Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 17:36
FIRSTLADY
FIRSTLADY is offline
Het zit zo: Vroeger vond ik een jongen best wel leuk..maar ik had nooit gedacht dat hij mij ook leuk zo vinden. Eindstand bleek dat hij een vriendin had dus was ik al helemaal afgeknapt. Maar wat bleek: deze jongen vond mij ook leuk..maar daar kwam ik pas veel later 8er..dus ik was hem al weer vergeten.

Maar nu belt hij me steeds op om af te spreken enzo..want hij had wel een vriendin ( voor 4 jaar!!!) en dat heeft hij uitgemaakt..zgn. voor mij.. Maar ik vind hem allang niet leuk meer. En hij blijft maar zeggen dat ik de ware voor hem en door zijn systeem dwaal enzo..maar ik heb helemaal geen gevoelens voor hem en dat weet hij, dat heb ik hem meerdere malen uitgelegd. Ik weet niet wat ik moet doen hoor..hij komt heel vaak 'toevallig' langs mn school enzo en mn beste vriendin kent hem heel goed en zij vind dat wij juist goed bij elkaar passen maar ja...zijn ex heeft ook al een hekel aan me..ik word helemaal gek man..

Nu is er een jongen die ik ook leuk vind maar hij heeft ook een vriendin..dus dan is het voor mij al gelijk over..maar die ex is daar 8er gekomen en ging naar zijn vriendin toe om te zeggen dat ze moest oppasen anders zou ik dr vriend afpakken enzo..en zij geloofde het ook nog!! Dus die vriend zei dat hij me ook wel leuk vond maar ik wil wel wat met hem beginnen maar ik ben bang dat er nu allerlei problemen en/of roddels gaan ontstaan en daar heb ik echt geen zin in snap je..
Help Me Out...
Oud 07-12-2002, 18:33
frotje
frotje is offline
dus als ik het goed begrijp wil jongen A (die het sgn. met zn vriendin heeft uitgemaakt voor jou) iets met jou terwijl jij iets met jongen B wil die zegt jou ook leuk te vinden??
jongen A vind ik zo ff een klootzak, als hij gaat zitten stoken tussen jou en jongen B via diens vriendin

je beste vriendin kan heel goed gelijk hebben, dat jij en A goed bij elkaar passen, maar als jij niet wil, houd het op. deal with it.

A moet trouwens kappen met zeuren, want hij maakt t denk k alleen maar erger of niet? als jij niet wil, moet hij dat accepteren. again deal with it.

als B echt met jou verder wil en t voor jou uit wil maken met zijn vriendin, hoef jij je niet schuldig te voelen. het zou dan toch wel uit zijn gegaan tussen hem en zn vriendin, aangezien ie op een ander verliefd is. dat jij hem ook leuk vind, is een ander verhaal. wel een grote kans dat niet iedereen (of maar weinigen aangezien ex-lief kan gaan stoken) het daarmee eens is, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.. heb je het er voor over??

als ik jou was zou ik met A en B gaan praten. A om duidelijk te maken dattie moet ophouden en B om te vragen wat hij wil. heb jij ook duidelijkheid.....

laat je weten hoe t afloopt??
Oud 07-12-2002, 18:33
frotje
frotje is offline
sterkte trous!
Oud 08-12-2002, 11:38
Unexplained
Unexplained is offline
Kennelijk respecteert hij van jou niet dat jij geen gevoelens voor hem hebt. Wees hier heel duidelijk in naar hem.
Je moet niet bang zijn om hem te kwetsen, want op deze manier kwets je jezelf. Aan jou de keuze.

Daarnaast kan ik mij niet voorstellen dat een jongen een vriendin die hij al 4 jaar heeft aan de kant zet voor een meisje waarvan hij weet (of vermoed) dat zij geen gevoelens voor hem heeft. Het lijkt mij enigszins geromantiseerd.

Ik weet niet of je hem nog als gewone vriend wil.. Maar je kunt hem best voor het blok zetten: "Je houdt op met je versierpogingen, want ik voel niets voor je, of ik verbreek al het contact." Beetje hard misschien, maar wel erg duidelijk. En op langer termijn scheelt dat gevoelens van jullie beide.

Citaat:
Nu is er een jongen die ik ook leuk vind maar hij heeft ook een vriendin..dus dan is het voor mij al gelijk over..maar die ex is daar 8er gekomen en ging naar zijn vriendin toe om te zeggen dat ze moest oppasen anders zou ik dr vriend afpakken enzo..en zij geloofde het ook nog!! Dus die vriend zei dat hij me ook wel leuk vond maar ik wil wel wat met hem beginnen maar ik ben bang dat er nu allerlei problemen en/of roddels gaan ontstaan en daar heb ik echt geen zin in snap je..
Als ik dit verhaal zo eens lees, kom ik tot een conclusie die je misschien niet leuk vindt:
Je bent nog niet klaar voor een relatie. Stel je relatiewens een paar jaartjes uit. Dan kun je dingen veel beter in perspectief zien. Pas dan heb je de ander echt iets te bieden.
Reageren

Regels voor berichten