Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de rest vind ik het ook wel een mooie foto, alleen zou ik de neiging hebben hem een beetje te photoshoppen ![]()
|
Sorry, maar ik zou zelf iets veel gedetailleerder doen. Dus van veel dichterbij fotograferen. De schuine 'bovenkant' en dat alles zo klein is maakt het wat minder mooi.
|
Een katana is een Japans zwaard. Ik kan kiezen uit verschillende wapens, maar de mooiste dingen zijn dan een erg kitsche katana en een dolk. De katana is het grootste, dus dat lijkt me het beste erbij passen. Hoewel een bijl ook goed is...
Waarom is die stoel erg? Ik kan niet photoshoppen. Ik ben een leek met dit. En hoe kan ik de belichting verbeteren? Ik had er eerst veel licht op gedaan, maar het leek me beter om er veel duisternis in te houden. Ekki, je hebt gelijk over de scheve rand. Ander perspectief.
|
totaal geen mooie foto
lijkt eerder een mislukte of per ongeluk foto sorry maar het is totaal niet duidelijk waarom het draaid, het bruine bovenin stoort ontzettend en kleur haalt ook sterkte van et beeld weg in deze foto (waarschijnlijk door slechte belichting waardoor kleuren niet tot hun recht komen) zwart wit zou in deze foto mooier zijn denk ik |
![]() |
|
Morgen wordt dus een fotodag. De dichtbundel-foto ga ik verbeteren, samen met deze.
Hier komen grootse veranderingen, ik ga er een oude, roestige bijl in verwerken. De katana die ik er eerder voor wilde gebruiken is té kitsch, afgelopen woensdag maakt dezelfde opstelling, maar met de katana. Dat leek totáál niet. Het was nog erger dan deze foto en dat zegt wat. Verbeteringen voor morgen: Wapen -> bijl of dolk Meer details Geen plafond laten zien Stoel gaat weg Groter boek Eentje in het zwart-wit Ook wil ik buiten nog een fotootje maken, maar dat moet ik nog uitwerken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
stelling: sluiers verbieden? Sweet_Hadar | 351 | 11-02-2004 00:18 |