Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer je haar weer ziet is het nu makkelijker om een gesprekje aan te knopen omdat je haar al eens gesproken hebt. Vraag haar of ze na school iets te doen heeft, vraag of ze zin heeft om gezellig ergens wat te gaan drinken.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En als ze dan bijna langshuppeld zeg je "goedemorgen" of weet ik veel wat je gewend bent te zeggen. Komt ze dan naast je zitten is dat toch alvast een stap in de goede richting. Stap je wel bij dezelfde halte op om naar huis te gaan? Zoja dan kun je daar toch alvast een gesprekje aanknopen. jij: "hoi, ken je me nog?" zij: "hoi, ja ik ken je nog/hoi ja, hoe is het?" jij: "ja goed, blablablabla/ja gaat wel, blablablabla/slecht, want blablablablablabla" Zo dus ongeveer :/
||
Citaat:
Dat zou ik kunnen doen ja, maar eigenlijk hoop ik dat zij het gesprek begint. ![]()
||
Citaat:
![]() Zullen we maar weer ontopic blijven voordat je dalijk zo'n leuk slotje op je topic krijgt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ennuh meisjes zijn soms wat verlegen met dit soort dingen en laat dat meestal over aan de jongen... je kunt trouwens als jij weer met die vriend van je ook in de bus bent...hem net iets te hard laten zeggen dat jij haar leuk vind...dan hoort ze dat misschien enzow en dan jah...dan isz dr een kansje dat zij er op reageert... suc6 dr meej ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #109 x-spekkie-x | 500 | 18-05-2010 10:44 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond een date. Tips gevraagd. Athlon | 106 | 27-11-2007 16:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben ook in de zevende hemel :) _Moby_ | 15 | 17-09-2003 13:40 | |
Verhalen & Gedichten |
:( Meisje uitvragen VRclOwnZ | 3 | 08-05-2002 13:06 |