Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ topicstarter Alvorens je je op een nieuwe (hard)drug stort, is het naar mijn idee vanzelfsprekend dat je OBJECTIEVE informatie bijeen zoekt. Bij ghb is bijv het juist doseren belangrijk. (Op nuchtere maag valt het sowieso beter. Als onervaren ghb gebruiker kun je beter niet gelijktijdig alcohol nuttigen -treed nl wisselwerking op-) iig, als je een voor jou onbekende harddrug gaat gebruiken, laat de info op bijv. http://www.jellinek.nl dan niet links liggen. Have fun, but take care ![]()
||
Citaat:
![]() ...Anyway, je hebt wel gelijk! Mij was in de veronderstelling dat het om een 16+ plusser ging.. ![]() Ik wacht het antwoord van de ts wel af, alvorens ik dingen ga 'promoten'... (Voor zover je dingen mag/ wilt/ kunt promoten)
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou zeggen begin met wiet
spacecake zou ik nog niet doen omdat het doseren nog redelijk moeilijk is. (sommige mensen gaan bad op 0,5 gram wiet sommige kunnen 2 gram hebben) Koop een pijpje en koop wiet (of hasj) rook wat puur. Op die manier kun je ff wennen en je ervaart de THC zonder tabak (wat wel wat space-iger is) Verder zijn paddo's ook wel goed te doen. Ik zou de 1e keer gewoon 1/2 portie mexicaanse nemen. Ach het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit WAT je neemt, als je maar zorgt dat je rustig begint (dus niet meteen 3 zegels LSD ofzow ![]() ps. over de leeftijd van de topicstarter. Het enige dat je van haar kunt weten is dat ze HAVO doet. Leeftijd ligt dus tussen de 13 en de 18 denk ik. (niet dat je daar veel aan hebt ![]()
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 04:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() GHB is een lichaamseigenstof, die binnen een dag is afgebroken.. (Ergo; 'ongevaarlijk'). ...Speed/xtc e.d. zijn schadelijker dan GHB. Als je een beetje frequent met ghb experimenteerd/ gebruikt, weet je pcies hoeveel je moet doseren und kun je ernaast óók alcohol drinken, zonder out te gaan. Don't mess with GHB!! ![]()
Laatst gewijzigd op 29-12-2003 om 11:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ....Btw, iemand die een overdosis speed/ xtc/ coke/ heroine whatSoEver heeft gehad, ziet er ook niet prettig uit ![]() Conclusie; na een od zie je er NIET uit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zal ik het opnieuw proberen? MissBips | 5 | 07-05-2003 22:51 | |
Seksualiteit |
geile dingen die anderen volgens jou MOETEN proberen??? Entheos | 33 | 19-04-2003 15:04 | |
Liefde & Relatie |
Zal ik het proberen Tamy | 11 | 15-03-2003 17:52 | |
Psychologie |
En we gaan proberen hier eens een positieve topic van te maken. Verwijderd | 28 | 28-03-2002 18:14 | |
Liefde & Relatie |
iets proberen met iemand waar je niet echt verliefd op bent? rozijntje | 9 | 06-03-2002 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Proberen... slipknot_rulezzz | 2 | 28-09-2001 19:57 |