Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind vind het dom om te zeggen "niet" , want laten we eerlijk zijn iedereen koopt liever een broek bij een leuke winkel dan bij de zeeman en de meeste mensen hier hadden op het skate schoenen topic net zo goed merkschoen (DC's e.d)
Wel vind ik het iets anders als je zegt dat je geen bepaald merkding wlit hebben, omdat dat nou zo nodig in de mode is. Ik koop altijd merkkleding, wat voor merk het is maakt me dan verder niet uit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Ow, welke merken.. Hmm..
Sinister (= Gothic-kleding, die vind ik fijn omdat daarvan de stof veel beter is / lekkerder zit dan bijv. laughing vampire) Overzeas ( Jah, die kennen we allemaal wel, toch ![]() ![]() Verder kan ik er zo gauw niet op komen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Merken vind ik niet echt belangrijk. Ik koop vaak wel kleding van vrij goede kwaliteit en in ieder geval altijd met een goede pasvorm, maar logo's op kleding zie ik toch eigenlijk liever niet, of het moet een erg mooi logo zijn. Ik ben dus VOOR kwaliteitskleding en meestal TEGEN logo's. Merken die ik wel erg mooi vind: Diesel - Shorty's - Miss Sixty. En zo zijn er nog wel een paar meer. |
![]() |
|
wat was dan die andere post (ben nogal nieuwschierig
![]() ontopic: De meeste denken bij merken gelijk aan dure kleding terwijl er ook wat goedkopere merkkleding. Best wel triest als mensen zeggen dat ze tegen merken zijn, maar dan wel in een broek lopen van 1 of ander wat onbeker merk zoals Overzeas. Bijna alle kledingstukken hebben wel een merkje. Alleen is de 1 duurder dan de ander.
||
Citaat:
u spreekt uzelf tegen, het interesseert je dus wel; want het zal niet voorkomen dat je met je nike op je shirt zal lopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Ninh, je hebt geen merkbroek aan!" *tilt z'n trui boven z'n riem* "Oh..." was overigens een oude bruine replay broek, maar ook dat terzijde ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zie meestal wel.. sommige kleren zijn wel van een merk en anderen weer niet, lligt er ook aan hoe het met mijn budget gaat
![]()
|
Heb bijna altijd merkkleding, vaak omdat de kwaliteit net even mooier is dan niet-merkkleding.
Ik wil meestal wat apartere dingen, of al zijn ze niet erg apart dan moet de kwaliteit gewoon goed zijn, en stijlvol tja dan moet je vaak wat meer neertellen voor een kledingstuk. Tja ik ben bereid om dat te doen, dus de meeste dingen die in m'n kast hangen staat een merkje op..
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 |