Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi!
ongeveer twee jaar terug, had ik ook een vriend, die aan drugs verslaafd wel (heroine en stuf...) ik wou ook héél graag dat hij stopte, maar wist ook niet hoe eraan te beginnen.... ik hem heb gewoon duizend en duizend keer gezegd dat het niet goed voor hem was en vanalles uitgelegd erover en zo... en héél vaak is het op een ruzie uitgedraaid... later heeft ook een leerkracht me daarbij proberen te helpen, zonder veel resultaat.... maar, na ongeveer 3 maand, nadat ik het contact met hem had verbroken was hij ongeveer helemaal clean... het heeft nog een tijdje geduurd, maar nu is hij er volledig vanaf.... => hij is gestopt omdat hij mij miste... succes meid!!!!!!!!! doe alleen het heen jij kan, maar bedenk dat de keuze nog steeds bij hem ligt! |
![]() |
|
![]() |
je hebt gelijk, ik heb ook we lhet gevoel dat ik moedertje speel, en dat wil ik ook niet. Ooit heeft mijn vriend eens gezegd dat ie wou stoppen voor zichzelf en niet voor mij. Dat begrijp ik wel en ik heb ook gezegd, als je jezelf helpt kan het pas weer goed met je gaan.
maar een vraagje aanframboosje; zijn jullie weer bijelkaar gekomen en zo ja, blijft hij clean? Ik hou heel erg van mijn vriend en ik weet dat ik eisen moet stellen, maar ik wil hem heel graag helpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ja, hij is gewoon de enige die kan stoppen, jij hebt het al geprobeerd, dat werkt kennelijk niet, en dus denk ik dat je hem misschien ook niet kunt helpen. Hij zal hier zelf uit moeten komen. Ik ben toch van mening dat afstand nemen het beste is, omdat ik denk dat het erg moeilijk is toe te kijken zonder in te grijpen zeg maar, en wie weet geeft hem dit een boodschap zoals dit zo was bij framboosje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
THX |
![]() |
|
![]() |
Wel een van m'n klasgenoten( we zitten maar met 3 in de klas) is ook tamelijk afhankelijk van Wiet!
Hij smoort zeker 6 joints per dag! Maar ik heb er geen hinder van en ... toch zou ik ook liever hebben dat hij stopt met die joints! Maar wie ben ik om het hem te gaan zeggen!? Ik weet het, het kan mss lijken als een gemakkelijkheidsoplossing maar toch vind ik dat het niet aan mij is om het hem te zeggen! Er zijn toch nog zijn ouders, leraars,werkgever! En ja, ik heb hem al eens mijn standpunt duidelijk gemaakt! Maar het is nu niet dat we een relatie hebben of mekander buiten school steeds zien zenne! We komen elkaar buiten op school amper tegen! Maar ik heb ook geen flauw idee hoe je iemand daarmee kan helpen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
help...ik wil men ex trg en ik durf geen contact te make (ik weet niet wat te zegg) jannik | 10 | 06-05-2010 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Pas een maand uit, nu nieuwe vriend, hoe vertel ik het mijn ex? spectacular | 3 | 28-12-2008 16:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug! :-( Wie wilt mij troosten, voel mij ellendig! ziglietje | 14 | 13-07-2004 00:15 | |
Liefde & Relatie |
Relatie gedoe; HELP 100% puur kattevlees | 2 | 15-05-2002 18:42 | |
Liefde & Relatie |
WiL mijn EX terug!!! Shawna | 6 | 08-04-2002 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |