Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
En dan willen ze zogenaamd Pakistan en India uit elkaar houden om het gebruik van kernwapens te voorkomen, Ja! En hun mogen die dingen zeker wel gebruiken als ze ze nodig hebben??
En dan ook nog eens bang zijn dat andere landen in het M-O ook kernwapens heeft. Goh, wij willen de machtigste zijn! |
![]() |
|
![]() |
Het leuke is dat INdia/Pakistan nog steeds geen ICBMs hebben en dus feitelijk alleen een dreiging voor elkaar zijn.
Ik vraag me ook af wat the USA tegenwoordig nog moeten met kernkoppen... Een kleintje op de grot van Bin LAden ofzo? Er is toch zeker geen grote oorlog(sdreiging) meer waarbij ze in staat dienen te zijn om de hele wereld in hun val mee te sleuren? Wat de Telegraaf betreft, ik wacht wel ff op een betere krant voor dir soort dingen ![]()
|
![]() |
Peacekeeper kernkoppen??? Ooit zo'n grote tegenstrijdigheid gelezen??? Vredeshouder-kernkoppen...maar dat even terzijde. Bush doet waar die goed in is en wat ie leuk vind, hij heeft gewoon van z'n hobby (lees: intelligentie) z'n vak gemaakt...
|
![]() |
Mwa, wat je ook zegt ik denk dat kernkoppen de vrede wel gegarandeerd hebben zo tijdens de koude oorlog.
Beide partijen wisten dat ze individueel de hele mensheid konden uitroeien en dat een verrassingsaanval niet mogelijk was. Op die manier ontstond er natuurlijk een drang om geweld te vermijden. Het is natuurlijk best hypocriet, speelgoed van jongentjes met grootheidswaanzin, maar zonder kernwapens hadden we een dikke vette conventionele oorlog gehad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/001996.html
^mijn mening^ Mag die misschien weer open? Want het lijkt mij dus, nogmaals, goed als de VS (én Frankrijk, Engeland, Rusland, China, Pakistan, India, en alle andere landen met kernwapens) hun kernmacht sterk inkrimpen en alleen nuclear-tipped cruise missiles en conventionele strijdkrachten houden. Zelf zie ik liever een WOIII, waarin schepen, vliegtuigen, tanks, BMPs en infanterie tegen elkaar vechten, jarenlang, dan één dag van nucleaire oorlog, waarin mogelijk miljarden mensen gedood zullen worden. Liever een grote conventionele oorlog dan een kleine nucleaire! |
![]() |
|
![]() |
ff info: het staat ook op de nieuwssite www.nu.nl
|
![]() |
|||
Citaat:
||
Citaat:
ff over de USA, ze zijn gewoon niet zo goed in hun afspraken nakomen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|