Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat m'n toekomstige vriend mij té gewoon gaat vinden, zoals m'n laatste vriend...
![]() Dat ik meer interesse toon in andere jongens, terwijl ik écht verliefd ben op hem (daar heb ik namelijk wel eens last van) Kuzzje IK ![]()
|
![]() |
Wel niemand heeft het hier al gezegt, maar vind het eigenlijk best beschamend het te zeggen!
Maar ik ben bang voor het eerste seksueel contact! Ik ben dan steeds zoooo gespannen! ![]() ![]() Ik denk steeds dat ik iets verkeerd ga doen! En hoewel ze me steeds toch geruststellen, ben ik vaak zo gespannen en zenuwachtig dat IK gewoon wat teruggetrokken ben! ... ![]() ![]() ![]() ![]() Het is m'n voornemen om bij m'n volgende relatie me niet zo gespannen op te stellen! Om me zoveel mogelijk te relaxen!! Waarschijnlijk komt die spanning steeds omdat ik ze er zoooo uitkies dat ze steeds al wat ouder zijn dan mezelf! En met gevolg ook meer ervaren! ![]() Greetz Lieve,xxx
|
Verwijderd
|
Waar ik vooral bang voor zal zijn in een volgende relatie is dat mijn gevoelens zullen verdwijnen/veranderen en ik wederom iemand zal moeten kwetsen. De laatste keer was echt 'traumatisch' als het ware, of in ieder geval heel erg moeilijk. Ik voel me echt een soort hartenbreekster want ik ben telkens degene die het uitmaakt en die afwijst. Ik ben bang geworden dat ik niet in staat ben echt van iemand te houden. Rationeel gezien weet ik dat het onzin is, maar op het moment heb ik een soort angst voor liefde in het algemeen eigenlijk.
Ik zal ook bang zijn me teveel op te laten slokken in de relatie en mezelf te verliezen.. Mn vrijheid (voor mn gevoel, wat ook mn eigen schuld zou zijn). Mja.. ben nu lekker vrijgezel dus heb nu gelukkig geen last van die dingen. |
![]() |
|
In mijn vorige relatie was ik altijd bang dat het uit ging. En als je je daar te veel zorgen om gaat maken schrijf je helaas je eigen lot en dat is in veel gevallen juist wat je probeert te voorkomen.
Ik zou dus eerder bang zijn dat haar iets overkomt dan dat het bijv. uitgaat.
||
Citaat:
![]() En bij mij is het gewoon alles wat zou betekenen dat ik haar kwijt zou zijn. (en dat betekend dat als mijn vriendin ziek is ik vaak nog erger ben als een bezorgde moeder als het gaat om dingen halen/regelen)
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ben elke nacht doodsbang, ech waar. want ik heb altijd van die enge gedachtes dat hij overleden is of een ernstig ongeluk heeft gehad. en omdat ik hem zo weinig zie denk ik de hele tijd, oh god als hem iets overkomt en ik ben niet op tijd bij hem, dan zal ik hem nooit meer levend zien.
verder ben ik niet zo heel bang dat het uitgaat want hij is echt heel trouw en ik ook. |
![]() |
|
![]() |
Dat hem wat overkomt. Hij rijdt in totaal 100 km per dag van en naar zijn werk, en als het dan ook nog glad is... Dat is mijn allergrootste angst.
Verder zou het natuurlijk afschuwelijk zijn als hij verliefd op een ander zou worden of onze relatie niet meer zag zitten. Gelukkig zie ik dat voorlopig niet gebeuren. ![]() |
![]() |
|
Dat hij het uitmaakt of dat hij vreemdgaat.
En dat ik weer ga twijfelen aan mijn gevoelens voor hem en of ik het wel goed doe allemaal. Hate that ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is jouw grootste angst? Valentine | 58 | 07-02-2006 17:32 | |
Liefde & Relatie |
grootste angst miekevis | 12 | 08-03-2005 15:22 | |
Psychologie |
Aller grootste angst. Savagé | 161 | 18-12-2004 22:03 | |
De Kantine |
Grootste angst? Lupa | 106 | 19-08-2004 15:18 | |
Psychologie |
Wat was jouw grootste kinderangst?[school-opdracht] Deliveran©e | 71 | 07-01-2004 18:41 | |
De Kantine |
Je grootste angst Knipoog*1 | 1 | 06-05-2002 21:41 |