Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik 'peil' eerst even idd, glimlachen dat soort dingen. Zelf op iemand afstappen durf ik eigenlijk ook niet.. ik hou het dus bij het glimlachen en hoop dan maar dat diegene op mij afstapt..
Mja, ik ben ook niet echt op zoek naar een relatie, en daarom zijn ook eigenlijk de enige momenten dat ik echt signalen geef als ik iemand zie bij het uitgaan.. Daarbuiten ben ik dr al helemaaal niet mee bezig, als ik dan een leuke of mooie jongen zie denk ik: wat een leuke/mooie jongen. En dat was het, dan gaan mn gedachten weer verder over andere dingen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik zeg? Hmm geen idee eigenlijk.. een complimentje over z'n kleding.. of als we staan te dansen vraag ik hoe hij heet. Tja heel simpel meestal.
|
ik zeg het meestal gewoon. al dat geflirt komt later wel. zo heb ik m'n vriend ook ontmoet. ik zei tegen hem "ik vind dat je kei leuk haar, kei mooie ogen en een supermooie lach hebt". lol hij was toen best geschrokken, maar hij is later wel weer naar me toegekomen om te zeggen dat ie me ook kei leuk vond.
en hey. ik klaag nie hoor. zijn nog steeds gelukkig. maarja. soms schrikt t wel af...kja....kben gewoon...direct. lol
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag ik haar uit? Hilmi | 11 | 07-11-2015 00:55 | |
De Kantine |
Waardeertopic #3 Verwijderd | 500 | 15-01-2012 00:05 | |
Liefde & Relatie |