Advertentie | |
|
![]() |
|
anette benning
Ik weet niet wat ik met d'r heb.. vind d'r gewoon echt TOPPIE ![]() ![]() En de mooiste film waarin ik d'r heb gezien is American beauty.. verder heb ik verschillende tiener films met d'r gezien.. zoals american pie enzow ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
owh ja ik was monica belucci vergeten ![]() <-------- ![]() 1. L'appartement 2. Astrix & Obelix et Cleopatra 3.Under Suspicion
|
![]() |
ik snap het nog niet ... met niemand kan ik het echt eens zijn ...kijk natuurlijk vond ik het toppunt van travolta ook grease en is kevin bacon ook goed in hallowman en friday the 13 en is die meid uit 10things i hate about you ook goed maar net zoals edward norton uit de score , american history x en fight club ook supper goed maar het gaat om het acteren niet om knap vinden of wat dan ook ... stel jij nou gewoon eens een acteur of actrice voor je die in een komedie . drama , actie , of thriller kan spelen ??? en dan zeg ik nicolas cage want die heeft ook echt gewoon de mogelijkheden daartoe ... als je kijkt naar jim carrey die moet gewoon niet in een thriller spelen want dat is zijn talent gewoon niet dus hou daar aub rekening mee en geef gewoon de beste acteur actrice weer die in verschillende gene'res kan spelen en dat zal dan jou nummer 1 wezen !!! ik merk t wel !!! liefzzzzz xxxxxxxxxx moi !!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het valt het meeste op dat er nog maar 1 andere persoon Anthony Hopkins heeft genoemnd. DAMN die gast maakt mij echt bang als Hannibal Lecter en voor de rest is ie ook gewoon supergoed man. Maar je hebt natuurlijk best veel goede acteurs en actrices he. Ligt er ook vaak aan of de film je een beetje ligt. Nu die DiCaprio zeg maar Titanic en zo heeft gedaan vinden heel veel hem geweldig maar misschien nog meer hem een Slijmbal(ikke vind ook Slijmbal). Maar goed ik denk dat jullie me wel snappen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Met welke acteur/actrice ben jij te vergelijken? fruitmand | 52 | 21-01-2003 19:52 | |
Films, TV & Radio |
Beste.... Regisseur Daangerous | 15 | 13-11-2002 16:02 | |
Films, TV & Radio |
wie is de beste acteur of actrice mocrodealer | 4 | 12-11-2002 22:05 | |
Films, TV & Radio |
Identificeer je jezelf in films meer met mannen of met vrouwen? Winner | 10 | 18-09-2002 11:33 | |
Films, TV & Radio |
Beste Acteur? Daangerous | 60 | 03-06-2002 12:20 | |
Films, TV & Radio |
-=Beste Film Zonder Bekende Acteurs=- sSaArRaA | 56 | 02-01-2002 22:06 |