Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja idd dingen ombouwen... Ik heb van een oude 'korte' spijkerbroek een nog kortere spijkerbroek gemaakt... En daar kraaltjes en blablabla opgemaakt... En stukjes van een oude netpanty... Nooit aangedaan natuurlijk
![]() Ik heb ook nog een keer een rokje proberen te maken van rekbaar velours, maar dat is toch maar een topje geworden ![]() En mijn zusje heeft vrijdag een uitgesteld Halloweenfeestje ![]() ![]() En ik ga binnenkort voor mezelf een wijduitlopende zwarte rok maken... Eerst stofjes kopen!
|
Ik ga de galajurk van mijn vriendinnetje maken, en een trouwjurk voor de kunstacademie. Verder verknip ik heel vaak shirtjes zodat ze andere halslijnen krijgen etc en customize ik nog wel eens andere dingen. Verder ben ik ooit begonnen met een leuke knalroze broek maar wil ik nu helemaal geen knalroze broek meer.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik maak eigenlijk alleen rokken,en verander shirtjes. Heb als laatst een blauwe rok gemaakt van parachutestof,op kniehoogte. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb drie rokjes zelf gemaakt: een knielange ribrok, een paars kiltje en een gebloemde zwarte knielange wikkelrok. Verder heb ik heel veel kleding 'vermaakt'.
Na de kerstvakantie wil ik voor ckv3 beeldende vorming een hele grote sprookjesjurk gaan maken ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik bedenk altijd zooooveel om te gaan maken, maar meestal heb ik geen zin/tijd eraan te beginnen. Keb wel ooit een trui gemaakt en een broek (met hulp van mijn mama) en ook een paar tassen. En ik wil nog een blauwe strepenrok maken, heb de stof al uitgeknipt enzo, maar nog geen zin gehad em in elkaar te naaien. Mijn moeder maakt zelf ook wel ooit kleren voor me (die kan t ook heeeeeel wat beter dan ik...). Pas heeft ze nog een zwarte rib kuitbroek gemaakt.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb ook al heel vaak zo gestaan van 'zal ik een stukje in mijn tas stoppen?' ![]() ![]() ![]()
|
Ik laat dingen maken.
Ik heb 2 weken geleden een broek laten maken, dat is het meest recente, m'n moeder kan dat erg goed. Vroeger liep ik ook in allemaal zelf gemaakt kleding.(tot groep 8) Is een(nou ja, 7 jaar) tijdje gestopt, maar nu, als ik iets speciaals wil, laat ik het door haar maken. Wel makkelijk. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb 2 linkerhanden wat naaien betreft. Een knoopje aan iets naaien duurt bij mij al 20 minuten. Met naald en draad vertrouw ik mezelf niet echt in de buurt van m'n kleding, laat staan glittertjes en verf.
Maar 'k vind het wel heel erg gaaf als mensen dat kunnen, helemaal als het er dan nog supermooi uitziet ![]()
|
![]() |
waar halen jullie de patronen vandaan dan voor bijvoorbeeld een rok? want ik heb echt supermooie stof gezien, maar ja ik heb geen id hoe ik daar een rok van kan maken..?..
of mooi stoffen voor een tas.... Is er iemand die dit vaak doet en makkelijk uti kan leggen?!.. Mailen?? ![]() thnx alvast |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons kun je bij ckv3 beeldende vorming voor textiel kiezen, waar je dan twee werkstukken mee moet maken. Vóór de tweede fase was het gewoon een apart vak wat je er bij kon kiezen. ![]()
||
Citaat:
|
Nieuw Project:
Een broek met op verschillende plekken puntjes. In een bepaald patroon. Als jou dit ook vaag in de oren klinkt, denk aan de broek van Billy Crawford - You Didn't Expect That. Met aan de onderkant van z'n linkerpijp van die puntjes. Dat patroon(simpel patroon) en dan niet alleen daar maar ook op andere plaatsen. En waarschijnlijk nog wat andere dingetjes erbij maar dat weet ik nog niet. Het wordt helemaal niet zoals in die clip, maar ik ben er wel door geinspireerd zeg maar. In mijn gedachten ziet het er heel anders uit dan de broek in de clip. edit: zijn puntjes vind ik alleen niet mooi, dat wordt ook anders. Laatst gewijzigd op 12-11-2002 om 16:08. |
![]() |
|
Eigenlijk is hier helemaal niemand van het mannelijke geslacht die zelf kleren maakt.
Het extreemste wat ze hier doen is pachtes erop naaien of spikes erin slaan ![]() Het blijft toch een vrouwen afwijking he ![]() Ik ben trouwens ook al zo iemand die nooit iets zelf maakt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Sk werkweek TUe Oen | 7 | 15-05-2002 20:21 |