![]() |
|
![]() |
Cursor website
Ja dames en heren, dit is me toch wat. Een metal/rock-bandje dat oude game-tunes covert. Bijvoorbeeld: Batman: Return of the Joker Donkey Kong Country Doom Double Dragon 1 Final Fantasy: Mystic Quest Lone Ranger Mario 1 Mario 2 Mario 3 Mario World (Ghosthouse, Big Medley, Main Theme) Silver Surfer StreetFighter II: Ryu, Ken & Guile stages Turtles 3 En het klinkt nog eens verdomd goed ook! Ze coveren het heel goed, heel kundig. Goeie muzikanten ook. Vooral de gitarist! Daar kan maypole nog een puntje aan zuigen... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een bizarre *up*
Ik ga even iets recht zetten Gisteren ging ik zoals gewoonlijk uit in het jongerencentrum bij mij in de buurt. Stond op punt om weg te gaan om 1:55 en pakte mijn jas. Toen sprak een jongen mijn vriendin aan 'Ben jij *naam*, ken jij ene malou?'. Ik stond er naast schaapachtig te kijken en zei 'ik ben maRlou'. Hij: 'oh ok, ken je de band Cursor? wat vind je van ze? Ik ben Wim den Herder' (ter info: gitarist Cursor) Ik: 'nou heb ze nog nooit live gezien, maar had wat mp3tjes gedownload en die klonken erg goed' Hij: 'ik las ergens op een forum dat jij gezegd had dat ik/wij arrogant waren?' Ik: 'uhh.. hahah...' Ik legde uit dat ik dat van iemand gehoord had (die het heel overtuigend bracht) maar Cursor zelf nog nooit live gezien had of gesproken had dus dat dat niet mijn mening was, maar dat ik dat ook maar had gehoord en zelf niet kon oordelen of het wel/niet waar was (zoals ik hier boven ook poste). Komt erop neer dat diegene die het mij vertelde gewoon jaloers was, geloof ik. Dus: de bandleden van Cursor (met name de gitarist) zijn niet arrogant! ![]() ![]() Hoe hij wist dat ik dat gepost had.. geen idee.. die vriendin en ik kennen Collin en Koen vanXenobia en zij kennen Wim weer ![]() ![]()
|
|