah, I'm still alive!) Anne | 17 | 30-09-2002 17:08 |