Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2002, 22:12
Antediluvian
Antediluvian is offline
ik heb onlangs een leuk meisje leren kennen op de bus, we raakten aan het praten enzo en ik vond het best wel leuk en had de indruk dat zij het ook wel gezellig vond. Maar ik heb toen haar naam niet kunnen vragen omdat ze ineens moest afstappen of ze miste haar halte. De week daarop was ze er weer en lachte ze naar mij, ik zat naast een vriend van me en zij naast een vriendin van haar. Hoe vraag ik haar nou naar haar naam en hoe kan ik haar uit vragen om eens iets te gaan drinken samen ofzo?
Oud 02-12-2002, 22:14
HIBJ
HIBJ is offline
idd, werkt meestal wel, niet er omheen draaien ofzo, en j eni niet schamen, dat komt het spontaanste over
Oud 02-12-2002, 22:21
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
HIBJ schreef:
idd, werkt meestal wel, niet er omheen draaien ofzo, en j eni niet schamen, dat komt het spontaanste over
Ik vraag hoe ik het moet doen en jij zegt 'idd, werkt meestal wel' ?
Oud 02-12-2002, 22:49
moenbase
moenbase is offline
Wanneer je haar weer ziet is het nu makkelijker om een gesprekje aan te knopen omdat je haar al eens gesproken hebt. Vraag haar of ze na school iets te doen heeft, vraag of ze zin heeft om gezellig ergens wat te gaan drinken.
Oud 02-12-2002, 22:50
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Wanneer je haar weer ziet is het nu makkelijker om een gesprekje aan te knopen omdat je haar al eens gesproken hebt. Vraag haar of ze na school iets te doen heeft, vraag of ze zin heeft om gezellig ergens wat te gaan drinken.
ik zie haar alleen vrijdags, dan nemen we dezelfde bus naar huis. En we wonen nogal ver uit elkaar, maar door de week wonen we wel in dezelfde stad.
Oud 02-12-2002, 22:52
de abt van sion
de abt van sion is offline
Lees 'Terug tot Ina Damman' van Simon Vestdijk maar, dan weet je meteen hoe je toekomst eruit ziet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 22:56
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Lees 'Terug tot Ina Damman' van Simon Vestdijk maar, dan weet je meteen hoe je toekomst eruit ziet.
Waarom val jij me aan? Simon Vestdijk, dat is toch die Nederlandse schrijver? Die vind ik persoonlijk niet zo goed, we hebben eens een fragment uit een boek van hem gelezen in de les en dat viel me erg tegen. Vraag me niet welk boek, maar ik ken de naam van de auteur nog wel.
Oud 02-12-2002, 22:56
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Antediluvian schreef:
ik zie haar alleen vrijdags, dan nemen we dezelfde bus naar huis. En we wonen nogal ver uit elkaar, maar door de week wonen we wel in dezelfde stad.
Dan zorg je toch dat je alleen zit, dus zodat er niemand naast je zit in de bus
En als ze dan bijna langshuppeld zeg je "goedemorgen" of weet ik veel wat je gewend bent te zeggen. Komt ze dan naast je zitten is dat toch alvast een stap in de goede richting. Stap je wel bij dezelfde halte op om naar huis te gaan? Zoja dan kun je daar toch alvast een gesprekje aanknopen.
jij: "hoi, ken je me nog?"
zij: "hoi, ja ik ken je nog/hoi ja, hoe is het?"
jij: "ja goed, blablablabla/ja gaat wel, blablablabla/slecht, want blablablablablabla"

Zo dus ongeveer :/
Oud 02-12-2002, 22:59
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dan zorg je toch dat je alleen zit, dus zodat er niemand naast je zit in de bus
En als ze dan bijna langshuppeld zeg je "goedemorgen" of weet ik veel wat je gewend bent te zeggen. Komt ze dan naast je zitten is dat toch alvast een stap in de goede richting. Stap je wel bij dezelfde halte op om naar huis te gaan? Zoja dan kun je daar toch alvast een gesprekje aanknopen.
jij: "hoi, ken je me nog?"
zij: "hoi, ja ik ken je nog/hoi ja, hoe is het?"
jij: "ja goed, blablablabla/ja gaat wel, blablablabla/slecht, want blablablablablabla"

Zo dus ongeveer :/
Ja, dat wilde ik dus vorige keer doen, maar toen was er een vriend van me die ineens aan de halte stond en toen kwam zij er aan en ging ze bij een vriendin van haar staan.
Dat zou ik kunnen doen ja, maar eigenlijk hoop ik dat zij het gesprek begint.
Oud 02-12-2002, 23:05
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Antediluvian schreef:
dus denk alsjeblieft niet dat je beter bent dan ik.
Hij misschien niet, maar ik wel...

Zullen we maar weer ontopic blijven voordat je dalijk zo'n leuk slotje op je topic krijgt.
Oud 02-12-2002, 23:13
Antediluvian
Antediluvian is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Zullen we maar weer ontopic blijven voordat je dalijk zo'n leuk slotje op je topic krijgt.
goed idee
Oud 03-12-2002, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Antediluvian schreef:
goed idee
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 11:39
Esmée
Esmée is offline
'goh zullen we eens een keertje ergens ff wat drinken uit school'
Oud 03-12-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
'goh zullen we eens een keertje ergens ff wat drinken uit school'
Ja, zo doe ik 't meestal ook. Gewoon vragen of ze wil lunchen op de uni of na college wat wil gaan drinken ergens, vrijwel niet één meisje slaat dat af, of ze is frigide, mensenschuw of heeft een vriend en heeft je bedoelingen geraden.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 12:04
Roos
Roos is offline
Zie esmee en nare man.

Daarnaast moet je dus NIET wachten totdat zij eens wat zegt. Gewoon op haar afstappen.
Oud 03-12-2002, 13:47
Antediluvian
Antediluvian is offline
Ik zal m'n best doen, dit wil dus zeggen: hopelijk durf ik
Oud 03-12-2002, 16:09
*supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
Citaat:
Roos schreef:
Daarnaast moet je dus NIET wachten totdat zij eens wat zegt. Gewoon op haar afstappen.
helemaal meej eens
ennuh meisjes zijn soms wat verlegen met dit soort dingen en laat dat meestal over aan de jongen...
je kunt trouwens als jij weer met die vriend van je ook in de bus bent...hem net iets te hard laten zeggen dat jij haar leuk vind...dan hoort ze dat misschien enzow en dan jah...dan isz dr een kansje dat zij er op reageert...
suc6 dr meej
Reageren

Regels voor berichten