Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 17:55
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik heb het een paar keer gedaan tot ik op een avond zo;n rood hartje geslikt heb ik werd er super misselijk van heb echt de halve avond boven de wc in de discotheek gehangen en een enorme kutavond gehad, de keren erop dat ik iets slikte al was het maar een halve en was het niet de zelfde soort pil werd ik er ook weer kotsmisselijk van, is het nou dat ik er niet echt tegen kan (lijkt me niet want daarvoor voelde ik me altijd echt super) of zal het gewoon tussen me oren zitten "de vorige keer ging kut dus zal het nu wel weer kut gaan" ik denk zelf dat dat het is....iemand enig idee of ervaring mee?
Oud 16-02-2002, 20:55
Requiem II
Requiem II is offline
Of er heeft gewoon troep in gezeten, is heel goed mogelijk, of je lichaam gaat allergische reacties vertonen - je kan er niet tegen.

Is het trouwens tegenwoordig nou verboden om pillen te laten testen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 12:26
Locke
Locke is offline
Combinatie met alcohol is fout jah maar ik denk eerder dat je lichaam het gewoon ff niet meer aan kan want als je elke week slikt sloopt het je helemaal neem dat maar van mij aan ..
Oud 18-02-2002, 12:00
Onzekere Derk
Onzekere Derk is offline
Citaat:
Locke schreef:
Combinatie met alcohol is fout jah maar ik denk eerder dat je lichaam het gewoon ff niet meer aan kan want als je elke week slikt sloopt het je helemaal neem dat maar van mij aan ..
Dat denk ik dus ook. Als het dezelfde felrode hartjes zijn zoals ik die ken, dan kon waarschijnlijk je lichaam het even niet meer aan.

Alcohol en xtc gebruik vind ik niet echt lekker samen. Het alcohol maakt het effect zwaarder (moeilijk uit te leggen). Je ziet weinig diepte. Het voelt gewoon anders. Dit is wetenschappelijk bewezen.

Wat ik eigenlijk wil zeggen:

Gebruik met verstand. Neem veel rustpauzes. Drink veel (niet teveel) en het belangrijkst geniet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten