Advertentie | |
|
![]() |
|
jepz gezien
![]() naja Julia Roberts zat erin dus dat is zowieso al goed natuurlijk ![]() kvond het wel een leuke film, maar niet echt dat je denkt van leukste film ooit. ik vond het ook niet echt een 'bioscoopfilm' zegmaar, eerder gewoon zo'n rtl4 waargebeurd verhaal film ![]() mja hij was wel ![]() ![]()
|
het verhaal niet sterk?!?!?!? jezus man!! het is een waargebeurd verhaal over een ontzettend groot aantal mensen die voorgelogen zijn en daardoor dodelijke ziektes hebben opgelopen... sorry hoor maar ik vindt zoiets hardstikke interessant en vooral omdat ze de grootste vergoeding van de rechtbank ooit hebben gekregen
![]() ik snap wel dat je de film saai vindt als je niet van dat soort films houdt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb m gekeken jah.. nja t was op zich wel een leuke film, leuke grapjes soms enzo. Maar toch wel een film zoals er zoveel zijn.. blabla er is een probleem, en uiteindelijk komt het toch goed... mja
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: vond het een redelijk leuke film, niet geweldig, maar ik heb me zeker niet verveeld.
||
Citaat:
![]() (trouwens, wat is het adres van die site? ![]()
||
Citaat:
Alleen zag ik laatst dat ze ook in een actie film speelde. Dat viel me zwaar van haar tegen, dat heeft ze niet nodig. Jammer dat ze zich heeft verlaagd tot de domme actiefilms. Maar voor de rest een prachtige actrice ![]() En de film was ook wel leuk, zijn betere, maar was zeer vermakelijk |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
10 Films van jouw favo acteur XQseMe2 | 47 | 08-09-2006 20:25 | |