Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Verantwoording gaat nogal lastig, aangezien ik niet echt in een hokje KAN vallen. Ik draag nl. gewoon altijd wat anders, en dat kan dus ALTO zijn, maar ook NORMAAL enzow..Dus ja, ik draag gewoon wat ik wil, waar ik zin in heb. En dat kan dan dus anders zijn, of gewoon zoals iedereen. Like I care
|
![]() |
|
Kruising Skatemeisje/Hippie met aantal cybergothic elementen ofzo
![]() Komt door mn muzieksmaak dat ik deze kleding draag. Ow, haat me, ik vind het ook nog 'ns leuk om anders te zijn en op te vallen...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En oja me = gothic ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() En daarbij weet donders goed waar ik het over heb weet door de jaren heen meer van mensjes dan me lief is ben ook al met heel wat soorten omgegaan. Enne graftak wie is er hier nou aan het oordelen over iets of iemand waar je niks vanaf weet jij dus dus bek houden! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar die graftak is wel heel erg onorigineel hoor zeker teveel gesnoven waardoor je wat hersencelletjes mist of zijn ze jou die vergeten te geven bij je geboorte. En wat wijsneus betreft yep dat ben ik ben altijd nog een heel stuk ouder dan jij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Enne jij sexy sorry maar vind aan pubertjes toch echt niks sexy hoor zelfs niet al zouden ze het langste haar van de wereld hebben als imand het is dan is het mijn vriend en die is toch wel een jaar of 10 ouder als jij en daar kan ik tenminste verantwoord aanzitten zonder me af te vragen of ik strafbaar bezig ben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Sarcasme. (edit: overigens wil ik je wel bedanken, je maakt m'n hele avond goed ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ben niet zo evil als dat ik overkom nu hoor kan ook heel erg aardig zijn alleen had beetje pestbui vanavond dus neem het allemaal maar niet te letterlijk op wat dingetjes na moest me gewoon ff afreageren ![]() Vriendjes ![]() Enne nee terrorkoe deze keer was ik het i confess ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|