Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 20:24
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ik heb net livin large gekocht van the sims, geld teveel :-) maar ik kan niet in die andere buurten komen. Weet iemand hoe je dat doet en of je er alleen met een bestaande familie in kan komen? Het staat nl. niet in de handleiding.

<Stinger>
Oud 02-01-2003, 20:30
Frank
Frank is offline
bovenin zie je een pijl naar links en een pijl naar rechts.
Dan kom je in andere buurten
Oud 03-01-2003, 16:23
woutertje_5
woutertje_5 is offline
bij het rijke leven kan je er geen 8 nemen maar met die pijltjes moet het wel werken
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:58
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Da's dus juist het probleem, ik zie geen pijltjes, waar dan ook. Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren (1X) maar dat helpt niet. Nog maar een keer installeren dan maar?
Oud 04-01-2003, 10:22
woutertje_5
woutertje_5 is offline
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Da's dus juist het probleem, ik zie geen pijltjes, waar dan ook. Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te installeren (1X) maar dat helpt niet. Nog maar een keer installeren dan maar?
nee dat gaat niet helpen! in welke buurt zit je als je het spel opzet ? dus opstart
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 10:47
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem gehad:
Waarschijnlijk heb je de eerste sims met een crack geïnstalleerd, installeer hem opnieuw, zonder crack en installeer het Rijke Leven erover heen, dan doet hij het vast wel..

En anders moet je een mapje aanmaken in de folder, dat staat wel in de FAQ op www.thesims.com
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:12
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Juist, heb ik gedaan. Eraf gegooid met alles wat in de map zat. Maar hij doet het nog steeds niet. k'Blijf proberen.
Oud 05-01-2003, 18:12
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ik begin dus gewoon in de eerste buurt, je weet wel, de buurt van de originele Sims. Sim Lane dus.
Iemand enige suggesties???
Oud 05-01-2003, 18:54
faan
faan is offline
Ik heb dit probleem een paar keer ook gehad
Het had bij mij geen zin om alles van The Sims er van af te gooien en te reïnstalleren. Windows opnieuw installeren gaf wel effect Alhoewel je iets fout gedaan hebt bij de installatie. Ik denk iets met de cracks... Ik zou als ik jou was safe spelen en na elke installatie van The Sims of uitbreidingspakket steeds de crack ervan te kopiëren (je weet toch wel hoe dit moet hè?) en over "The Sims" te plakken. En daarna de PC opnieuw op te starten.. en zo dus steeds te werk gaan Probeer het eens!
Oud 05-01-2003, 20:11
Ieke
Ieke is offline
Volgens mij krijg je pas meer buurten met andere uitbreidingen extra buurten, maar ik weet het niet zeker.
Oud 06-01-2003, 10:59
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Ik ben naar de site van the sims geweest en heb daar iets gedownload wat zou moeten helpen, niet dus. Ik ga de manier van faen gebruiken denk ik. Laat ik het ff duidelijk maken --> Ik heb The sims illegaal en Livin' Large heb ik legaal. Dus ik zal ff kijken.
Oud 07-01-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Ik ben naar de site van the sims geweest en heb daar iets gedownload wat zou moeten helpen, niet dus. Ik ga de manier van faen gebruiken denk ik. Laat ik het ff duidelijk maken --> Ik heb The sims illegaal en Livin' Large heb ik legaal. Dus ik zal ff kijken.
uhu, dat bedoel ik, dat had ik dus ook:

installeer de kopie van de sims opnieuw, maar dit keer zónder crack, heel belangrijk dat je dat zónder crack doet! Nu kan je de gewone sims níet spelen, maar installeer Livin' Large er over heen, gewoon installeren dus.. dan doet hij het waarschijnlijk wél...

Anders moet je naar het mapje van de Sims gaan (C:\program files\maxis\the sims -> waarschijnlijk) en daar zie je dan waarschijnlijk 1 mapje genaamd 'TemplateUserData' kopiëer dat mapje en plak hem weer in het Sims mapje, geef hem alleen een andere naam: 'UserData2'. Controleer of je er een buurt bij hebt gekregen. Als dat zo is, moet je even controleren of je wel nieuwe meubels, voorwerpen etc hebt, als je er maar een paar hebt, maar echt ongelofelijk weinig dat ligt het echt aan de ilegale kopie en moet je doen wat ik hierboven als eerste zei...

Laatst gewijzigd op 07-01-2003 om 14:53.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2003, 16:49
BCR
BCR is offline
ik wil Beestenboel!!!!!

(ok, nutteloze reply )
Oud 08-01-2003, 16:51
micra
micra is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
ik wil Beestenboel!!!!!

(ok, nutteloze reply )
die heb ik net!!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:26
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Hij doet het nog steeds niet HELP!
Oud 13-01-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Hij doet het nog steeds niet HELP!
Dan doe je lekker legaal en koop je de originele ook...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:32
Stinger_UT
Stinger_UT is offline
Maar die is haast niet te krijgen en anders kost ie vaak nog 40 euro ook ?!
Oud 15-01-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Stinger_UT schreef:
Maar die is haast niet te krijgen en anders kost ie vaak nog 40 euro ook ?!
Mja..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten